  • 61. Data: 2014-10-26 14:49:31
    Temat: Re: Zmieniacie już opony?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-10-26 11:19, Borys Pogoreło wrote:

    > Z samej okolicy mogę przywołać kilka kontrprzykładów. Co będą marnować
    > powierzchnię w środku, jeśli można sprzedać dwa garaże więcej.

    No to się podgrzewa. Naprawdę u was się w zimę z garażu wyjechać, bo
    kopny śnieg na podjeżdzie leży?

    Shrek.

  • 62. Data: 2014-10-26 17:25:44
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 26 Oct 2014 14:49:31 +0100, Shrek napisał(a):

    > No to się podgrzewa. Naprawdę u was się w zimę z garażu wyjechać, bo
    > kopny śnieg na podjeżdzie leży?

    Nie wiem, nie mam garażu podziemnego. :)

    Pewnie odśnieżają, w końcu mieszkańcy się zrzucają na takie wydatki.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 63. Data: 2014-10-26 19:21:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-10-26 17:25, Borys Pogoreło wrote:

    > Nie wiem, nie mam garażu podziemnego. :)
    >
    > Pewnie odśnieżają, w końcu mieszkańcy się zrzucają na takie wydatki.

    Prawdę mówiąc to zwykle na zewnątrz się nie da, bo działka się kończy.
    Tak czy inaczej kupowanie opon zimowych uzasadniane koniecznością
    wyjazdy z garażu w bloku... Hm... abstrakcyjne;)

    Shrek.

  • 64. Data: 2014-10-27 09:29:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 26 Oct 2014 14:21:23 +0100, w <m2isgc$as$1@node2.news.atman.pl>,
    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Dodaj że na zimowe i letnie.
    > Bo jednak jazda na letnich zimą, to głupota w czystej postaci.

    Zależy gdzie.
    Bo zimy we Wrocławiu ostatnio takie, że nawet całosezonowe mają średni sens.
    Nawet w góry jechałem na letnich, bo śnieg był tylko na stoku no i trochę
    śniegobrei na parkingu.

  • 65. Data: 2014-10-27 09:49:11
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-10-24 o 18:13, megrims pisze:
    > Lepsze z lewej, bo inne auta jadą po Twojej lewej stronie
    > i na dodatek w przeciwnym kierunku - na pewno chcą cię zabic.
    > Gorsze z prawej - tam tylko krawężnik. Nisko nad ziemią i nie
    > rusza się.
    Z prawej to właściwie można nawinąć wąż ogrodowy. No chyba, że się na
    zmywak do GB jedzie, to wtedy trzeba po drodze przewinąć.

    Maciek

  • 66. Data: 2014-10-27 09:52:17
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-10-25 o 09:04, megrims pisze:
    > już mam traumę z tego powodu.
    Kup chociaż wiaderko biteksu. W progi możesz wlać zużyty olej :-P

    Maciek

  • 67. Data: 2014-10-27 10:50:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości
    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    >średni sens.
    >Nawet w góry jechałem na letnich, bo śnieg był tylko na stoku no i

    a siegasz pamiecia dalej niz dwa lata ?

    Bo w ostatnich 5 to chyba bym sie doliczyl we wrocku ze 3 ciezkich
    atakow zimy ... to byl wyjatkowo sniezny okres.

    J.

  • 68. Data: 2014-10-27 11:07:45
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 24.10.2014 depros <d...@g...com> napisał/a:

    > Navigator 2

    Te nawet w oficjalnej specyfikacji mają bodaj F dla mokrego.

    Ja ujeżdzam Kleber Quadraxer (udało mi się kupić w cenie
    Navigatorów) i jak na razie jestem zadowolony.

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 69. Data: 2014-10-27 13:44:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Cavallino wrote:

    > grup dyskusyjnych:m2iqgi$ieq$...@d...me...

    > Dodaj że na zimowe i letnie.
    > Bo jednak jazda na letnich zimą, to głupota w czystej postaci.

    Bo?
    Jakie to ma znaczenie czy latem czy zimą?
    Ważne czy po śniegu czy nie.

    Bardziej głupotą bym nazwał jeżdzenie zimowymi nie po śniegu.

  • 70. Data: 2014-10-27 13:45:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J.F. wrote:

    > Bo w ostatnich 5 to chyba bym sie doliczyl we wrocku ze 3 ciezkich
    > atakow zimy ... to byl wyjatkowo sniezny okres.

    A ile to było dni razem? 3?