  • 21. Data: 2019-09-28 19:30:43
    Temat: Re: Żodyn się tego nie spodziewał, żodyn że pieszych więcej zginie
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To Masz racje. Jesli pieszy na przejsciu znalazl sie zgodnie z przepisami to kazdy
    kto na nim wymusza pierwszenstwo jest do ukarania. Myk w tym ze jak pieszy spelni
    wszystkie nakladane na niego warunki zeby mogl wejsc na jezdnie na przejsciu to do
    wymuszenia na nim pierwszenstwa nie ma prawa dojsc.

  • 22. Data: 2019-09-28 20:26:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    wszystkie nakladane na niego warunki zeby mogl wejsc na jezdnie na przejsciu to do
    wymuszenia na nim pierwszenstwa nie ma prawa dojsc.

    To nawet nie jest druga prawda a trzecia (gówno prawda, dla nieogarów).
    Powiedz idioto, na jakiej podstawie skazuje się kierowców za
    rozjeżdzanie pieszych na pasach, skoro nie ma prawa do wypadku dojąć z
    winy kierowcy. Pieszy jak najbardziej ma prawo wejść i "zmusić" samochód
    do ustąpienia pierwszeństwa (pomijając czy to rozsądne, biorąc pod
    uwagę, że sporo idiotów myśli jak ty). Nie wolno wchodzić tylko
    bezpośrenio przed pojazd (plus za przeszkody, na czerwonym itp. o czym
    aktualnie nie rozmawiamy). Bezpośrednio znaczy tyle, że masz mu
    umożliwić zatrzymanie, a nie że ma on nie dotykać hamulca, nie mówiąc o
    zdjęciu nogi z hamulca.

    BTW - wykop twierdzi, że w Rosji zmieniono przepisy i piesi mają
    pierwszeństwo (takie prawdziwe) na pasach. nie bądź bardzie homo
    sovieticus niż Rosjanie:P

    --
    Shrek

  • 23. Data: 2019-09-28 20:29:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.09.2019 o 20:26, Shrek pisze:
    Bezpośrednio znaczy tyle, że masz mu
    > umożliwić zatrzymanie, a nie że ma on nie dotykać hamulca, nie mówiąc o
    > zdjęciu nogi z hamulca.

    Z gazu oczywiście

    --
    Shrek

  • 24. Data: 2019-09-28 21:46:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zasada ograniczonego zaufania jest jedna z podstawowych jakie ludzie powinni stosowac
    w zyciu. Jest ona bezposrednio zwiazana z instynktem samozachowawczym. Obowiazuje
    rowniez na drodze i dotyczy wszystkich. Jak skazuja kierowcow to oni musieli zrobic
    cos wiecej niz rozjechac pieszych. Najprawdopodobniej nie zastosowali zasady
    ograniczonego zaufania i obowiazujacych przepisow. Bo jesli zastosuja sie i pomimo
    tego rozjada to nikt ich nie ma prawa skazac. Jak masz takie nowoczesne poglady to
    nie stosuj zasady ograniczonego zaufania jak jestes pieszym. Uwolnisz szybko Swiat od
    swojej glupoty.

  • 25. Data: 2019-09-28 22:45:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zasada ograniczonego zaufania jest jedna z podstawowych jakie ludzie powinni
    stosowac w zyciu.

    Zasada ograniczonego zaufania nie ustala pierwszeństwa na zasadzie gry w
    tchórza. Pieszy na przejściu ma pierwszeństwo, i wbrew twoim idiotycznym
    wywodom sytuacja gdzie samochód ma się zatrzymać jest jak najbardziej
    legalna. Samochód powiedzmy 100 metrów jadący 72km/h - wystarczy żeby
    się zatrzymać, w 100 metrów przejeżdza w 5 sekund. Za mało żeby pieszy
    przeszedł, wystarczająco żeby na jednie wszedł nie łamiąc żadnego
    przepisu. Masz zasrany obowiązek go w takiej sytuacji przepuścić a nie
    gardłować, że "łon nie ma prawa".

    > Jest ona bezposrednio zwiazana z instynktem samozachowawczym.

    To jest inna inszość, powodowana przez podobnych tobie kretynów, że
    droga zmienia się w strefę wojny.

[...]

    Na przykład nie ustąpili pierwszeńswa pieszemu znajdującemu się na
    pasach. Na prawdę mam nadzieję, że ktoś cię sfilmuje i wyśle. Ja tobie
    podobnych kretynów na koncie mam dwóch. Przyszło pismo, że wbrew twoim
    radom mandat przyjęli, więc nie było konieczności zeznawania. Widać w
    praktyce cwaniakom twojego pokroju rura mięknie.

    --
    Shrek

  • 26. Data: 2019-09-28 23:07:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pierdolisz jak potluczony. Pieszy nie ma prawa znalezc sie na przejsciu jesli jego
    wejscie spowodowalo by zmiane predkosci albo toru jazdy pojazdu zblizajacego sie do
    przejscia. Pieszego dotycza te same zasady co kierowce samochodu na drodze bez
    pierwszenstwa przejazdu zblizajacego sie do drogi z pierwszenstwem.

  • 27. Data: 2019-09-28 23:13:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pierdolisz jak potluczony. Pieszy nie ma prawa znalezc sie na przejsciu jesli jego
    wejscie spowodowalo by zmiane predkosci albo toru jazdy pojazdu zblizajacego sie do
    przejscia.

    LOL

    > Pieszego dotycza te same zasady co kierowce samochodu na drodze bez pierwszenstwa
    przejazdu zblizajacego sie do drogi z pierwszenstwem.

    LOL^2

    A w zasadzie nie lol tylko facepalm:( Przez takich idiotów jak ty mamy
    statystyki na poziomie Azji.

    --
    Shrek

  • 28. Data: 2019-09-28 23:18:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mam cicha nadzieje ze nigdy nie zastosujesz sie do swoich dwoch loli. Naprawisz to co
    zepsula jedna peknieta guma.

  • 29. Data: 2019-09-28 23:26:55
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Powiedz idioto, na jakiej podstawie skazuje się kierowców za
    > rozjeżdzanie pieszych na pasach, skoro nie ma prawa do wypadku dojąć z
    > winy kierowcy.

    a masz linka do jakiegokolwiek wyroku z uzasadnieniem? Ale nie takiego
    gdzie pieszy ginie/doznaje urazu w wyniku wyprzedzania na pasach, jazdy
    z prędkością o 50km wyzszą niż dozwolona. Bez trolowania. Najlepiej
    nagranie gdzie kierowca jedzie 50km/h, zwalnia leciutko, a pieszy
    wpatrzony w ekran telefonu wchodzi (najlepiej z za przeszkody) na pasy
    BEZ rozglądania. chcialbym widzieć wyrok sądu.
    ToMasz

    PS
    1. była tutaj podobna sprawa , nagranie z monitoringu, noc deszcz - i
    tam wyrok był niejdenoznaczny
    2. bardzo, ale to bardzo chciałbym widzieć wyrok sądu gdzie pieszy na
    pasach został potrącony przez karetkę na sygnale

  • 30. Data: 2019-09-28 23:47:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.09.2019 o 23:26, ToMasz pisze:

    > a masz linka do jakiegokolwiek wyroku z uzasadnieniem?

    Nie. Podobnie jak nie mam pod ręką wyroku z uzasadnieniem za kradzież z
    włamaniem czy gwałt - nie kolekcjonuje wyroków. Ale nie zmienia to
    faktu, że wiem (i ty też), że takie wyroki istnieją. Jak chcesz to wpisz
    statystyki wypadków w googla i będzie link do raportu na stronie
    policji. Tam będzie w ilu procentach wypadków na przejściu winny jest
    pieszy a w ilu kierowca. Za pamieci będzie to około pół na pół, ale jak
    chcesz to sprawdze dokładniej i jutro odpiszę.

> [...]
    > wpatrzony w ekran telefonu wchodzi (najlepiej z za przeszkody) na pasy
    > BEZ rozglądania. chcialbym widzieć wyrok sądu.

    Przepraszam cię bardzo, ale chyba mnie z kimś pomyliłeś. Ja nie mówię,
    że nie ma możliwości, żeby pieszy był winien. Ja tylko tłumacze
    kretynowi kogutowi (Zenek), że pierdoli od rzeczy, że kierowca nie może
    być uznanym winnym, bo co prawda pieszy ma pierwszeństwo, ale nie ma
    możliwości żeby zgodnie z prawem mógł z niego skorzystać. Ten kretyn
    całkiem poważnie pisze, że pierwszeństwo pieszego jest porównywalne ze
    znakiem ustąp pierwszeństwa.

    > PS
    > 1. była tutaj podobna sprawa , nagranie z monitoringu, noc deszcz - i
    > tam wyrok był niejdenoznaczny

    Był też filmik, gdzie pieszy wszedł na czerwonym, a koleś został winnym
    bo jechał 60@50. Wyroki sądów są czasem nie do ogarnięcia rozumem.

    > 2. bardzo, ale to bardzo chciałbym widzieć wyrok sądu gdzie pieszy na
    > pasach został potrącony przez karetkę na sygnale

    A ja bym wolał nie. Ale bomby nic nie zmieniają (sprawdzić czy nie
    straszydło), więc co do zasady przypadek jak każdy inny. Była zresztą
    dośc głośna sprawa jak kierowca straży pożarnej skasował (śmiertelnie)
    osobówkę, która wyjechała z głównej. Wyrok bez zawiasów:( Prośba o prawo
    łaski do prezydenta bez odpowiedzi - widać ma ważniejsze sprawy na
    głowie. Więc nie - nie chcę czytać takich wyroków. "sprawa strażaka z
    Bielawy" w googlu.

    --
    Shrek