  • 31. Data: 2014-07-20 16:27:46
    Temat: Re: Zrzuta na Snickersy?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    wiadomości news:XnsA370A2AEDA2FBbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

    > A prosta umowa o dzieło?

    To już prościej. Wystarczy tylko umowa, protokół odbioru dzieła, PIT-4R i
    PIT-11 w dwóch egzemplarzach.
    Chyba, że dzieło zleca osoba prywatna, to wtedy tylko bezdomny musi złożyć
    zeznanie i samemu rozliczyć podatek. Inaczej naraża się w przypadku kontroli
    z US na karne odsetki.
    Bułka z masłem. :))

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 32. Data: 2014-07-20 17:15:41
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-07-20 16:27, yabba pisze:
> [...]
    > złożyć zeznanie i samemu rozliczyć podatek. Inaczej naraża się w
    > przypadku kontroli z US na karne odsetki.

    Ale dzięki temu biurwy urzędnicze mogą dzielnie walczyć z szarą strefą i
    bezrobociem (tym oficjalnym oczywiście)
    Ja to wiem, Ty to wiesz, wszyscy to wiemy i dalej głosujemy na debili
    robiących interesy wycierając sobie mordy socjalizmem (czy jak to sobie
    teraz nazywają)

  • 33. Data: 2014-07-20 17:29:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-07-20 13:18, yabba pisze:
    > Nie, nie, nie. Ten filtr to nie płaca minimalna, zawsze można podpisać
    > umowę zlecenie. Nieopłacalność pracy za małą pensję wynika z pazerność
    > naszego Państwa.

    Święta racja.
    W taki sposób organizacje pracodawców i innych "opiniotfuuuuurców"
    wciskają nam kit że płaca minimalna to zło i najlepiej by było płacić
    tylko dzieło bo inaczej wszystko padnie i roboty nikt nie dostanie. Taki
    temat zastępczy żeby skłócić naród.

    Aż tu nagle się okazuje że coraz mniej składek w ZUSie i na emerytury
    będzie jeszcze mniej. Zaczyna się dopiero teraz temat ukrócenia tej
    patologi śmieciowej.

    Tylko dlaczego dżumę zwalczać cholerą zamiast zmniejszyć podatki?

    Tak wiem... Ogromny jest strach przed spadkiem słupków (przejściowy
    spadek wpływów) i każda ekipa przy korycie tylko kombinuje żeby to nie w
    jej kadencji to wszystko pier... A per... z pewnością

  • 34. Data: 2014-07-20 18:21:59
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    > Hello all,
    >
    > Robimy zrzutę na Snickersy dla anacrona? Zrujnował się na 46.18PLN i
    > płakał w samochodzie. Chyba na tylnym siedzeniu.

    A mnie ciekawi co innego. Napisali, że "informatyk". To znaczy co?
    Developer? Admin? Sieciowiec? Wie ktoś coś bliżej,
    bo mnie to zaciekawiło. Zboczenie zawodowe.

  • 35. Data: 2014-07-20 18:33:43
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 20.07.2014 17:29, z pisze:
> [...]

    Pazerny, to może być 17 letni grubas. Zje 7 kiełbasek, kilo sera i koniec.
    PAństwo, znaczy rząd, naród, nie może być pazerny - w tym samym
    znaczeniu. Te pieniądze które nam "zabiera" nie rozniecają ognia w
    kominkach Tuska, Kaczyńskeigo i innych. Te pieniądze są przekazywane tym
    którzy nie pracują. Nie pracują dla czego? Bo pracę znajdą _dopiero_
    jeśli ich wydajność przekroczy pewien poziom. W olbrzymiej części
    przypadków nie da się zatrudnić człowieka "na dzieło". Więc w wielu
    firmach czynności wymagające IQ 50 są wykonywane przez ludzi którzy mają
    IQ150, tylko dlatego że zatrudnienie tego mniej inteligentnego jest zbyt
    kosztowne. tak, zus się niestety do tego dokłada.

    > Aż tu nagle się okazuje że coraz mniej składek w ZUSie i na emerytury
    > będzie jeszcze mniej. Zaczyna się dopiero teraz temat ukrócenia tej
    > patologi śmieciowej.

    Zus jest zupenie inną sprawą. Nasi rodzice odkładali mniej niż 5USD na
    emeryturę, a dostają nie mniej niz 200USD. Maszynka do pieniędzy?
    Niestety musimy za to płacić, nie ma wyjścia. Ale jeśli nie zaczniemy
    tego zmieniać, stopniowo, rozważnie, spoglądąc daleko w przeszłość, ten
    sam problem przekarzemy następnym pokoleniom.

    Problem jest taki, że ludzie o tym nie wiedzą.....

  • 36. Data: 2014-07-20 18:55:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello,

    > Zauważyłeś, że na tej jego stronie (damskiemięsko czy jakoś tak) nie
    > ma już żadnej treści poza reklamami? Czyżby dostał sądowy zakaz/nakaz?
    > Albo pan komediant się wkurzył, że mu w szkodę włazi?

    Facet ma jakieś plecy w Gazecie - druga notka:
    wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,16353236,Po
    ruszyl_siec__robiac_zakupy_dla_bezdomnego__Pan_Tomek
    _.html

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 37. Data: 2014-07-20 19:15:56
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-07-20 18:33, ToMasz pisze:
> [...]
    > IQ150, tylko dlatego że zatrudnienie tego mniej inteligentnego jest zbyt
    > kosztowne. tak, zus się niestety do tego dokłada.

    I oto przykład jak można namącić lemingom w głowach i odłożyć gdzieś w
    odległe pokładu mózgu ;-) zwykłą oczywistą oczywistość że jest za dużo
    państwa w państwie, za dużo redystrybucji która ze swojej natury jest
    nieefektywna i prowadzi do upadku państwa opiekuńczego.

    Ale jeśli nie zaczniemy
    > tego zmieniać, stopniowo, rozważnie, spoglądąc daleko w przeszłość, ten
    > sam problem przekarzemy następnym pokoleniom.

    Takie teksty to 10 lat temu.
    Teraz to już trzeba palić gorącym żelazem. Im później tym większe będą
    koszty ekonomiczne, społeczne...
    Sami ministrowie przyznają (wprost ;-) ) że za 30 lat nie będzie nic :-)

    > Problem jest taki, że ludzie o tym nie wiedzą.....

    Ta wiedza jest bez problemu dostępna. Ludzie z którymi rozmawiam
    doskonale zdają sobie z tego sprawę.
    Problemem jest ogłupiająca propaganda.

  • 38. Data: 2014-07-20 19:43:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello megrimsES,

    Sunday, July 20, 2014, 6:21:59 PM, you wrote:

    > A mnie ciekawi co innego. Napisali, że "informatyk". To znaczy co?
    > Developer? Admin? Sieciowiec? Wie ktoś coś bliżej,
    > bo mnie to zaciekawiło. Zboczenie zawodowe.

    Coś tam dłubie w IT. Ale jego strony to same reklamy...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 39. Data: 2014-07-20 20:48:14
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 20 Jul 2014 13:19:31 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Zauważyłeś, że na tej jego stronie (damskiemięsko czy jakoś tak) nie
    > ma już żadnej treści poza reklamami? Czyżby dostał sądowy zakaz/nakaz?
    > Albo pan komediant się wkurzył, że mu w szkodę włazi?

    Lepiej uważaj, czytanie takiego bloga może być kradzieżą wartości
    intelektualnej:
    http://aszdziennik.wordpress.com/2014/07/20/znany-bl
    oger-pozywa-czytelnikow-domaga-sie-zaplaty-za-mozliw
    osc-czytania-i-komentowania/

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 40. Data: 2014-07-20 20:56:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello P.B.,

    Sunday, July 20, 2014, 8:48:14 PM, you wrote:

> [...]
    > intelektualnej:
    > http://aszdziennik.wordpress.com/2014/07/20/znany-bl
    oger-pozywa-czytelnikow-domaga-sie-zaplaty-za-mozliw

    ,,Wszystkie cytaty i prawie wszystkie wydarzenia zostały zmyślone"

    --
    Best regards,
    RoMan