  • 71. Data: 2016-05-02 18:02:01
    Temat: Re: Zapraszam na fejsbukową pl.misc.samochody
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Axel pisze tak:

    > Zdecydowanie - podpisywałem się imieniem i nazwiskiem, niedługo
    > później zresztą też był jeszcze inny nick, wynikający z auta,
    > którym jeździłem i ulubionego napoju ;-) Jest tu jeszcze ktoś,
    > kto pamięta? ;-P

    łeee

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 72. Data: 2016-05-02 21:56:41
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 30 Apr 2016 15:40:18 +0200, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    >pierwsze 10000 postów od 28 paź 1996r liderzy konwersacji :)
    >

    > 1183 11,83% Marek Proga

    Z kim tak Proga dyskutował, skoro Marchel tylko 16 postów miał? ;)

    IMHO ta lista jest jakaś lipna. Mój pierwszy post na pms jest z lipca
    1998 roku. A na tej liście mnie nie ma.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 73. Data: 2016-05-02 23:18:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pisze tak:

    > IMHO ta lista jest jakaś lipna. Mój pierwszy post na pms jest z lipca
    > 1998 roku. A na tej liście mnie nie ma.

    Nie ma bo pierwsze 10000 postów kończy się już 10 września 1997.
    Takie to były kiedyś dyskusje zawzięte i tyle postów dziennie wpadało
    na serwer :)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 74. Data: 2016-05-03 00:43:54
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...

    na ** p.m.s ** pisze tak:

    > Nie ma bo pierwsze 10000 postów kończy się już 10 września 1997.

    No to lista jest popieprzona, bo znalazłem swoje posty począwszy od maja
    1997, a na liście mnie nie ma.

    >Takie to były kiedyś dyskusje zawzięte i tyle postów dziennie wpadało
    >na serwer :)

    Eee, pamiętam takie czasy, kiedy było po kilkaset, albo i 1000 postów
    dziennie...

    --
    Axel

  • 75. Data: 2016-05-03 08:40:15
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Axel pisze tak:

    > No to lista jest popieprzona, bo znalazłem swoje posty począwszy
    > od maja 1997, a na liście mnie nie ma.

    Lista jest tylko taka jak posty na news-archive.icm.edu.pl.
    Hamster nic nie wycina. Na serwerze kogoś nie ma bo napisał przez
    egzotyczny serwer to go nie ma. Jest przerwa w ciągłości postów to też
    go nie ma. A google pewnie sumuje wyszukiwania.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 76. Data: 2016-05-03 09:53:21
    Od: megrims <m...@i...pl>

    (ciach)
    > No wiesz co? Poczułem się, jak byś mi wbił kij w dupę :-/

    Jakbyś w tym kontekście powinno być pisane razem

  • 77. Data: 2016-05-03 15:07:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PiteR,

    Monday, May 2, 2016, 11:18:40 PM, you wrote:

    > Nie ma bo pierwsze 10000 postów kończy się już 10 września 1997.
    > Takie to były kiedyś dyskusje zawzięte i tyle postów dziennie wpadało
    > na serwer :)

    W rekordowym okresie bywało i 1000 postów dziennie, z czego sam J.F.
    trzaskał ze 200 ;)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 78. Data: 2016-05-04 10:45:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Axel" napisał w wiadomości grup
    >>> 1998 roku. A na tej liście mnie nie ma.

    >No to lista jest popieprzona, bo znalazłem swoje posty począwszy od
    >maja 1997, a na liście mnie nie ma.

    No bo newsy z zalozenia nie byly zapamietywane na dluzej,
    potem Altavista sie za to wziela, potem Altavista padla, Google
    zaczelo archiwizowac, potem chyba przejelo zapisy z altavisty.
    A osobna kwestia, ze nawet jak ktos wpadl, to niekoniecznie pl.*
    zapisywal.

    >Eee, pamiętam takie czasy, kiedy było po kilkaset, albo i 1000 postów
    >dziennie...

    Duzy cios zadal onet i gazeta, zamykajac swoje serwery.

    A usenet przezywa druga mlodosc
    http://www.usenet.com.pl/

    Czytam - i nic nie rozumiem :-)

    J.

  • 79. Data: 2016-05-04 11:13:27
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]
    > archiwizowac, potem chyba przejelo zapisy z altavisty.
    > A osobna kwestia, ze nawet jak ktos wpadl, to niekoniecznie pl.*

    Ale moje posty (przynajmniej niektóre) są w archiwum groups.google.com.
    Przecież nie trzymam ich u siebie - od tego czasu parę razy kompy zmieniałem
    ;-P

    > Duzy cios zadal onet i gazeta, zamykajac swoje serwery.

    Szczytowy okres pms ;-) IMHO przypadał na przełom XX/XXI i początek
    dwudziestego pierwszego wieku.
    Potem zdecydowanie spadło zainteresowanie i serwery po kolei zaczęli
    wyłączać.

    > A usenet przezywa druga mlodosc
    > http://www.usenet.com.pl/
    > Czytam - i nic nie rozumiem :-)

    ;-P

    --
    Axel

  • 80. Data: 2016-05-04 12:25:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Wednesday, May 4, 2016, 10:45:05 AM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > zaczelo archiwizowac, potem chyba przejelo zapisy z altavisty.
    > A osobna kwestia, ze nawet jak ktos wpadl, to niekoniecznie pl.*

    Nie AltaVista tylko Deja News: https://pl.wikipedia.org/wiki/Deja_News

    [...]

    --
    Best regards,