  • 31. Data: 2011-07-17 12:25:02
    Temat: Re: Zjeżdżanie na pobocze.
    Od: MMS <n...@S...interia.pl>

    W dniu 2011-07-17 10:10, Piotr pisze:

    > Także pierdolnijcie się tymi waszymi kodeksami w puste łby.
    > Naprawdę takiej tępej bandy oszołomstwa to ze świecą szukać,
    > No nie mam już cierpliwości. W srakim celu!
    > POCZYTAJCIE SOBIE TEN KODEKS KTÓREGO NIEZNAJOMOŚĆ MI ZARZUCANIE DEBILE!
    > Kurwa matołku, na jakiego trzeciego?
    > jEGO wIEJEBNOŚĆ pANISKO to chyba o sobie piszesz..

    Rany ! Człowieku ! Nie pal tego świństwa ! :D

    P.S. To "Tajfun" czy jakąś inną dopałkę wymyślili ? :D

  • 32. Data: 2011-07-17 13:04:28
    Od: "Roman" <g...@w...pl>

    > Ten sam kodeks, którym sobie gębę wycierasz, nakazuje jazdę przy
    > prawej krawędzi jezdni. Nie ma w nim ani słowa o przyspawaniu do linii
    > środkowej.
    >
    > --
    > Best regards,
    > RoMan mailto:r...@p...pl
    > PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    > Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

    No to przeczytaj jeszcze raz to co napisałem....miszczu pouczania
    innych.....było tam coś o spawaniu?.....

  • 33. Data: 2011-07-17 13:11:54
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-07-17 12:00, jarek d. pisze:

    > Ty za to zademonstrowałeś po chuju wersal. Zarówno na drodze, jak i na
    > grupie.

    Typowa "łachudra z Grójca" z niego.

    > Świadomie jedziesz na czołówkę z tirem i masz pretensje do tego z prawej?
    > Jak już Ci pisano - skoro nie możesz wyprzedzić jak należy, to nie
    > powinieneś wyprzedzać.

    Daj spokój. Z daleka czuć, że Piotruś to jeden z tych, którzy im
    szybciej jadą, tym bezpieczniej jadą.

    > Gdzie wtedy uciekać w sytuacji awaryjnej?
    > Co ma robić jadący poboczem, gdy okaże się,że stoi na nim auto na
    > awaryjnych, babcia z grzybami itp.?

    A co go to obchodzi? To nie on będzie uciekał.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 34. Data: 2011-07-17 13:12:12
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    RoMan Mandziejewicz w <news:799444140.20110717104349@pik-net.pl>:

    > Ten sam kodeks, którym sobie gębę wycierasz, nakazuje jazdę przy
    > prawej krawędzi jezdni.

    Takie wnioski wyciąga się na podstawie wyrwanych z przepisów pojedynczych
    zdań...

    > Nie ma w nim ani słowa o przyspawaniu do linii
    > środkowej.

    Ale jest za to:
    4. Kierujący pojazdem jest obowiązany jechać możliwie blisko prawej krawędzi
    jezdni. Jeżeli pasy ruchu na jezdni są wyznaczone, nie może zajmować więcej
    niż jednego pasa.

    Skoro ma jechać możliwie blisko, ale przy wyznaczonych pasach nie zajmować
    więcej niż jednego, to dopuszcza się jazdę przy linii rozdzielającej pasy
    ruchu -- analogicznie do wyprzedzania z prawej

    --
    Tomasz Nycz

  • 35. Data: 2011-07-17 13:37:37
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    > Zrobić miejsce w jakim celu? A wyprzedzanie na trzeciego, w przeciwnym
    > razie potrafisz chyba wyprzedzić bez robienia miejsca?

    Chociażby po to, żebyś widział czy możesz go wyprzedzić czy nie,
    a nie "musiał" się wychylać i liczyć, że nic cię nie sprzątnie
    z jezdni. Jak widać połowa z tych co piszą chyba po prostu
    nigdy nie wyprzedzała, bo z tego co piszą wynika, że nie wiedzą
    na czym wyprzedzanie polega.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 36. Data: 2011-07-17 14:14:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello MarekM,

    Sunday, July 17, 2011, 10:59:32 AM, you wrote:

    [...]

    > Jak będziesz Strażnikiem Teksasu, to na swoim ranczo możesz tego się
    > spodziewać. Na drogach publicznych obowiązuje kodeks drogowy, którego
    > nie znasz.

    Przyganiał kocioł garnkowi. Masz obowiązek jechać możliwie najbliżej
    prawej krawędzi jezdni.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 37. Data: 2011-07-17 14:24:18
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-07-17 09:01, Piotr pisze:

    > Bo wyprzedza się z prawej czy z lewej strony?

    Aha... Czyli Ty przepisów łamać nie będziesz bo się boisz mandatu czy
    czegoś tam, ale za to inni mają uciekać z jezdni, bo masz ochotę wyprzedzać?

    > A widziałeś wogóle jezdnię
    > z szerokim poboczem? Bo chyba wogóle nie siedziełeś w samochodzie...

    Tak naprawdę to mnie problemy takich nieszczęśników nie potrafiących
    wyprzedzać jakoś nie wzruszają.
    Jak widzę takiego gościa jak Ty, co się wlecze za czymś, czai i nie
    potrafi wyprzedzić, to po prostu wrzucam lewy kierunek, gaz i jadę -
    wyprzedzam jednego i drugiego i jakoś nigdy nie sprawia mi to problemów.

    Ale to po prostu kwestia umiejętności - może masz złą orientację
    przestrzenną, może nie umiesz zmieniać biegów, może źle obserwujesz
    drogę? Może porywasz się na wyprzedzanie samochodem którego osiągi nie
    pozwalają tego zrobić?
    Znam sporo kierowców którzy mają dokładnie tak samo jak Ty - napotykają
    ogromną ilość innych, źle jadących kierowców przez których nie mogą
    wyprzedzać.
    Ale jak to starożytni filozofowie radzili - przyczyn niepowodzeń szukaj
    w sobie.

    > J/w weź się kiedyś przejedź samochodem, możesz z kimś dorosłym nawet...

    No niestety ale tkwisz w błędzie. Nie znasz nawet podstawowych pojęć.
    Pobocze nie jest częścią jezdni, dokładnie tak samo jak nie jest nią
    chodnik.
    Odśwież sobie może wiadomości z zakresu przepisów, bo widać że od tego
    83 sporo Ci się pozapominało i braki należy uzupełnić.

  • 38. Data: 2011-07-17 14:25:21
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-07-17 11:38, Piotr pisze:

    > Także pierdolnijcie się tymi waszymi kodeksami w puste łby. Najlepiej
    > zgodnie z kodeksem, kantem.

    Hehe... Gdybym ja na drodze miał takie problemy jakie Ty masz, to bym
    PKS-ami jeździł :)

  • 39. Data: 2011-07-17 14:38:23
    Od: "Piotr" <p...@k...net.pl>

    > Człowieczku, mistrzu kierownicy - wytłumacz mi jak to jest możliwe, że
    > ktos ci musi ustępować miejsca, jeśli nie jedziesz na trzeciego? Bo ja
    > sobie tego nie wyobrażam. Jeśli wyprzedzasz w sytuacji, gdy z przeciwnego
    > kierunku nie nadjeżdża inny pojazd, nikt ci nigdzie nie musi ustępować.
    > Więc przestań bluzgać i wyzywać, bo kompromitujesz tylko i wyłącznie
    > samego siebie - drajwerze wszechczasów....

    Dla ułatwienia, tak po prostu! Nie mamy w kraju dróg jak z amerykańskich
    filmów, długich prostych po horyzont, u nas są zakręty. Zawsze jest w
    perspektywie jakiś zakręt. I zza tego zakrętu może coś wyjechać. Dlatego
    szybciej jest wrócić na swój pas jeśli wyprzedza się środkiem, okrakiem po
    linii środkowej na przykład, niż jeśli jedzie się całkiem po pasie
    przeciwnym.

    Czy to tak trudno zrozumieć? Drajwerze galaktyczny? No?

    I co wy macie wszyscy z tym wyprzedzaniem na trzeciego? Jakiego trzeciego?
    NIC NIE PISAŁEM O WYPRZEDZANIU NA TRZECIEGO, dotarło?

    I kto tu się kompromituje... Myślenie jednak boli, co widać.

  • 40. Data: 2011-07-17 14:41:18
    Od: "Piotr" <p...@k...net.pl>

    Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > z jezdni. Jak widać połowa z tych co piszą chyba po prostu
    > nigdy nie wyprzedzała, bo z tego co piszą wynika, że nie wiedzą

    Oj człowieku... wraca mi wiara w rozsądek... jeden co wie jak się wyprzedza,
    chyba też jedyny mający prawko i jakieś doświadczenie. Masz piwko u mnie.

    Piotr