  • 11. Data: 2016-04-29 07:24:48
    Temat: Re: Zapraszam na fejsbukową pl.misc.samochody
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    W dniu 2016-04-28 o 23:34, Koziołek pisze:
    > Pozwoliłem sobie założyć w ramach wskrzeszania trupa. Pl.pregierz już
    > funkcjonuje, czemu ma nie być peemesu?
    >
    > Jak na razie grupa publiczna. Potem ewentualnie wspólnie się zastanowimy.
    > https://www.facebook.com/groups/546395675540742/
    =================
    Olej pejsbuka ciepłym moczem toż to obciach jakich mało.

  • 12. Data: 2016-04-29 07:34:12
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-04-29 o 02:34, sirapacz pisze:
    > lol:)
    > po tym najłatwiej poznać Polaka:) po zakrętach:)

    hehe, coś w tym jest. Syn subskrybuje jakiś kanał YT z tzw. failami -
    śmiesznymi lub mniej śmiesznymi wypadkami. Zawsze można poznać, że ten
    akurat jest z PL, bo słychać albo "kurwa", albo "ja pierdolę" :)

    Do autora wątku mam prośbę - nie rób tego! :)

    Przypuszczam, ze efekt będzie taki, że grupa umrze. Połowa ludzi
    przeniesie się na fb, druga połowa zostanie tu. Jak się okaże, że nie ma
    ruchu, Ci którzy zostali też zrezygnują, a na fb i tak się nie
    przeniosą. W efekcie, ani tu, ani tam nic się nie będzie działo.

    Mnie osobiście denerwuje brak prostej możliwości dodawania obrazów, ale
    grupy na FB jeszcze bardziej mi się nie podobają. Tu się czuję jakoś
    bardziej komfortowo.

  • 13. Data: 2016-04-29 07:44:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-29 o 07:34, twistedme pisze:

> [...]
    >
    > Mnie osobiście denerwuje brak prostej możliwości dodawania obrazów, ale
    > grupy na FB jeszcze bardziej mi się nie podobają. Tu się czuję jakoś

    Nie bój się, usenet jeszcze przeżyje facebooka.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2016-04-29 07:58:51
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-04-29 o 07:44, Liwiusz pisze:

    > Nie bój się, usenet jeszcze przeżyje facebooka.

    Mam taką nadzieję...

  • 15. Data: 2016-04-29 09:20:48
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    > funkcjonuje, czemu ma nie być peemesu?
    >
    > Jak na razie grupa publiczna. Potem ewentualnie wspólnie się zastanowimy.

    A na Naszej Klasie też będzie?

    T.

  • 16. Data: 2016-04-29 09:29:33
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 28 Apr 2016 23:34:54 +0200, Koziołek

    > Jak na razie grupa publiczna. Potem ewentualnie wspólnie się zastanowimy.

    No ale coś się nie daje jej wyszukać. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 17. Data: 2016-04-29 09:29:56
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 29 Apr 2016 09:20:48 +0200, T.

    > A na Naszej Klasie też będzie?

    To jeszcze dycha?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 18. Data: 2016-04-29 09:36:24
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Mam taką nadzieję...

    on wie co mówi:) jest weteranem :)

  • 19. Data: 2016-04-29 09:37:13
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > To jeszcze dycha?

    lol chciałem dac dokładnie takie samo pytanie przedprzedpiszcy:D

  • 20. Data: 2016-04-29 09:42:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-29 o 09:37, sirapacz pisze:

    > lol chciałem dac dokładnie takie samo pytanie przedprzedpiszcy:D

    Widać oboje nie zauważyliście sarkazmu w typ pytaniu ;)

    --
    Liwiusz