  • 61. Data: 2019-10-10 02:19:45
    Temat: Re: Wireless Ethernet Compatibility Alliance calling - bylo: Zakup telefonu w "sraY"
    Od: ? adeus repúblicas da banana - FCK uni?o de bananas ? <s...@s...usraelskiej.kutasowki.i.pozeraczu.szkopskich.gowien.invalid>

    Animka wrote:

    > Może dlatego nie używam tej usługi.

    Ten przedpisca piepszy BANIALUKI, ze az sie kurzy!

    Wireless Ethernet Compatibility Alliance *calling*
    dziala TYLKO w zasiegu promieniowana 'router'a,
    czyli w ramach kilku pomieszczen w obiekcie i
    kilkadziesiat metrow na otwartej przestrzeni
    (przy antenach promieniujacych dookolnie).

    --
    Zajebalowo WIOCHA

    Hymn dla miliardow MONGOloidow: http://bit.ly/2U5oXdf

  • 62. Data: 2019-10-10 09:34:01
    Temat: Re: Zakup telefonu w Play
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-09 o 17:47, RadoslawF pisze:

    > Dzwonienia zagranicę już takie same nie były.

    Po pierwsze: jeśli już, to za granicę :)
    Po drugie: tak, ceny były takie same.

    > A może rozmawiamy tylko o rozmowach krajowych ale zapomniałeś
    > to sprecyzować?   :-)

    Rozmawiamy o rozmowach za granicę właśnie (konkretnie: rozmowy
    zagraniczne). Wskaż, gdzie kiedykolwiek u jakiegoś operatora miałoby być
    tak, że taniej wychodziło zadzwonić przez wificalling niż z własnej
    sieci? Link do cennika poproszę.

    --
    Liwiusz

  • 63. Data: 2019-10-10 11:05:30
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-10-10 o 09:34, Liwiusz pisze:

    > Po pierwsze: jeśli już, to za granicę :)

    Warto zrobić drobny błąd, jeśli dyskutant jest idiotą to zamiast szukać
    argumentów skoncentruje się na błędzie. :-)

    > Po drugie: tak, ceny były takie same.

    Nie zawsze.

> [...]
    > zagraniczne). Wskaż, gdzie kiedykolwiek u jakiegoś operatora miałoby być
    > tak, że taniej wychodziło zadzwonić przez wificalling niż z własnej

    Nie kolekcjonuje starych cenników.
    Ale mam znajomych którzy połączenia między anglią a polską dokonywali
    przez komunikatory zainstalowane na telefonach. Przez wifi.
    Na wificaling przeszli później.

    Pozdrawiam

  • 64. Data: 2019-10-10 11:18:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-10 o 11:05, RadoslawF pisze:

    > Nie zawsze.

    Nieprawda, zawsze.

    > Nie kolekcjonuje starych cenników.

    Ale piszesz bzdury, więc warto sprostować. Wificalling to całkiem nowa
    usługa, w Playu jest od 3 lat, skoro twierdzisz że niedawno miała
    całkiem odmienną taryfę, to nie powinno być problemem ze wskazaniem
    cennika. Trudność ze wskazaniem wynika jednak z tego, że nie można
    wskazać czegoś, czego nie ma i nie było, a nie, że "nie kolekcjonujesz".
    Nikt nie kolekcjonuje, jest google.

    > Ale mam znajomych którzy połączenia między anglią a polską dokonywali
    > przez komunikatory zainstalowane na telefonach. Przez wifi.
    > Na wificaling przeszli później.

    W sensie, że dzwonili z Anglii do Polski?

    --
    Liwiusz

  • 65. Data: 2019-10-10 11:21:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-10 o 11:18, Radosław mylosław pisze:
    > Nie kolekcjonuje starych cenników.

    Tu masz z mojej kolekcji:

    https://komorkomat.pl/play-wprowadza-wifi-calling-ko
    niec-problemow-zasiegiem/

    2016 rok, w momencie wprowadzania WifiCalling w Play:

    "stawki za połączenia i smsy są takie jak z Polski"

    "połączenia poza Polskę są płatne zgodnie z cennikiem".

    --
    Liwiusz

  • 66. Data: 2019-10-10 12:15:01
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    Trybun expressed precisely :
    > W dniu 05.10.2019 o 14:06, xxx pisze:
    >
    > Play prowadzi sprzedaż telefonów "bez abonamentu" w swoich salonach. Problem
    > w tym że w tym salonie w którym byłem nie chcą mi go sprzedać za gotówkę.
    > Przypuszczalnie salon więcej zarabia gdy sprzeda telefon na raty, dlatego
    > pytam czy w innych salonach tej firmy też jest prowadzona taka polityka?
    > Niedawno kupowałem modem LTE w TYM salonie i nie było nawet mowy o jakichś
    > ratach.

    No dlatego właśnie tak mówią, wątpię żeby to było zgodne z polityką
    firmy ale tak robią bo jak kupisz bez abo to nic z tego nie mają.

    > Tak, tylko ile z tym zachodu w razie problemów po zakupie wysyłkowym.. Już
    > wolę się pofatygować do salonu w innym mieście i tam kupić, o ile oczywiście
    > będzie możliwość zakupu za gotówkę.

    Ja też tak myślałem, ale okazało się że telefon miał wadę fabryczną
    której by i tak nie naprawili więc odesłałem co prawda na swój koszt
    bez podania przyczyny i bardzo szybko pieniądze wróciły na konto.
    Gdybym ten telefon kupił w saolnie to już bym się raczej z tym bujał
    długo, mimo rękojmi czy czegoś tam innego.
    A tak wysyłkowo nie było żadnego problemu, nikt o nic nie pytał i
    zwrócił kasę. Także wolałem stracić na odesłanie kilka groszy niż
    później się użerać w salonie. Od odesłąnia do zwrotu pieniędzy nie
    minęło nawet 7 dni. Nigdzie nie musiałem się upominać.
    Także nie zawsze kupno przez net jest złe albo czasochłonne w razie
    problemów.

  • 67. Data: 2019-10-10 14:01:00
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 09.10.2019 o 16:27, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Trybun"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > My tu jestesmy na wyzszym poziomie prawnym.
    > "odpowiedzialnosc sprzedawcy" to nie to samo co "gwarancja".
    >
    > J.

    To samo. Różnica między nim a producentem tylko taka że producencka jest
    dobrowolna, a sprzedawcy wyraźnie określona prawnie.

  • 68. Data: 2019-10-10 14:01:46
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 09.10.2019 o 10:42, Liwiusz pisze:

    > Z tego co pamiętam, ich Wificalling nigdy nie wiązał się z innym
    > cennikiem połączeń za granicę. Zresztą u innych operatorów GSM też nie.

    A ja pamiętam że przez jakiś czas takie połączenia były całkowicie
    darmowe. Zresztą nie dlatego chciałem i chcę mieć tą funkcję w swoim
    telefonie.

  • 69. Data: 2019-10-10 14:02:24
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 10.10.2019 o 02:19, ? adeus repúblicas da banana - FCK uniao de
    bananas ? pisze:
> [...]
    > czyli w ramach kilku pomieszczen w obiekcie i
    > kilkadziesiat metrow na otwartej przestrzeni
    > (przy antenach promieniujacych dookolnie).

    Nie bądź taki doktor.  Kto mówi o terenie poza schroniskowym?

  • 70. Data: 2019-10-10 14:04:17
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 10.10.2019 o 12:15, xxx pisze:
    > Trybun expressed precisely :

    > No dlatego właśnie tak mówią, wątpię żeby to było zgodne z polityką
    > firmy ale tak robią bo jak kupisz bez abo to nic z tego nie mają.

    Firmy (Play) nie, ale w swoim własnym interesie widać że korzyści mają
    większe gdy telefon sprzedadzą na raty,. Te salony w większości to
    prywatne firmy które z Play mają tylko podpisane umowy.

> [...]
    > minęło nawet 7 dni. Nigdzie nie musiałem się upominać.
    > Także nie zawsze kupno przez net jest złe albo czasochłonne w razie

    Nic podobnego, mój trzeci od końca telefon reklamowałem w sklepie,
    oczywiście przed przyjęciem sprzedawca sporządza protokół. Nie sposób
    aby zrobił jakieś szachrajstwo, natomiast przez kuriera na każdym kroku
    można zostać orżniętym z niemożliwością wskazania winnego.

    Okazało się że telefon jest nie do naprawy,. Sprzedawca mnie o tym
    poinformował telefonicznie i zapytał co dalej - jako że takiego modelu
    nie miał już na stanie to miałem do wyboru - inny sprzęt który ma na
    stanie, zamówi coś ekstra na życzenie,  bądź zwrot gotówki.