  • 81. Data: 2016-05-04 12:48:56
    Temat: Re: Zapraszam na fejsbukową pl.misc.samochody
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Przeżyć może i przeżyje - będzie "elitarną" grupą dla kilkudziesięciu
    > osób, utrzymywaną gdzieś na jakimś prywatnym serwerze, po tym jak nawet
    > trole się znudżą, a fejsbuk zmieni nazwę.

    Tak samo jak Fidonet. Aż RoMan zgasił światło :)

    Ale tak, pewnie będzie tak, jak mówisz. Jeszcze przyjdzie czas, że moja
    chmurka będzie ostatnim serwerem Usenetu ;)

    > W sumie to ostatnia logiczna grupa jaką czytam, gdzie jest aktywność
    > (głównie dzięki offtoppom i flejmom o rondach;)

    Jest jeszcze kilka, np. pl.misc.elektronika.

    --
    [ GSX 1300R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS PJ S+ p+ M++ W P+:+ X++ L+ B+ M++ Z+++ T- w- CB++ ]

  • 82. Data: 2016-05-04 12:52:36
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    twistedme <t...@o...pl> wrote:

    > "Tak oto kończy się niesamowita historia Naszej Klasy - polskiego
    > Facebooka z czasów zanim Facebook na dobre zadomowił się w polskim
    > internecie."

    Bzdura, polskim Facebookiem było Grono.

  • 83. Data: 2016-05-04 13:30:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

    > Tak samo jak Fidonet. Aż RoMan zgasił światło :)

    Jak na razie, to i tak Fidonet w Polsce wytrzymał dłużej niż Usenet.
    Jakby nie było od 1987 do 2014 roku, to jest 27 lat!

    Polski Usenet ledwie 20 lat dopiero...

    :)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 84. Data: 2016-05-04 13:44:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello J.F.,
    Wednesday, May 4, 2016, 10:45:05 AM, you wrote:
    [...]
    >Nie AltaVista tylko Deja News:
    >https://pl.wikipedia.org/wiki/Deja_News

    A racja, DejaNews.

    Altavista nie robila jakiegos archiwum usenetu ?
    To mi sie kompletnie pop* :-(

    J.

  • 85. Data: 2016-05-04 14:00:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    > A racja, DejaNews.
    > Altavista nie robila jakiegos archiwum usenetu ?
    > To mi sie kompletnie pop* :-(

    S.K.S. :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 86. Data: 2016-05-04 14:56:12
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Polski Usenet ledwie 20 lat dopiero...

    W sensie grup pl.*? To jakoś na dniach będą 22 lata.

    MJ

  • 87. Data: 2016-05-04 15:21:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Michał,

    > W sensie grup pl.*? To jakoś na dniach będą 22 lata.

    W sensie formalnej struktury. Powstała w 1996 roku.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 88. Data: 2016-05-04 15:30:50
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-05-02 o 16:08, Axel pisze:
    > Zdecydowanie - podpisywałem się imieniem i nazwiskiem, niedługo później
    > zresztą też był jeszcze inny nick, wynikający z auta, którym jeździłem i
    > ulubionego napoju ;-) Jest tu jeszcze ktoś, kto pamięta? ;-P

    Z całą pewnością FF=FiatFrument lub SkodaKaskada ;)

    Pozdrawiam

  • 89. Data: 2016-05-04 17:12:07
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > W sensie formalnej struktury. Powstała w 1996 roku.

    Chyba lepiej wiem, co zakładałem i kiedy.

    MJ

  • 90. Data: 2016-05-04 19:41:35
    Od: <4...@7...194135.invalid> (Tom N)

    Michał Jankowski w

    > Chyba lepiej wiem, co zakładałem i kiedy.

    From m...@f...edu.pl Tue Sep 13 15:51:36 1994
    Control: newgroup pl.listserv.plotki
    Newsgroups: pl.listserv.plotki
    [...]