  • 31. Data: 2017-10-24 21:20:57
    Temat: Re: Znowu o kolejnym pojeździe elektrycznym :-)
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-10-22 o 20:07, T. pisze:

    > Chyba tylko zapałki tam kupujesz...

    To inna inoszść, że jak widzę ludzi w dwoma wózkami, z których wysypują
    się zakupy to zastanawiam się, skąd oni mają te plotki, że wojna zaraz
    wybuchnie.

    Jak duże zakupy trzeba robić według Ciebie mając biedrę 3km od mieszkania?

  • 32. Data: 2017-10-24 21:23:25
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-10-22 o 23:31, z pisze:

    > A teraz do rzeczy
    > Znalazłem konkurenta w dehatlonie
    > https://www.decathlon.pl/hulajnoga-revolt-20-id_8396
    614.html

    Zlituj się! Serio planujesz wśród ludzi hulajnogą jeździć? :D Naprawdę
    staram się nie oceniać, ale to dobre dla dzieci albo chińczyków z Wólki :)

  • 33. Data: 2017-10-24 21:27:03
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-10-22 o 23:03, z pisze:

    > I Twoje szczęście że nie chcesz bo g... o mnie wiesz ;-)

    Nadal to (niech będzie) 45 minutowy spacer :)

    > To zależy od stanu zdrowia delikwenta i kalkulacji biznesowej gdyż jak
    > wiadomo czas to pieniądz.

    Delikwent to przemieszczający się czy samochód?

    > Wyżyłeś się? Brawo :-)

    Łeee tam - się przejąłeś. Wyraziłem opinię, zaproponowałem alternatywę,
    skrytykowałem co (uważam) za głupie i nawet nakierowałem na recenzję.

    Jak pisałem - zrobisz co chcesz. Wynajmuj Ubera nawet, bo co mi do tego.
    Nadal uważam, że w nieskrajnych warunkach to spacer jest najlepszą
    opcją, rower brzmi fajnie, a hulajnoga to jednak... no mnie nie kojarzy
    się poważnie i tyle :)

  • 34. Data: 2017-10-24 21:41:31
    Temat: Re: [OT] Re: Znowu o kolejnym pojeździe elektrycznym :-)
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=XZxzJGgox_E

    > To możliwe, ale faktem jest że najdłuższa droga zaczyna się
    > od pierwszego kroku.

    To ile lat przedpisacz będzie jeszcze rozpoczynał pierwszy krok między
    domem, a pracą? :-)

    > No, na pewno, co tam ci głupi naukowcy wiedzą.
    >
    > https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23559628
    "Walking versus running..." - a doczytałeś jakie przyjęli definicje tych
    słów? :-)

    "...moderate-intensity (eg, walking) and vigorous-intensity exercise
    (eg, running)..."

    Tutaj masz ogólnie rozpoznawalną tabelę z podziałem na wiek (ze względu
    na, to że "intensywność" jest subiektywna) -
    https://www.verywell.com/target-heart-rate-calculato
    r-3878160

    Przyjmijmy 30-40 latka.

    moderate-intensity - tętno ~120 (ja mam takie tętno, gdy maszeruję 7-8
    km/h, co odpowiada ~8 min/km)
    vigorous-intensity - tętno ~140 (ja mam takie tętno, gdy biegnę ~14
    km/h, co odpowiada ~5 min/km)

    *Ci* naukowcy się nie mylą, prawda :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 35. Data: 2017-10-24 21:46:00
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-10-22 o 22:16, Marcin N pisze:

    > Wydaje Ci się.

    Serio robię. Nic mi się nie wydaje.

    > Żeby zrobić 1 km w 10 minut - trzeba iść 6 km/h. To jest szybki marsz.

    Zróbmy kompromis, że jest to rzecz indywidualna. Nie upacam się tym
    tempem, nie dostaję zadyszki (na tym dystansie), nie używam truchtu i
    nie przebieram nogami. Dla mnie to spokojny spacer, dla Ciebie szybki
    marsz - ok, może być i tak jak piszesz.

  • 36. Data: 2017-10-24 22:00:41
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Dla mnie to spokojny spacer, dla Ciebie szybki marsz - ok, może być i
    > tak jak piszesz.

    W takim razie On zdrowotnie więcej z tego wyciągnie niż Ty, gdy
    będziecie iść równym tempem.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 37. Data: 2017-10-24 22:44:21
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 24.10.2017 o 20:20, PlaMa pisze:

> [...]
    > wybuchnie.
    >
    > Jak duże zakupy trzeba robić według Ciebie mając biedrę 3km od mieszkania?

    zależy od terminu ważności produktów, ja bym robił raz na tydzień, więc
    pewnie przyjemnie by się z tym nie szło 3km. No ale niektórzy lubią
    codzienne spacery po marketach ;)

    Łukasz

  • 38. Data: 2017-10-24 22:52:57
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 24.10.2017 o 20:27, PlaMa pisze:

    > Nadal to (niech będzie) 45 minutowy spacer :)

    a jak doliczysz światła, przejścia podziemne itp to wyjdzie godzina...

> [...]
    > Nadal uważam, że w nieskrajnych warunkach to spacer jest najlepszą
    > opcją, rower brzmi fajnie, a hulajnoga to jednak... no mnie nie kojarzy

    spacer podczas ulewy - sama przyjemność. Wstać o 4 rano zamiast o 5 do
    pracy - no też. Przejść się w upale po 12 godzinach ciężkiej pracy -
    wspaniałe! :)

    Łukasz

  • 39. Data: 2017-10-24 23:14:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-10-24 o 21:20, PlaMa pisze:

> [...]
    > wybuchnie.
    >
    > Jak duże zakupy trzeba robić według Ciebie mając biedrę 3km od mieszkania?

    Takie same jak przy trzystu metrach.
    Jakim idiotą trzeba być aby wielkość zakupów uzależniać od odległości
    od sklepu a nie od wielkości rodziny?
    Młodym i samotnym?

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2017-10-25 01:49:30
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    > W takim razie On zdrowotnie więcej z tego wyciągnie niż Ty, gdy
    > będziecie iść równym tempem.

    Zaprawdę powiadam Ci On wyciągnie z tego najwięcej, ponieważ On jest
    początkiem i końcem wszelakiego spaceru.

    Chłopie... czego Ty chcesz ode mnie? Wychodzi, że nagle w jakimś wyścigu
    uczestniczę.