  • 21. Data: 2019-01-24 09:37:05
    Temat: Re: Zamknięta bramka SMS Play
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 23.01.2019 Ircys <i...@p...pl> napisał/a:

    > Ja też od lat korzystam z bramki Plusa, ale też i z bramki Play. Moje
    > pytanie było o powód zamknięcia tej usługi w Play, ale widzę, że nikt,
    > oprócz własnych przemyśleń, nie ma wiarygodnej wiedzy dlaczego Play to
    > zrobił.

    Wiarygodną wiedzę dlaczego X zrobił Y, ma X. Jeśli się nią nie
    podzielił, to można się tylko domyślać. Najprostszym powodem
    wydaje się brak opłacalności, ale oczywiście nie można wykluczyć,
    że specjalnie chciał zrobić Tobie na złość.

    Jeśli powodem była nieopłacalność, zapewne gdybyś zaproponował
    odpowiednią kwotę Play może rozważyć utrzymywanie tej usługi
    specjalnie dla Ciebie. Ale obawiam się, że jeśli się uwziął,
    to już nic nie poradzisz. Taka karma.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 22. Data: 2019-01-24 10:22:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-01-24 o 09:37, Dominik Ałaszewski pisze:

> [...]
    > odpowiednią kwotę Play może rozważyć utrzymywanie tej usługi
    > specjalnie dla Ciebie. Ale obawiam się, że jeśli się uwziął,

    Zawsze może taką bramkę postawić samodzielnie. Oczywiście udostępniając
    ją ogółowi, bo skoro już stoi, to czemu inni mają nie korzystać.

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2019-01-24 11:13:54
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    > Pewnie na grupie nie ma nikogo, kto by miał taką wiedzę. Ja jedynie
    > zaryzykuję przypuszczenie, że pewnie niewiele osób z tego korzystało.

    A po kiego, w dobie no limits sms, bramka?

    --
    ALEX MR
    "Służba jest cięższa niż góra, śmierć jest lżejsza niż piórko"

  • 24. Data: 2019-01-24 11:48:05
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu czwartek, 24 stycznia 2019 11:13:56 UTC+1 użytkownik ALEX MR napisał:

    > A po kiego, w dobie no limits sms, bramka?

    My np. wykorzystywaliśmy ją w firmie.
    Mamy sieć serwisową, przychodzi mailem zgłoszenie o problemie, kopiuję, wklejam
    wiadomość do bramki i wysyłam do serwisantów. 1000 razy szybciej niż z telefonu!
    Paniał?

    Ircys

  • 25. Data: 2019-01-24 11:50:00
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu czwartek, 24 stycznia 2019 08:00:32 UTC+1 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > https://www.telepolis.pl/wiadomosci/taryfy-promocje-
    uslugi/play-wylacza-usluge-bramka-sms

    Dzięki, wreszcie jakiś konkret, bo te dyskusje osób nierozumiejących
    potrzeby użytkowania takich wynalazków już mnie załamywały.

    Ircys

  • 26. Data: 2019-01-24 12:28:38
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-24 o 11:48, Ircys pisze:

> [...]
    wiadomość do bramki i wysyłam do serwisantów. 1000 razy szybciej niż z telefonu!

    Zainstalujcie sobie Telegram, stworzyć "grupę" i po problemie. Fotki,
    filmy, pliki...cokolwiek.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 27. Data: 2019-01-24 13:56:20
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 24.01.2019 Ircys <i...@p...pl> napisał/a:

    > Mamy sieć serwisową, przychodzi mailem zgłoszenie o problemie, kopiuję, wklejam
    wiadomość do bramki i wysyłam do serwisantów. 1000 razy szybciej niż z telefonu!

    To przestawienie się na https://messages.android.com/
    nie będzie jakimś super wyzwaniem...

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 28. Data: 2019-01-24 13:56:49
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu czwartek, 24 stycznia 2019 12:29:12 UTC+1 użytkownik LordBluzg(R) napisał:

    wiadomość do bramki i wysyłam do serwisantów. 1000 razy szybciej niż z telefonu!

    > Zainstalujcie sobie Telegram, stworzyć "grupę" i po problemie. Fotki,
    > filmy, pliki...cokolwiek.

    Chodzi o to aby odbiorca wiadomości, którymi są nie tylko serwisanci, ale też nasi
    klienci nic nie musieli u siebie instalować, gdzieś się logować, mieć dostęp do
    Internetu, w jakiekolwiek sposób przygotowywać się do odbioru jakiejś wiadomości od
    nas. Dlatego SMS/MMS jest w takim wypadku najlepszy i taki kontakt (bez zobowiązań)
    bardzo sobie chwalili.

    Ircys

  • 29. Data: 2019-01-24 14:32:38
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 24.01.2019 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:

    > Zawsze może taką bramkę postawić samodzielnie. Oczywiście udostępniając
    > ją ogółowi, bo skoro już stoi, to czemu inni mają nie korzystać.

    Można. Można też wysyłać sms z komputera zamiast bramki przez modem,
    automatycznie lub z palca, pierwszy z brzegu manual od pleja:
    https://www.play.pl/resources/pdf/Instrukcja_instala
    cji_modemu_Huawei_E220_Windows.pdf
    (strona 11). Można użyć Android Messages. I pewnie jeszcze
    kilka innych sposobów.

    Ale można też się bez końca zastanawiać, dlaczego tak
    przydatną i masowo używaną usługę zamknęli...

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 30. Data: 2019-01-24 14:50:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-01-24 o 14:32, Dominik Ałaszewski pisze:
    > Ale można też się bez końca zastanawiać, dlaczego tak
    > przydatną i masowo używaną usługę zamknęli...

    Aż się łezka w oku wzbiera, jak się wspomina stare lata '90. To były
    czasy bramek sms, czy chociażby wybierania za granicą w roamingu
    konkretnej sieci, bo w jednej było drożej, a w drugiej taniej (kto to
    pamięta? :)

    --
    Liwiusz