  • 11. Data: 2019-09-28 09:39:57
    Temat: Re: Żodyn się tego nie spodziewał, żodyn że pieszych więcej zginie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.09.2019 o 09:15, ToMasz pisze:

    > to jest trochę podobny przypadek: czy dwie seksowne skąpo ubrane
    > panienki mogą się po nocy szlajać po "ciemnej" dzielnicy. Jasne że mogą,
    > ale same sie proszą o kłopoty.

    Ale wiesz, że tłumaczenie "bo miały za krótkie spódniczki" robi się
    coraz bardzie słabe i tym słabsze im bardziej cywilizowany kraj? Więc
    myślenia azjatyckie i arabskie sobie darujmy, bo nie do tego aspirujemy.

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2019-09-28 09:48:59
    Od: j...@j...org

    On Saturday, September 28, 2019 at 9:15:56 AM UTC+2, ToMasz wrote:
> [...]
    tygodniu widziałem idiotę, który wziął się za wyprzedzanie auta przepuszczającego
    pieszych na pasach - może to byłeś ty?

    > to jest trochę podobny przypadek: czy dwie seksowne skąpo ubrane
    > panienki mogą się po nocy szlajać po "ciemnej" dzielnicy. Jasne że mogą,
    > ale same sie proszą o kłopoty. tak samo - pieszy ma pierwszeństwo na
    > przejściu, niech ma nawet przed przejściem, ale gdy wlezie pod koła -
    > sam sobie szkodzi. Czy ktoś słyszał o mandacie wystawionym pieszym
    > którzy (mając lub nie) pierwszeństwo wleźli pod koła?

    Jest w tym jakaś mądrość ludowa.

    Jakby w domu siedział, to by go auto na pasach nie rozjechało, co nie?

  • 13. Data: 2019-09-28 12:39:11
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-09-28 o 00:08, j...@j...org pisze:
> [...]
    az-wiecej-pieszych-ginie-na-drogach-niezbedna-zmiana
    -przepisow/g3wfr2r

    > Cześć Janusz! Ty z tych, którzy cegłę zamiast mózgu mają? Dziś kolejny raz w tym
    tygodniu widziałem idiotę, który wziął się za wyprzedzanie auta przepuszczającego
    pieszych na pasach - może to byłeś ty?

    Chyba jednak Ty skoro tekstu nie zrozumiałeś.

    --
    Janusz

  • 14. Data: 2019-09-28 14:03:50
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-09-28 o 09:39, Shrek pisze:

    > Ale wiesz, że tłumaczenie "bo miały za krótkie spódniczki" robi się
    > coraz bardzie słabe i tym słabsze im bardziej cywilizowany kraj? Więc
    > myślenia azjatyckie i arabskie sobie darujmy, bo nie do tego aspirujemy.

    No to co powiesz, gdy spotkają wariata z żółtymi papierami.
    Zakładasz, że takich nie ma? I jest ich tym więceej im bardziej
    cywilizowany kraj.
    To jest mniej więcej odpowiednik dyskutowanej sytuacji na jezdni.

  • 15. Data: 2019-09-28 14:27:28
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-09-28 o 08:18, Shrek pisze:

    > Mam nadzieję, ze ktoś cie nagra i podpierdoli. Z tym że pewnie dalej cię
    > to niczego nie nauczy i będziesz uważał, że oprócz pieszego winni są
    > nagrywający i policjanci, tylko nie ty.

    Jeśli nie znasz przepisów (np. PORD art. 14 pkt 1a) to nie zabieraj głosu.
    Wykazujesz tylko swoją indolencję.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 16. Data: 2019-09-28 15:30:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.09.2019 o 14:27, Adam pisze:

    > Jeśli nie znasz przepisów (np. PORD art. 14 pkt 1a) to nie zabieraj głosu.
    > Wykazujesz tylko swoją indolencję.

    Jak ktoś go podpierdoli z nagraniem, to się okaże. Szkoda, że jesteście
    aninimowi, bo wtedy wasze wypociny były by dodatkową okolicznością
    "łagodzącą".

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2019-09-28 16:04:58
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Nie wiem gdzie dokładnie mam klakson na kierownicy :-)

  • 18. Data: 2019-09-28 16:05:28
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-28 08:18, Shrek wrote:

    > Mam nadzieję, ze ktoś cie nagra i podpierdoli. Z tym że pewnie dalej cię
    > to niczego nie nauczy i będziesz uważał, że oprócz pieszego winni są
    > nagrywający i policjanci, tylko nie ty.

    Widzę, że Ty taki głupi jak ona.

  • 19. Data: 2019-09-28 16:07:08
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-28 15:30, Shrek wrote:

    > Jak ktoś go podpierdoli z nagraniem, to się okaże. Szkoda, że jesteście
    > aninimowi, bo wtedy wasze wypociny były by dodatkową okolicznością
    > "łagodzącą".

    Sam jesteś anonimowy i głupi do tego.

  • 20. Data: 2019-09-28 19:06:12
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 28.09.2019 o 09:48, j...@j...org pisze:
> [...]
    pieszych na pasach - może to byłeś ty?

    > Jest w tym jakaś mądrość ludowa.
    >
    > Jakby w domu siedział, to by go auto na pasach nie rozjechało, co nie?

    ja tak nie uważam. Pierwszeństwo pieszego na pasach daje mu pełne prawo
    do zawiadomienia Policji o fakcie ze tego pierwszeństwa pieszemu nie
    udzielono. Za nie udzielenie pierwszeństwa powinny być surowe kary. ale
    NIE daje to prawa pieszemu do wpakowania sie pod samochód. Podobnie jest
    z samochodami uprzywilejowanymi.

    ToMasz