  • 61. Data: 2014-07-26 14:57:59
    Temat: Re: Zrzuta na Snickersy?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Saturday, July 26, 2014, 2:50:11 PM, you wrote:

> [...]
    2732,Zarysowana_karoseria_i_oblane_farba_auto__Niezn
    ani.html
    > Czyzby zupa ze sklepu byla za slona ? :-)
    > Czy raczej trafil wreszcie na takiego, co nie zaczal plakac po
    > pokazaniu mu szelek ? :-)

    Też jestem ciekaw, komu podpadł aż tak...

    > To to samo auto, co niedawno wyremontowane byc musialo ?

    Nie mam pojęcia - nie śledzę.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 62. Data: 2014-07-26 15:21:39
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 26 Jul 2014 13:42:11 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Hello,

    > Chyba Anacron komuś się mocno naraził:
    2732,Zarysowana_karoseria_i_oblane_farba_auto__Niezn
    ani.html

    Rozkręca się kariera dobroczyńcy z Włocławka: już w fazę męczennictwa
    wszedł :) Teraz jest już prześladowany ROTFL.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 63. Data: 2014-07-26 16:18:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-26 14:57, RoMan Mandziejewicz wrote:

    2732,Zarysowana_karoseria_i_oblane_farba_auto__Niezn
    ani.html

    > Też jestem ciekaw, komu podpadł aż tak...

    Może sam sobie? W końcu bycie celebrytą wymaga ofiar;)

    PS - z emotkiem na końcu.

    Shrek.

  • 64. Data: 2014-07-27 08:52:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    et...

> [...]
    ani.html

    > Czyzby zupa ze sklepu byla za slona ? :-)
    >
    > Czy raczej trafil wreszcie na takiego, co nie zaczal plakac po

    Albo jesteś dziwny (żeby nie powiedzieć mocniej) i życzyłeś mu takiego
    czegoś, albo niezbyt fortunnie użyłeś w tym zdaniu słowa "wreszcie".

  • 65. Data: 2014-07-27 16:33:27
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 26 Jul 2014 15:21:39 +0200, "P.B." <p...@w...pl> wrote:

    >Rozkręca się kariera dobroczyńcy z Włocławka: już w fazę męczennictwa
    >wszedł :) Teraz jest już prześladowany ROTFL.

    Jeszcze trochę i się okaże, że ma teczkę w IPN.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 66. Data: 2014-07-27 20:11:27
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 27 Jul 2014 16:33:27 +0200, jerzu napisał(a):

    > Jeszcze trochę i się okaże, że ma teczkę w IPN.

    I na wszelki wypadek legitymację ZBOWiD :)

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek