  • 11. Data: 2019-01-16 14:18:23
    Temat: Re: Żarówka LED
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 15.01.2019 o 23:42, s...@g...com pisze:
    > Jakiś czas temu, chyba rok z kawałkiem zakupiłem sobie do lampki na biurko żarówkę
    LED. Daje bardzo przyjemne ciepłe światło, ale od pewnego czasu zaczęła mrygolić.
    Wypisz wymaluj tak, jak zwykłe żarówki z włóknem wolframowym pod koniec swego żywota.
    Co Waszym zdaniem może być przyczyną?

    Masz 2 lata gwarancji, nie ma się co zastanawiać, jak masz paragon
    wymieniaj, może za cenę jednej będziesz teraz miał dwie!

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 12. Data: 2019-01-16 14:45:44
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 16 stycznia 2019 14:18:24 UTC+1 użytkownik Cezary Grądys napisał:

    > Masz 2 lata gwarancji, nie ma się co zastanawiać, jak masz paragon
    > wymieniaj, może za cenę jednej będziesz teraz miał dwie!
    >
    > --

    Kto by tam trzymał przez tyle czasu paragony na takie duperele. Zapytałem w zasadzie
    z czystej ciekawości. Kupię nówkę i tyle. A jak ta stara całkiem padnie, to w wolnej
    chwili zajrzę do środka. Osobiście stawiam na kondziora jak jeden z Kolegów tu
    napisał.

  • 13. Data: 2019-01-16 14:50:41
    Od: EM <e...@p...onet.pl>

    W dniu 16.01.2019 o 13:08, Jingiel pisze:

    > Rok minął, gwarancja się skończyła. Postarzanie żarówek LED :-)
    W większość żarówek, które padły u mnie w domu widać po diodzie LED,
    która jest uszkodzona. Wypalona brązowa kropka. One potrafią też migać.

    Pozdrawiam
    EdiM

  • 14. Data: 2019-01-16 14:54:59
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2019-01-16 o 14:45, s...@g...com pisze:

> [...]
    w wolnej chwili zajrzę do środka. Osobiście stawiam na kondziora jak jeden z Kolegów

    Żarówka w mojej lampie miała podobne objawy. Najpierw mrugała, potem
    całkiem zgasła. Przepaliła się jedna dioda LED. Żarówka firmowana przez
    Polux.

  • 15. Data: 2019-01-16 15:39:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik stchebel napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    napisał:

    >Kto by tam trzymał przez tyle czasu paragony na takie duperele.

    Ja. W miejscu, gdzie dawniej trzymalem zarowki :-)

    >A jak ta stara całkiem padnie, to w wolnej chwili zajrzę do środka.
    >Osobiście stawiam na kondziora jak jeden z Kolegów tu napisał.

    Jakby to byl elektrolit filtrujacy, to bys mial efekt stroboskopowy
    100Hz.
    "Mruga" do tego nie pasuje.

    A jak jakas przerwa w kondensatorze ... i iskra leci ... lepiej uwazac
    i przygotowac gasnice.
    Sniegowa :-)

    J.

  • 16. Data: 2019-01-16 19:36:23
    Od: Jawi <g...@b...pl>

    W dniu 2019-01-16 o 12:58, J.F. pisze:
    > Ale jak bym najpierw wykrecil z oprawki i wkrecil jeszcze raz.
    > i pstryknal pare razy w wylacznik.
    Animka? Nie podszywaj się!

  • 17. Data: 2019-01-16 19:48:21
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 16 Jan 2019 19:36:23 +0100, Jawi napisał(a):

    > Animka? Nie podszywaj się!

    Mało widziałeś :) Słabo kontaktujący wyłacznik to częste.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 18. Data: 2019-01-16 21:04:38
    Od: Ilona <i...@u...net>

    On 2019-01-16 10:15, s...@g...com wrote:

    > Nie, normalna 230VAC.

    Może, zasil ją z z DC?

  • 19. Data: 2019-01-16 22:46:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    stchebel pisze tak:

    > jak jeden z Kolegów tu napisał

    koledzy to są na elektrodzie ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 20. Data: 2019-01-16 23:31:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 16 Jan 2019 21:46:24 GMT, PiteR napisał(a):

    > koledzy to są na elektrodzie ;)

    A tu kto jest ?

    Jak na zawolanie - zaczela mi mrugac ledowka.
    Na oko jakies 5 Hz.

    No i mam dylemat - szukac paragon, czy rozkrecac, bo ciekawosc mnie
    zzera :-)

    J.