  • 91. Data: 2016-05-04 19:44:06
    Temat: Re: Zapraszam na fejsbukową pl.misc.samochody
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Michał,

    > Chyba lepiej wiem, co zakładałem i kiedy.

    Zapewne wiesz lepiej. Wskaż mi w takim razie, które grupy powstały
    formalnie przed 1996 rokiem, proszę.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 92. Data: 2016-05-04 19:47:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tom,

    > From m...@f...edu.pl Tue Sep 13 15:51:36 1994
    > Control: newgroup pl.listserv.plotki
    > Newsgroups: pl.listserv.plotki
    > [...]
    > From m...@f...edu.pl Thu Nov 17 09:10:13 1994
    > Control: newgroup pl.comp.sys.novell
    > Newsgroups: pl.comp.sys.novell

    Ciekawe - Tomek Surmacz kiedyś szukał opisów tych grup...

    > Przed 96 to była anarchia ;-)

    Była.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 93. Data: 2016-05-04 21:31:07
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Z całą pewnością FF=FiatFrument lub SkodaKaskada ;)

    Akurat nie ;-P
    Skodą zresztą nigdy nie jeździłem ;-P

    --
    Axel

  • 94. Data: 2016-05-04 21:57:34
    Od: "Koziołek" <k...@g...pl>

    RoMan Mandziejewicz napisał:
    > A czego Ty ode mnie chcesz? Pojawiłem się na chwilę na
    > sco.culture.polish, potem przez chwilę mnie nie było, dostęp do sieci
    > odzyskałem dopiero w 1994 roku i to przez bramkę. Polskie grupy
    > powstawały w 1996 roku dopiero.

    NołOfens ;) Po prostu doceniam, Roman, Twoją obecność na grupach :)

    Koziołek
    --
    www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

  • 95. Data: 2016-05-04 23:07:57
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Zapewne wiesz lepiej. Wskaż mi w takim razie, które grupy powstały
    > formalnie przed 1996 rokiem, proszę.

    Co to znaczy 'formalnie'?

    Co to znaczy 'formalnej struktury'?

    MJ