-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Adam <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Znak drogowy A-36
Date: Fri, 04 Sep 2015 10:23:13 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 28
Message-ID: <msbkdh$6k4$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1441354993 6788 83.15.205.22 (4 Sep 2015 08:23:13
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Sep 2015 08:23:13 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.2; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.6.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2568275
[ ukryj nagłówki ]Witajcie.
Pytanie takie: kto ustala nowe znaki drogowe i wiążące się z nimi przepisy?
Jeżdżąc do pracy i z powrotem mam po drodze kilkukrotnie "zwężki" z
dwóch pasów do jednego (S8 i most Grota). Z reguły kierowcy jadą na
zasadzie "zamka błyskawicznego" - naprzemiennie po jednym pojeździe z
obu pasów. Czasami - zwłaszcza wczoraj - robi się jednak kocioł.
Gdyby tak jakiś ustawodawca "wymyślił" znak ostrzegawczy z treścią 1:1,
albo wariacje typu 1:2 lub 2:1 - to by może pomogło.
Wiadomo byłoby, że przykładowo dla znaku 1:2 jedzie jeden pojazd z
lewego pasa, po nim dwa z prawego.
Oczywiście są potencjalne problemy, typu ciąg długich TIR-ów na jednym z
pasów.
Kto decyduje o przepisach i znakach?
Na jakim poziomie? Krajowym, europejskim, światowym?
W USA są elektryczne, świetlne znaki, włączające pierwszeństwo (czy tam
możliwość wjazdu) na 2 sekundy. U nas w PL to by chyba nie przeszło :(
--
Pozdrawiam.
Adam
Następne wpisy z tego wątku
- 04.09.15 11:01 J.F.
- 04.09.15 11:17 masti
- 04.09.15 11:32 Adam
- 04.09.15 13:24 masti
- 04.09.15 13:35 Zenek Kapelinder
- 04.09.15 13:52 Pawel \"O'Pajak\
- 04.09.15 14:55 Adam
- 05.09.15 22:30 Borys Pogoreło
- 21.09.15 20:14 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
Najnowsze wątki
- 2024-05-04 Bonusowe pytanie rozliczenie sie z elektrownia - fotowoltaika.
- 2024-05-04 Ujawnienie porady prawnej prokuraturze
- 2024-05-04 Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- 2024-05-04 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-05-04 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-04 Warszawa => Inżynier DevOps (projekt JP) <=
- 2024-05-04 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-05-04 Łódź => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-04 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-04 Berlin => IT Systems Administrator and Customer Support Engineer <=
- 2024-05-04 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-05-04 Odpowiedzialność PORTALU za reklamy
- 2024-05-04 Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- 2024-05-04 Marki => ERP Implementer <=
- 2024-05-04 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=