  • 51. Data: 2017-10-25 20:54:10
    Temat: Re: [OT] Re: Znowu o kolejnym pojeździe elektrycznym :-)
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Powiem Ci, że masz imponujące tempo marszu. Zakładam, że jesteś bardzo
    > wysoki.
    > Mi tempo 6 km/h sprawia kłopot, ale z kolei ja jestem dość niski - 174 cm

    Bo to już zdecydowanie trucht będzie (ja mam 183cm). Ale nie ważne jak
    to nazwiemy, pokazałem co znaczy "walking" w dokumencie przytoczonym
    przez Dominika. I z pewnością "chodzenie do pracy" bez spocenia się, to
    nie jest chodzenie w sensie w jakim porównywane było z bieganiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 52. Data: 2017-10-26 10:45:28
    Temat: Re: Znowu o kolejnym pojeździe elektrycznym :-)
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-10-24 o 21:20, PlaMa pisze:

    > To inna inoszść, że jak widzę ludzi w dwoma wózkami, z których wysypują
    > się zakupy to zastanawiam się, skąd oni mają te plotki, że wojna zaraz
    > wybuchnie.

    Ja tak robię. Z lenistwa i oszczędności - do marketu jadę raz na 3-4
    tygodnie. I to wystarcza. Choć ostatnio coraz częściej zamawiamy zakupy
    z dostawą do domu.
    T.

  • 53. Data: 2018-04-02 15:38:23
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Thursday, October 19, 2017 at 10:03:18 PM UTC+10, z wrote:
    > Syn połamał hulajnogę. Muszę kupić nową najlepiej wyczynową :-)
    > Ale napatoczyła mi się hulajnoga elektryczna schludnie wyglądająca
    > Xiaomi Mijia Scooter
    > i mam plan żeby zostawić samochód i te moje 4 km do pracy ;-) pokonywać
    > elektrycznie :-)
    > Liczę na wytknięcie wszelakich wad, wskazanie konkurencji i wszelakie

    I co, zdecydowales sie na takie rozwiazanie? Sprawdza sie? Pytam bo tez sie nad czyms
    takim zastanawiam.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Tu i tam:
    https://sites.google.com/site/iguan007/

  • 54. Data: 2018-04-03 00:11:05
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-04-02 o 15:38, Iguan_007 pisze:

    > I co, zdecydowales sie na takie rozwiazanie? Sprawdza sie? Pytam bo tez sie nad
    czyms takim zastanawiam.

    Wybrałbym raczej rower.

  • 55. Data: 2018-04-03 04:21:58
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    Poldek,
    Rowerow mam pod dostatkiem, ale akurat do tego do czego potrzebuje raczej sie nie
    nadaja.