  • 21. Data: 2014-11-23 13:26:19
    Temat: Re: Zróbmy akcję przeciwko słupkom
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Artur,

    Sunday, November 23, 2014, 12:48:10 PM, you wrote:

    > to tak jakby do pieca wrzucić...

    Może za pół roku jakiś mod się ulituje ;)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 22. Data: 2014-11-23 13:41:15
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Bajkobajarz też nie jest rozwiązaniem.

    Kazdy, ktory startuje to bajkopisarz, z HGW na czele.

  • 23. Data: 2014-11-23 13:42:54
    Od: "Olek" <A...@S...pl>

    > Użytkownik "Olek" <A...@S...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > A Ty na jakiej podstawie tak sądzisz?
    > Bo tak Ci się wydaje?
    >
    > Widziałeś PIT-a na oczy?
    > Jak nie, to obejrzyj, poczytaj, a dopiero potem zaprzeczaj.

    Wypełnić to sobie można, ale i tak ten wpisany US prześle PIT
    do "właściwego" US.

    O tym przepisie mówiła wczoraj HG-W, m.in. że jej konkurent
    nie może płacić podatku w Warszawie, bo mieszka w Ząbkach.

    Olek

  • 24. Data: 2014-11-23 13:53:00
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-11-23 o 13:42, Olek pisze:

    > Wypełnić to sobie można, ale i tak ten wpisany US prześle PIT
    > do "właściwego" US.
    >
    > O tym przepisie mówiła wczoraj HG-W, m.in. że jej konkurent
    > nie może płacić podatku w Warszawie, bo mieszka w Ząbkach.

    Może tego nie zauważasz, ale właśnie zaprzeczyłeś sam sobie :-)

  • 25. Data: 2014-11-23 13:53:01
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > No coz, jesli ci sie podoba to oslupkowanie to glosuj dalej na HGW.

    Moze jak juz wszystkie zardzewieja to na nowe juz nie bedzie pieniedzy ?
    Niestety blisko mnie rdzewieja juz od wielu lat, slupki oddzielajace pusty
    parking od chodnika. :)
    http://goo.gl/maps/XWDwJ

  • 26. Data: 2014-11-23 14:03:27
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-11-23 13:42, Olek wrote:

> [...]
    >
    > O tym przepisie mówiła wczoraj HG-W, m.in. że jej konkurent
    > nie może płacić podatku w Warszawie, bo mieszka w Ząbkach.

    Nic nie przesle - podatki powinienes placic w miejscu zamieszkania a nie
    zameldowania.

    --
    mk4

  • 27. Data: 2014-11-23 14:15:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Olek A...@S...pl ...

    > Wypełnić to sobie można, ale i tak ten wpisany US prześle PIT
    > do "właściwego" US.
    >
    > O tym przepisie mówiła wczoraj HG-W, m.in. że jej konkurent
    > nie może płacić podatku w Warszawie, bo mieszka w Ząbkach.

    Mieszka a nie "jest zameldowany"...

    Cavallino dobrze mówi - liczy sie miejsce ZAMIESZKANIA wiec zanim ponownie
    napiszesz co ci się wydaje - zweryfikuj proszę jak to wyglada od strony
    formalnej...

  • 28. Data: 2014-11-23 14:15:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Olek A...@S...pl ...

    > Podaj podstawę prawną, bo wg mnie się mylisz.

    A moze zanim zarzucisz błąd, chociaz spojrzysz do googla?
    bo informacja jest do wyszukania w 3 sekundy...

  • 29. Data: 2014-11-23 14:15:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Olek A...@S...pl ...

    > Bajkobajarz też nie jest rozwiązaniem.
    > Słyszałeś co ten dla odmiany proponuje? 300 tys. ludzi ma sobie kupić
    > mieszkanie w Warszawie (za co ?) żeby móc płacić podatki w Warszawie,
    > a on za to sfinansuje darmową komunikację miejską i w ten sposób
    > rozwiąże sprawę pogodzenia potrzeb kierowców i pieszych.

    Nie zrozumiałes...
    Oni juz mieszkają w Warszawie wiec nic sobie nie musza kupować...

  • 30. Data: 2014-11-23 14:30:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-23 13:53, Czesław Wiśniak wrote:

    > Moze jak juz wszystkie zardzewieja to na nowe juz nie bedzie pieniedzy ?
    > Niestety blisko mnie rdzewieja juz od wielu lat, slupki oddzielajace
    > pusty parking od chodnika. :)
    > http://goo.gl/maps/XWDwJ

    A co z tym parkingiem jest nie tak, że taki pusty?

    A co do słupków, to niestety są niezbędne chyba wszędzie, bo potem 4
    kliknięcia od pustego parkingu masz takie obrazki:
    https://www.google.com/maps/@52.2627693,20.916364,3a
    ,75y,176.41h,71.42t/data=!3m4!1e1!3m2!1soVWJ37aYUdTJ
    sx7jdLZLQw!2e0

    Shrek.