  • 11. Data: 2020-02-25 18:52:46
    Temat: Re: Zasikacz magnetowidu
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-02-25 o 12:18, Queequeg pisze:

    > W sumie miałem ci odpowiedzieć, bo wiem, co padło, ale w takiej sytuacji
    > mi się odechciało.

    Mógł bez "głupku", ale po trochę racji ma. Równie dobrze można by
    napisać "kiedyś kichłem i się zesrałem a że byłem bez gaci to
    zachlapałem magnetowid i przestał działać. Skaranie boskie z tą alergią"
    tylko co to ma do rzeczy.

    AN8028 w/g dataszita potrzebuje typowo 14.9V do startu, więc jest za
    mało. Zaczął bym od wymiany C153.

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2020-02-25 19:11:56
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Relacje,
    > złamana zbyt silnie symetria relacji.

    To mnie zaciekawiłeś. Ale chodzi o łamanie symetrii jak z bozonem
    Higgsa? Czyli co - powstaje jakaś anomalia grawitacji i kupa wypada ze
    żwirku ?

  • 13. Data: 2020-02-25 19:14:35
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > To mnie zaciekawiłeś. Ale chodzi o łamanie symetrii jak z bozonem
    > Higgsa? Czyli co - powstaje jakaś anomalia grawitacji i kupa wypada ze
    > żwirku ?

    Czyżby naturalna forma antygrawitacji ? Coś jak u Wiktora Grebennikova ?

  • 14. Data: 2020-02-25 19:24:10
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 25.02.2020 o 16:42, sundayman pisze:

    > No nic właśnie. On sam też tam nie leży. W ogóle jakiś nieudane produkty
    > są. Ten czasem zasrywa. Drugi nie zasrywa ale zarzygiwa.
    > Kurwicy można dostać. Nie wiem, firmware jakoś da się zmienić ?

    Był podobny problem, wszystko działało, ale w pewnym momencie się
    popsuło z podobnymi objawami. Znalazł się na szczęście dobry serwisant -
    po wykonaniu pomiarów okazało się, że wszystkiemu winna chemia, za mała
    wydajność tarczycy. Po zmianie zasilania na wzbogacone niewielką ilością
    hormonów powróciło prawidłowe działanie.

    Jakub Rakus

  • 15. Data: 2020-02-25 22:29:08
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Użytkownik "Queequeg" napisał:

    > W sumie miałem ci odpowiedzieć, bo wiem, co padło, ale w takiej sytuacji
    > mi się odechciało.

    Na pewno wiesz? Wątpię. Widziałeś co on napisał? To było merytoryczne i
    sensowne?

    Pzdr

  • 16. Data: 2020-02-25 22:32:55
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 25 lutego 2020 19:14:39 UTC+1 użytkownik sundayman napisał:

    > Czyżby naturalna forma antygrawitacji ? Coś jak u Wiktora Grebennikova ?

    Raczej tunelowania przez ściankę.
    Czy też tego wylewania się ciekłego helu (wodoru) z otwartego - ale tylko u góry -
    naczynia - lezie w górę po ściance i się wylewa.

    A z praktyki - OIDP, bo z kotami nie mieszkam już prawie 10 lat (a mieszkałem ponad
    20) - to na taki problem pomagało postawienie większej kuwety.
    Oczywiście może rodzić to problemy z trzymaniem skrajni - ale coś za coś.

  • 17. Data: 2020-02-25 22:34:16
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Użytkownik "Irokez" napisał:

    > AN8028 w/g dataszita potrzebuje typowo 14.9V do startu, więc jest za mało.
    > Zaczął bym od wymiany C153.

    Wymieniony przed napisaniem na grupę i bez zmian. Wg datasheet minimum jest
    13,4 V, więc coś jest nie tak. Oporniki są zgodne ze schematem zasilacza.
    Muszę szukać przyczyny. Dziękuję za poradę.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2020-02-25 22:37:32
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Użytkownik "Dawid Rutkowski" napisał:

    > U mamy kocur ...

    U mamy coś, a tobie nasrał na głupi łeb. Czy na grupach już są tylko takie
    palanty? Nie masz co robić zwal konia.

    BZPZDR

  • 19. Data: 2020-02-25 22:42:25
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 25 lutego 2020 16:39:14 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > [...]
    >
    > Mają interes zakończony kolcem. Do zadawania bólu. Bo dopiero ból
    > wywołuje owulację. U tego gatunku nie jest to proces periodyczny,
    > lecz triggerowany. No i co te kocice w nich widzą...

    Czytałem w mądrej książce, że tych kolców to sporo na czubku mają, ale to nie z tego
    biorą się krzyki, bo taki sam efekt jest jak się wkłada tamże np. termometr. No ale
    to już bardzo mocno OT+NTG ;>
    Jedynie dodam, że miot pochodzący ewidentnie od dwóch ojców też się w karierze trafił
    (a było ich chyba na min. 5-krotne powtórzenie alfabetu).

    > No tak, sami zepsuli, a kotu się dostało!

    Pewnie, zawsze tak jest ;>

    > Jakiś 3M powinien łyknąć temat.

    Hmmm, tak się zastanawiam, bo sprawczyni od dawna nie żyje, czy coś się z tej linii
    genetycznej u mamy jeszcze zachowało...
    I czy będzie skuteczne przy klejeniu innych materiałów niż PCV - bo na kleju do tego
    wynalazku już się nie zarobi :(
    Promy systemu STS też już nie latają, a może by to dobrze kleiło te płytki izolacji
    termicznej i Columbia by przetrwała?

  • 20. Data: 2020-02-25 22:51:36
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 25 lutego 2020 22:38:31 UTC+1 użytkownik Kamil napisał:

    > U mamy coś, a tobie nasrał na głupi łeb. Czy na grupach już są tylko takie
    > palanty? Nie masz co robić zwal konia.

    Dorzuć jeszcze k5, to się w pełni przedstawisz.
    A jak poczucia humoru nie masz, to najpierw naucz się pisać, a potem pisz na
    elektrodę - chyba że tam już zbanowali za wysoką kulturę.