  • 241. Data: 2013-11-24 01:15:04
    Temat: Re: Znowu ronda :)
    Od: "Karolik" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:52896dcb$0$2286$65785112@news.neostrada.pl...

    > Dokładnie tak samo jest na każdym skrzyżowaniu. Nie ma innych przepisów.

    Piszesz bzdury. Nie jest tak samo na każdym skrzyżowaniu.
    Opisałem to parę razy. Nie rozumiesz co jest napisane to nic na to nie
    poradzę.

    > Tak samo, jak na każdym skrzyżowaniu:

    Nie masz pojecia kto ma pierwszeństwo na skrzyżowaniu.
    Zapisz się na kurs PJ to tam się dowiesz.

    > Nie! Skąd?

    Skompromitowałeś się kompletnie. Nawet nie wiesz kto ma pierwszeństwo
    na oznakowanym skrzyżowaniu.

    > Na tym skrzyżowaniu również obowiązuje art. 22.

    A kto mówi, że nie obowiązuje ?

    > Jakie inne przepisy?

    Zapisz się na kurs PJ to tam się dowiesz.

    > Czyli jednak przed jednym skrzyżowaniem (z ruchem okrężnym) chcesz
    > postawić znak określający pierwszeństwo przy wjeździe na skrzyżowanie,
    > przed innym zaś pierwszeństwa określać nie chcesz?

    Coś bredzisz. Napisz w czym problem, ale dopiero wtedy jak nie będziesz
    pod wpływem.

  • 242. Data: 2013-11-30 23:41:23
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2013-11-24 01:15, Karolik pisze:

    > Skompromitowałeś się kompletnie. Nawet nie wiesz kto ma pierwszeństwo
    > na oznakowanym skrzyżowaniu.

    Zgadzam się, w przypadku dwóch przeciwnych zdań na jeden temat, któryś z
    dyskutantów jest matołem.
    Ja uważam, że na *każdym* skrzyżowaniu obowiązują te same przepisy.
    Na przykład: "dwaj kierowcy jadą na skrzyżowaniu zwykłym (nie rondo),
    każdy po innym pasie". Niebieski chce wjechać na lewy pas. Według mnie,
    tutaj tak samo jak na rondzie, pierwszeństwo określa tylko art. 22.
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cd9cf64a78075b2a
    .html
    -
    Wyjaśnij mi, jakie to, zupełnie różne niż na rondzie, przepisy regulują
    ustalenie pierwszeństwa tych samochodów. Jak "ich wzajemne pierwszeństwo
    USTALA SIĘ na podstawie znaków które są PRZED SKRZYŻOWANIEM"?

    Proszę bardzo, narysowałem przykłady:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c052e4ef8210cf6a
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c88613dc32421ee1
    .html

    Według mnie, w obu przypadkach obowiązuje art. 25. Czyli pierwszeństwo
    ma samochód czerwony.
    Teraz mi wyjaśnij dlaczego według ciebie w tych dwóch sytuacjach
    samochody mają inne pierwszeństwo przejazdu i jakie to, zupełnie różne,
    przepisy ich obowiązują.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl