  • 11. Data: 2014-11-23 11:11:40
    Temat: Re: Zróbmy akcję przeciwko słupkom
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Podczas wczorajszej debaty HG-W chwaliła się jak
    > to zwęża jezdnie i stawia wszędzie słupki żeby
    > zniechęcić kierowców do jeżdżenia samochodem.
    > To chyba w ramach przyjaznego miasta.

    HGW to jest tragedia dla tego miasta. Marze o tym, zeby ktos oderwal te
    dyletantke i cwaną gapę od koryta. Juz nie wazne kto, wszystko jedno :)

    > Dotąd głosowałem na nią,

    LOL. Gratulacje. Tak sam z siebie ?:)
    Z drugiej strony nie po to zwieksza armie niekompetentnych urzedasow, zeby
    na nich wraz z rodzinami nie glosowali.

    Jakos tak politycznie sie zrobilo ;)
    PS. Podobno tunel metra pod wisła przecieka. To prawda ?:)

  • 12. Data: 2014-11-23 12:00:25
    Od: "Olek" <A...@S...pl>

    > HGW to jest tragedia dla tego miasta. Marze o tym, zeby ktos oderwal te
    > dyletantke i cwaną gapę od koryta. Juz nie wazne kto, wszystko jedno :)
    Bajkobajarz też nie jest rozwiązaniem.
    Słyszałeś co ten dla odmiany proponuje? 300 tys. ludzi ma sobie kupić
    mieszkanie w Warszawie (za co ?) żeby móc płacić podatki w Warszawie,
    a on za to sfinansuje darmową komunikację miejską i w ten sposób
    rozwiąże sprawę pogodzenia potrzeb kierowców i pieszych.

    Olek

  • 13. Data: 2014-11-23 12:13:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Nov 2014 12:00:25 +0100, Olek napisał(a):
    > Bajkobajarz też nie jest rozwiązaniem.
    > Słyszałeś co ten dla odmiany proponuje? 300 tys. ludzi ma sobie kupić
    > mieszkanie w Warszawie (za co ?)

    Promocje moze zorganizowac z bankami. Banki pewnie sa za.
    Moze tez miasto gwarancji udzielic, tbs ruszyc, czy kwaterunkowe
    zapewnic.

    > żeby móc płacić podatki w Warszawie,

    Do tego chyba tylko meldunek potrzebny.

    > a on za to sfinansuje darmową komunikację miejską i w ten sposób
    > rozwiąże sprawę pogodzenia potrzeb kierowców i pieszych.

    takie pomysly sa w wiekszej ilosci miast.

    J.

  • 14. Data: 2014-11-23 12:14:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Nov 2014 09:41:24 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Jasne. I najlepiej jakby zlikwidować chodniki, dopiero by było szeroko.

    No coz, jesli ci sie podoba to oslupkowanie to glosuj dalej na HGW.

    J.

  • 15. Data: 2014-11-23 12:16:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Nov 2014 07:24:53 +0100, Olek napisał(a):
    > Podczas wczorajszej debaty HG-W chwaliła się jak
    > to zwęża jezdnie i stawia wszędzie słupki żeby
    > zniechęcić kierowców do jeżdżenia samochodem.

    Wroclawscy tez sie moga zastanowic czy polityka miasta im odpowiada.
    Dutkiewicz potrzednio mial 71% glosow, w tym roku juz tylko 42%.

    kontrkandydatka co prawda nawet nie ma samochodu ...

    J.

  • 16. Data: 2014-11-23 12:48:10
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    > Poleciało na p.r.h.n. :)

    to tak jakby do pieca wrzucić...

    @

  • 17. Data: 2014-11-23 12:49:52
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-11-23 12:13, J.F. pisze:

    > Do tego chyba tylko meldunek potrzebny.

    do tego nawet meldunku nie trzeba. pita wysyłasz do urzędu właściwego
    dla _miejsca zamieszkania_. po to na początku wybierasz US, do którego
    wysyłasz...

    @

  • 18. Data: 2014-11-23 13:16:36
    Od: "Olek" <A...@S...pl>

    > do tego nawet meldunku nie trzeba. pita wysyłasz do urzędu właściwego dla
    > _miejsca zamieszkania_. po to na początku wybierasz US, do którego
    > wysyłasz...
    >
    > @

    Podaj podstawę prawną, bo wg mnie się mylisz.

    Olek

  • 19. Data: 2014-11-23 13:23:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Olek" <A...@S...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Podaj podstawę prawną, bo wg mnie się mylisz.

    A Ty na jakiej podstawie tak sądzisz?
    Bo tak Ci się wydaje?

    Widziałeś PIT-a na oczy?
    Jak nie, to obejrzyj, poczytaj, a dopiero potem zaprzeczaj.

  • 20. Data: 2014-11-23 13:24:18
    Od: <1...@9...132418.invalid> (Tom N)

    Olek w

    > Podaj podstawę prawną, bo wg mnie się mylisz.

    art. 45 ust. 1b ustawy o pdof

    Ale podatek np. gruntowy/nieruchomości<>podatek PDoF...

    CROSS: pl.regionalne.warszawa,pl.misc.samochody
    --
    'Tom N'