  • 71. Data: 2019-10-10 14:14:09
    Temat: Re: Zakup telefonu w Play
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    Trybun expressed precisely :

    > Nic podobnego, mój trzeci od końca telefon reklamowałem w sklepie, oczywiście
    > przed przyjęciem sprzedawca sporządza protokół. Nie sposób aby zrobił jakieś
    > szachrajstwo, natomiast przez kuriera na każdym kroku można zostać orżniętym
    > z niemożliwością wskazania winnego.
    >
    > Okazało się że telefon jest nie do naprawy,. Sprzedawca mnie o tym
    > poinformował telefonicznie i zapytał co dalej - jako że takiego modelu nie
    > miał już na stanie to miałem do wyboru - inny sprzęt który ma na stanie,
    > zamówi coś ekstra na życzenie,  bądź zwrot gotówki.

    Jak ze wszystkim, zależy jak się trafi i na odległość można mieć
    problem i w sklepie. Nie ma reguły.
    W moim przypadku jakbym kupił w salonie to bym potem odniósł i bym
    czekał do 30 dni na rozpatrzenie. Telefon wróciłby z serwisu z info że
    jest ok i tyle by z tego było.
    Wada fabryczna o której producent wie od dawna ale nic z tym nie robi
    bo widocznie wada sprzętowa więc nic serwis na to poradzić by nie mógł,
    podejrzewam że i tak by stwierdzili że jest ok bo oficjalnie się do
    tego nie przyznają także nic by mi to nie dało i zostałbym z
    niesprawnym telefonem. Także to że zamówiłem przez internet uratowało
    całą sytuację i zaoszczędziło nerwów.
    Zresztą obsługa w salonach jest specyficzna bo każdy woli wcisnąć komuś
    abonament w tym czasie i zgarnąć prowizję niż pisać protokoły o
    niesprawnym telefonie i tracić czas. Taka prawda.

  • 72. Data: 2019-10-10 18:00:48
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-10-10 o 11:21, Liwiusz pisze:

    > Tu masz z mojej kolekcji:
    >
    > https://komorkomat.pl/play-wprowadza-wifi-calling-ko
    niec-problemow-zasiegiem/

    > 2016 rok, w momencie wprowadzania WifiCalling w Play:
    >
    > "stawki za połączenia i smsy są takie jak z Polski"
    >
    > "połączenia poza Polskę są płatne zgodnie z cennikiem".

    Co oznacza że jednak nie były takie same jak pisałeś poprzednio.
    Pomijam już fakt ze pisałeś że zawsze były takie same.

    Pozdrawiam

  • 73. Data: 2019-10-10 22:58:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-10 o 14:01, Trybun pisze:

    > A ja pamiętam że przez jakiś czas takie połączenia były całkowicie
    > darmowe. Zresztą nie dlatego chciałem i chcę mieć tą funkcję w swoim
    > telefonie.

    Daj link do cennika, albo odszczekaj.

    --
    Liwiusz

  • 74. Data: 2019-10-10 22:59:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-10 o 18:00, RadoslawF pisze:

    niec-problemow-zasiegiem/

    > Co oznacza że jednak nie były takie same jak pisałeś poprzednio.

    Są i były takie same.

  • 75. Data: 2019-10-11 13:25:58
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 10.10.2019 o 22:58, Liwiusz pisze:

    > Daj link do cennika, albo odszczekaj.

    Do jakiego "cennika" linka, no i co "odszczekiwać"?

  • 76. Data: 2019-10-11 13:27:15
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 10.10.2019 o 14:14, xxx pisze:
> [...]
    > komuś abonament w tym czasie i zgarnąć prowizję niż pisać protokoły o
    > niesprawnym telefonie i tracić czas. Taka prawda.

    To prawda, problemy mogą wyniknąć w każdej formie zakupu i realizowania
    gwarancji. Jednak chcąc zminimalizować potencjalne problemy to lepiej
    robić te operacje w placówkach stacjonarnych.

    Na wszystko jest określony czas, gdy gwarant nie wyrobi się w określonym
    czasie to możesz odstąpić od umowy. Stacjonarny sklep to gwarancja że
    nikt cię oleje nie podnosząc słuchawki czy nie odpisując na maile, i w
    ogóle nie trzeba szukać igły w stogu siana.

    Umowa abonamentowa to już zupełnie inna para kaloszy. Tu właściwie
    ryzyko nie istnieje.

  • 77. Data: 2019-10-11 14:50:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-11 o 13:25, Trybun pisze:

    > Do jakiego "cennika" linka, no i co "odszczekiwać"?

    Do tego, gdzie połączenia przez wificalling miałyby być "całkowicie
    darmowe".

    --
    Liwiusz

  • 78. Data: 2019-10-11 18:56:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5d9d8809$0$532$6...@n...neostrada.pl

    > Jako że mam limitowany internet to sobie sam poszukaj.

    Któż z nas ma nielimitowany?
    Każde z nas podlega limitowi czasu -- każde z nas umrze.

    Nie znajdę tej ustawy, bo tej ustawy nie ma;
    odpowiedziałeś w trybie Animki.

    Przez 5 nanosekund ;) triumfujesz:

    - Eneuel nie umie korzystać z wyszukiwarek

    lecz przez resztę istnienia na grupach triumfatorem
    jesteś mniejszym, gdyż ktoś (JF) wyjawi pospólstwu,
    iż mylisz gwarancję z czymś innym?

    Wprawdzie otoczysz się Animkami, które triumf Twój
    podtrzymają jakimś błazeństwem, ale na czas krótszy
    niż kolejne 2 nanosekundy? ;)

    Oczywiście? nie -- triumfujesz, gdyż skłaniasz innych
    ludzi do szukania czegoś, czego nie znajdą a na szukanie
    czego stracą swój limitowany czas swego życia...

    > Myślę że fraza "odpowiedzialność sprzedawcy"
    > w wyszukiwarce wystarczy.

    JF Ci wyjaśnił -- nie jest to gwarancja.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 79. Data: 2019-10-11 18:57:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5d9d89cb$0$526$6...@n...neostrada.pl

    > Motorola g7 power.

    Sławna (błyszcząca GG3 lub słabszym) Motorola?

    > Gdyby nie przestarzałość poleciłbym Ci TP-Linka.
    > Chyba nie ma nic w miarę taniego co lepiej
    > obsługuje GPS i wszystko co się z nim wiąże.

    Dzięki. [aczkolwiek -- jakąż wartość można nadać
    wieściom przekazywanym przez kogoś, kto proponuje
    szukanie w necie ustawy, której nie ma...]

    --

  • 80. Data: 2019-10-12 02:20:06
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-10-10 o 22:59, Liwiusz pisze:

    > Są i były takie same.

    > Są i były takie same.

    Tylko dla niereformowalnych betonów.