  • 11. Data: 2012-12-19 01:42:35
    Temat: Re: Zestaw typowo biurowy
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-12-19 01:17, PK wrote:
    [.....]
    > Pytający wyraźnie wskazał na programy do księgowości. Nie dodał, że PC
    > będzie używany do innych celów. Dlatego podaję optymalne warianty
    > pod to pytanie.
    Taaa, z pewnością badziewny wyświetlacz i równie badziewna klawiatura są
    optymalne do księgowo-biurowej roboty. :-D A brak "klawiatury
    numerycznej" do takich zastosowań to już po prostu szczyt optymalności i
    optymalizacji. :-D

    > Poza tym konieczność uzyskania faktury mocno ogranicza wybór wśród
    > używanych.
    IMO to firm i firemek handlujących sprzętem poleasingowym jest całkiem
    sporo.

  • 12. Data: 2012-12-19 01:52:09
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-19 01:42, JDX pisze:
> [...]
    > optymalne do księgowo-biurowej roboty.:-D A brak "klawiatury
    > numerycznej" do takich zastosowań to już po prostu szczyt optymalności i

    Temat jest o samym pudle, więc ja założyłem, że monitor już jest, albo
    będzie, a i przyzwoitą klawiaturę można kupić za 100 zł, choć ja uznaję
    tylko jedną i jak M$ przestanie rozwijać jej wersję, to się chyba
    pochlastam.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 13. Data: 2012-12-19 02:03:42
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-12-19 01:52, $heikh el $hah wrote:
    [.....]
> [...]
    > będzie, a i przyzwoitą klawiaturę można kupić za 100 zł, choć ja uznaję
    > tylko jedną i jak M$ przestanie rozwijać jej wersję, to się chyba
    Jakiś tani nowy monitor 22" to 500zł, a pozostałe 500zł na
    poleasingowego blaszaka z legalnym Win XP/7. Do Płatnika & Co spokojnie
    wystarczy. A jeśli monitor już jest to tym lepiej. Co zaś się tyczy
    klawiatur, to w porównaniu do tego co oferują komputery przenośne to
    każda desktopowa klawiatura (nawet taka za 15zł :-D ) jest świetna. :-D

  • 14. Data: 2012-12-19 02:24:56
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-19 02:03, JDX pisze:
    > A jeśli monitor już jest to tym lepiej. Co zaś się tyczy
    > klawiatur, to w porównaniu do tego co oferują komputery przenośne to
    > każda desktopowa klawiatura (nawet taka za 15zł:-D ) jest świetna.:-D

    Herezja. ;) W swojej Tośce (laptop) mam sekcję numeryczną, a minimalny
    skok plus precyzja = względne zadowolenie. Ale z bezprzewodową M$ 7000
    nie ma co porównywać. :)

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 15. Data: 2012-12-19 10:41:44
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 18 grudnia 2012 (23:12:43) napisano:

    Poleasingowy Dell/Lenovo/F-S.

    Bendziepanzadowolony.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 16. Data: 2012-12-19 10:46:08
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Yakhub nabazgrał(a):

    > W liście datowanym 18 grudnia 2012 (23:12:43) napisano:
    > Poleasingowy Dell/Lenovo/F-S.
    > Bendziepanzadowolony.

    Dokładnie to samo bym polecił

    np.
    DELL OPTIPLEX 745 C2D E6300/2GB/80GB/DVD/Win 7 Home Premium
    550 zł + jeszcze zostaje kasa na flaszkę :)

  • 17. Data: 2012-12-19 22:08:20
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-19, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:
    > Okej, rozumiem, ale napisz mi, dlaczego nie taki gotowy desktop, jaki
    > zaproponowałem (pierwszy lepszy) za 750 zł?

    Bo są gówniane.

    pozdrawiam,
    PK

  • 18. Data: 2012-12-19 22:09:41
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-19, JDX <j...@o...pl> wrote:
> [...]
    > optymalne do księgowo-biurowej roboty. :-D A brak "klawiatury
    > numerycznej" do takich zastosowań to już po prostu szczyt optymalności i

    Nikt nie twierdzi, że pracując na netbooku przy stanowiku w biurze,
    trzeba używać ekranu i klawiatury tego netbooka.

    pozdrawiam,
    PK

  • 19. Data: 2012-12-19 22:13:10
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-19, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:
    > Herezja. ;) W swojej Tośce (laptop) mam sekcję numeryczną, a minimalny
    > skok plus precyzja = względne zadowolenie. Ale z bezprzewodową M$ 7000
    > nie ma co porównywać. :)

    No to ja chyba zaszaleję. Klawiatura w laptopie HP 6510b jest chyba
    najlepszą, jakiej używałem w życiu (bawiłem się też takimi po 500 zł,
    a w domu od prawie dekady używam Logitech UltraX Flat). Cicha,
    dobry układ klawiszy, bardzo przyjemny plastik. Nawet nie bardzo
    się brudzi. Z wad: miękkie pokrycie, więc kolejne klawisze odzyskują
    anonimowość...

    pozdrawiam,
    PK

  • 20. Data: 2012-12-19 22:51:39
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-12-19 22:09, PK wrote:
    [.....]
    > Nikt nie twierdzi, że pracując na netbooku przy stanowiku w biurze,
    > trzeba używać ekranu i klawiatury tego netbooka.
    Tak, wiem. Ale w takim razie po co kupować netbooka skoro trzeba do
    niego jeszcze dokupić monitor i klawiaturę aby dało się normalnie
    pracować? :-D