  • 81. Data: 2014-11-24 00:31:38
    Temat: Re: Zróbmy akcję przeciwko słupkom
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Olek"

    > Mieszka a nie "jest zameldowany"...
    >
    > Cavallino dobrze mówi - liczy sie miejsce ZAMIESZKANIA wiec zanim ponownie
    > napiszesz co ci się wydaje - zweryfikuj proszę jak to wyglada od strony
    > formalnej...

    A ja co napisałem? Liczy się miejsce zamieszkania, więc jeśli ktoś
    nie mieszka w Warszawie, to musi się przeprowadzić, czyli w większości
    wypadków, kupić mieszkanie.
    --
    Może zamieszkać na jeden właściwy dzień roku. To nawet meldunkiem może
    potwierdzić.

  • 82. Data: 2014-11-24 00:33:42
    Od: JK <j...@i...pl>

    > Poobracaj sobie widok i zobaczysz tuż obok kopertę. Jest możliwe, że
    > to niepełnosprawny ,,właściciel" koperty przyjechał wieczorem i zastał
    > ją zastawiona przez inne auto i nie mogąc znaleźć innego miejsca,
    > wjechał pod drzwi. A w ciągu dnia miejsca się zwolniły.

    Równie prawdopodobna jest teza, że parkujący ma tę kopertę w dupie i
    jeśli może, to zaparkuje tuż przy drzwiach do klatki.

    JK

  • 83. Data: 2014-11-24 00:34:16
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "cef"

    a po uwagach Cavallino, że wysyła się do miejsca zamieszkania stwierdzasz,
    że "Wypełnić to sobie można, ale i tak ten wpisany US prześle PIT
    do "właściwego" US." -post z 13.42

    wypowiadał się też mk4, że nikt nic prześle, bo PITa
    składa się w miejscu zamieszkania
    --
    A co ma składanie do przesyłania ?

  • 84. Data: 2014-11-24 02:49:27
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-11-23 o 15:36, P.B. pisze:
    > Lekarstwem na korki nie jest poszerzanie dróg i budowa parkingów, ale
    > wyeliminowanie transportu prywatnego z centrum aglomeracji.
    A idąc dalej - całkowite wyeliminowanie transportu prywatnego?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 85. Data: 2014-11-24 06:24:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-23 23:48, RoMan Mandziejewicz wrote:

> [...]
    > ją zastawiona przez inne auto i nie mogąc znaleźć innego miejsca,
    > wjechał pod drzwi. A w ciągu dnia miejsca się zwolniły.

    A może poszli do lasu. Wybacz, ale jak już mówiłem - brzytwa Ockhama.
    Zresztą wystarczy się kawałek odsunąć i już mamy innego
    "niepełnosprawnego" na tym miejscu. Tym razem złotówkę. Fakt jest taki,
    że dopóki takie bydło będzie zastawiać wejście do klatki, żeby mieć
    bliżej, to nikt mi nie wmówi, że słupki są zbędne.

    Shrek.

  • 86. Data: 2014-11-24 09:35:24
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 2014-11-24 06:24, Shrek pisze:

> [...]
    > że dopóki takie bydło będzie zastawiać wejście do klatki, żeby mieć
    > bliżej, to nikt mi nie wmówi, że słupki są zbędne.

    dokladnie tak!!
    U mnie lubelskie sloiki zaczeły rozjezdzac trawniki kolo ulicy
    Parkuja jak u siebie na wsi na trawie

  • 87. Data: 2014-11-24 09:49:38
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 24/11/14 00:31, re wrote:
    > To nawet meldunkiem może potwierdzić.

    Jakim meldunkiem?? Próbował któryś mądry się "przemeldować", czy tylko
    się Wam tak wydaje?

    --
    Alf/red/

  • 88. Data: 2014-11-24 10:43:46
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-11-23, o godz. 10:19:02
    "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > ulicy stoi w korku karetka na sygnale, ktorej przygladaja sie
    > zachwyceni dalekowzrocznoscia HGW przechodnie na szerokim jak
    > ladowisko dla A380 chodniku oddzielonym slupkami. Z zakupami i
    > dzieckiem w goraczce spacerujesz tedy relaksacyjnie chodnikiem do
    > doktora, ktory nieco sie spozni, bo dzwonil wlasnie, ze autobus na
    > bus pasie sie zepsul, a korek na pozostalych jest az do Gdanska.
    > Uszczesliwiony widokiem parku w miejscu dawnego ronda, widzac
    > odholowywany pojazd jakiegos desperata, ktorego samochod troche
    > wystawal, cieszysz sie sadystycznie, ze nie przyjechales samochodem.

    Jak dla mnie pomysł rewelacyjny. Do wdrożenia zaraz następnego dnia po
    oddaniu do użytku bliższej i dalszej obwodnic Warszawy.

    Zdrówko

  • 89. Data: 2014-11-24 10:46:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Shrek,

    Monday, November 24, 2014, 6:24:22 AM, you wrote:

> [...]
    > że dopóki takie bydło będzie zastawiać wejście do klatki, żeby mieć
    > bliżej, to nikt mi nie wmówi, że słupki są zbędne.

    Ale o jakim zastawianiu piszesz? Stoi wzdłuż, 1.5 metra zostawił.
    Trzeba wyjątkowo złej woli, żeby się czepiać.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 90. Data: 2014-11-24 10:51:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-24 10:46, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ale o jakim zastawianiu piszesz? Stoi wzdłuż, 1.5 metra zostawił.
    > Trzeba wyjątkowo złej woli, żeby się czepiać.

    Dopóki będą tacy jak ty, dopóty słupki są potrzebne:(

    Shrek