  • 21. Data: 2019-01-17 00:55:14
    Temat: Re: Żarówka LED
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PiteR,

    > koledzy to są na elektrodzie ;)

    Tu jest Sparta!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 22. Data: 2019-01-17 01:10:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    > A tu kto jest ?

    you are, we are ;)

    > Jak na zawolanie - zaczela mi mrugac ledowka.
    > Na oko jakies 5 Hz.
    >
    > No i mam dylemat - szukac paragon, czy rozkrecac, bo ciekawosc mnie
    > zzera :-)

    no jasne, że rozkręcać.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 23. Data: 2019-01-17 10:11:04
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 15.01.2019 o 23:42, s...@g...com pisze:
    > Jakiś czas temu, chyba rok z kawałkiem zakupiłem sobie do lampki na biurko żarówkę
    LED. Daje bardzo przyjemne ciepłe światło, ale od pewnego czasu zaczęła mrygolić.
    Wypisz wymaluj tak, jak zwykłe żarówki z włóknem wolframowym pod koniec swego żywota.
    Co Waszym zdaniem może być przyczyną?

    Znajdź paragon i idź do sklepu wymienić.
    Są 2 lata obowiązkowej rękojmi za wady.
    Najpewniej padł kondensator w "żarówce". Te typy tak mają.
    Obstawiam z prawdopodobieństwem 1000:1, że to jest to, a nie jakieś
    zwarcia międzyzwojowe.
    Jacek

  • 24. Data: 2019-01-17 11:40:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Znajdź paragon i idź do sklepu wymienić.
    >Są 2 lata obowiązkowej rękojmi za wady.

    Z ta rekojmia to chyba nadal nie jest takie proste - slynne 6 miesiecy
    domniemania.

    Ale LEDowki i swietlowki miewaja nieopatrzny napis np "trwalosc 10
    lat", i otwiera sie nowa sciezka.

    J.

  • 25. Data: 2019-01-17 11:59:36
    Od: cezar <c...@t...pl.nospam>

    On 17/01/2019 10:40, J.F. wrote:

    > Ale LEDowki i swietlowki miewaja nieopatrzny napis np "trwalosc 10 lat",
    > i otwiera sie nowa sciezka.
    >
    > J.

    "Do 10 lat" i małym druczkiem: "W idealnych warunkach użytkowania"

    c.

  • 26. Data: 2019-01-17 12:21:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cezar" napisał w wiadomości grup
    .
    On 17/01/2019 10:40, J.F. wrote:

    >"Do 10 lat" i małym druczkiem: "W idealnych warunkach użytkowania"

    Ale jak padnie po 1.5r, to juz jest jakas podstawa.

    Inny druczek moze byc ciekawszy "zgodnie z norma" lub "przy zalozeniu
    3h dziennie".

    Ale to czasem tez pomaga, bo nawet gdyby zarowka swiecila non stop, to
    od dnia zakupu nie uplynelo np 6000h.

    (Ha, Ha - a oni stwierdza, z powodu braku przerw warunki uzytkowania
    byly dalekie od idealnych :-)

    Swego czasu byl jeszcze inny problem - "trwalosc 10 lat", a urzadzenie
    sie psuje po 25 miesiacach.
    I pana uprawnienia z rekojmii/niezgodnosci sie skonczyly.

    Ale to juz chyba poprawili.

    J.

  • 27. Data: 2019-01-17 12:32:54
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 17.01.2019 o 10:11, Jacek pisze:

> [...]
    > Najpewniej padł kondensator w "żarówce". Te typy tak mają.
    > Obstawiam z prawdopodobieństwem 1000:1, że to jest to, a nie jakieś

    Zwarcia zwojów w mózgu :-)

  • 28. Data: 2019-01-17 14:09:37
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 17.01.2019 o 11:40, J.F. pisze:
    > Z ta rekojmia to chyba nadal nie jest takie proste - slynne 6 miesiecy
    > domniemania.
    >
    > Ale LEDowki i swietlowki miewaja nieopatrzny napis np "trwalosc 10 lat",
    > i otwiera sie nowa sciezka.

    Kilka wymieniłem, nigdy najmniejszych problemów nie robili. Od reki
    zwrot kasy. Raczej bardzo nieliczni ten paragon mają i się nie opłaca
    robić trudności.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 29. Data: 2019-01-17 15:48:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cezary Grądys" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Kilka wymieniłem, nigdy najmniejszych problemów nie robili. Od reki
    >zwrot kasy. Raczej bardzo nieliczni ten paragon mają i się nie opłaca
    >robić trudności.

    Prawdopodobnie - nieliczne reklamy, tani towar.
    Mnie tez nie robili trudnosci, ale malo tego bylo, bo to sie rzadko
    psuje :-)

    Tym niemniej w innych sprzetach ... jest problem po 6 miesiacach, czy
    nie ma ?

    J.

  • 30. Data: 2019-01-17 19:10:07
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>