  • 21. Data: 2009-06-04 19:02:05
    Temat: Re: Zrzucanie filmów video na dysk
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

  • 22. Data: 2009-06-04 20:19:20
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 04 Jun 2009 15:02:05 -0400, rs <n...@n...spam.pl> wrote:

    sorry. kot mi przez klawiature przebiegl, a od paru dni nie moge
    "cancelowac" swoich postow z onetu.

    chcialem tylko dodac, ze jesli twoj procesor nie ma hyper thread (nie
    pamietam jak to bylo z PIII) i wybierzesz urzadzenie, ktore nie
    bedzie mialo hardwarewoego wspomagania strumienia i kompresji
    (jakakolwiek to bedzie) to mozesz sie spotkac, ze przy
    niesprzyjajacych warunkach, podczas grabienia bedziesz gubic klatki.
    <rs>

  • 23. Data: 2009-06-05 05:48:05
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    rs pisze:
    > On Mon, 1 Jun 2009 11:40:26 +0200, "michalek" <m...@g...com>
    > wrote:

    > nie przejmuj sie tym co mowia tutaj o transmisji po USB. <rs>

    to jak wytłumaczysz podłączenie kamery przez USB do komputera która
    dawała webcamową jakość? 3 takie kamery z USB i 3x taka sama sytuacja.
    Po Kompozycie szło dobrze ino jakość średnia (ale dobre kable czynią cuda)

    ja zgrywałem przez kartę TV na Cel 400, 128MB Ram. nie było dropów -
    tylko jak piszesz dysk musi byc nie pofragmentowany i nic go drapać nie
    może.