  • 41. Data: 2014-07-20 21:04:44
    Temat: Re: Zrzuta na Snickersy?
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 20 Jul 2014 20:56:24 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

> [...]
    oger-pozywa-czytelnikow-domaga-sie-zaplaty-za-mozliw
    osc-czytania-i-komentowania/

    > ?Wszystkie cytaty i prawie wszystkie wydarzenia zostały zmyślone?

    Przynajmniej uczciwe piszą, a nie zapierają się jak ten pajac z Włocławka
    :)

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 42. Data: 2014-07-20 21:07:42
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-07-20 18:33, ToMasz pisze:
    > Te pieniądze które nam "zabiera" nie rozniecają ognia w
    > kominkach Tuska, Kaczyńskeigo i innych. Te pieniądze są przekazywane tym
    > którzy nie pracują.

    Obawiam się że gro tych pieniędzy idzie na spłatę zobowiązań
    zaciągniętych wcześniej (głównie emerytury ale i obligacje, kredyty itd.).
    I głównie dlatego trudno się wycofać z polityki bardzo wysokich obciążeń
    podatkowych i państwa które zachowuje się jak sklepikarz patrząc
    wyłącznie na to żeby maksymalizować dochody budżetowe za wszelką cenę.

    Ewentualnie można przestać spłacać tamte zobowiązania, ale to też ma
    istotne wady.

  • 43. Data: 2014-07-20 22:07:07
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 20.07.2014, 18:21, megrimsES pisze:

    > A mnie ciekawi co innego. Napisali, że "informatyk". To znaczy co?
    > Developer? Admin? Sieciowiec? Wie ktoś coś bliżej,
    > bo mnie to zaciekawiło. Zboczenie zawodowe.

    Zadzwon zapytaj :)
    https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t1.
    0-9/10352089_683117498403914_8293893111334363492_n.j
    pg

  • 44. Data: 2014-07-20 23:30:58
    Od: nadir <n...@h...org>

    Dnia 2014-07-20 18:21, Użytkownik megrimsES napisał:
    > Zboczenie zawodowe.

    A Ty robisz w informatyce czy informacji?

  • 45. Data: 2014-07-21 00:11:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** nadir pisze tak:

    > A Ty robisz w informatyce czy informacji?

    toż wiadomo, że w informacji ;)

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

  • 46. Data: 2014-07-21 03:40:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> wrote in message
> [...]
    0680,Zabral_bezdomnego_do_marketu_i_zaplacil_za_jego
    _zakupy_.html

    > Mądry człowiek mi na FB zwrócił uwagę - kto o 22:27 widział pod
    > marketem żebrzącego bezdomnego?

    Sugerujesz, że to ściema?

  • 47. Data: 2014-07-21 05:51:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik P.B. p...@w...pl ...

> [...]
    > http://aszdziennik.wordpress.com/2014/07/20/znany-bl
    oger-pozywa-czyteln
    > ikow-domaga-sie-zaplaty-za-mozliwosc-czytania-i-kome

    Nigdy nie przestanie mnie dziwić to ze ludzie czytają aszdziennik jak
    wiaodmości.... :)

  • 48. Data: 2014-07-21 08:09:08
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 21 Jul 2014 03:51:36 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    oger-pozywa-czyteln
    ntowania/

    > Nigdy nie przestanie mnie dziwić to ze ludzie czytają aszdziennik jak
    > wiaodmości.... :)

    Przy informacji, że narcyz Motyliński załatwił sobie tysiące lajków na
    fejsiku i artykuł w Wyborczej za niecałe 50 złotych (tylko samojebki z
    uśmiechniętym bezdomnym brakuje), informacje Asz Dziennika są całkiem
    prawdopodobne i ktoś, kto nie przewinie strony do ostrzeżenia na dole może
    bez problemu dać się wkręcić, że to prawda :)

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 49. Data: 2014-07-21 09:31:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello P.B.,

    Monday, July 21, 2014, 8:09:08 AM, you wrote:

> [...]
    > Przy informacji, że narcyz Motyliński załatwił sobie tysiące lajków na
    > fejsiku i artykuł w Wyborczej za niecałe 50 złotych (tylko samojebki z

    W Gazecie. To nie to samo.

    > uśmiechniętym bezdomnym brakuje), informacje Asz Dziennika są całkiem
    > prawdopodobne i ktoś, kto nie przewinie strony do ostrzeżenia na dole może
    > bez problemu dać się wkręcić, że to prawda :)

    Ma już wywiad w Gazecie. I znów to samo zdjęcie paragonu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 50. Data: 2014-07-21 10:04:04
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 21 Jul 2014 09:31:10 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > W Gazecie. To nie to samo.

    Wiesz, że nie wiedziałem - dla mnie to jedna Agora :)

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek