  • 21. Data: 2011-11-15 09:56:00
    Temat: Re: Żywotność żarówek
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Hej!
    Fajna aukcja, szczegolnie zdjecia:)
    Ciekawe czy ta Pani i te autko z przodu czekali az sie wymieni zarowki
    czy mieli tyle czasu by sobie postac na zamiane aut:)
    Co do padania, gaktycznie kiedys sobie cos takiego zmajstrowalem,
    rozgrzewam lampy jakies 5-10s 50% mocy przed wlaczeniem i jakos od roku
    mi nie padla zadna zarowka

  • 22. Data: 2011-11-15 09:56:38
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Hej!
    Fajna aukcja, szczegolnie zdjecia:)
    Ciekawe czy ta Pani i te autko z przodu czekali az sie wymieni zarowki
    czy mieli tyle czasu by sobie postac na zamiane aut:)
    Co do padania, faktycznie kiedys sobie cos takiego zmajstrowalem,

  • 23. Data: 2011-11-15 10:04:05
    Od: z <z...@g...pl>

    Pan Zbyszek pisze:
    > Ostatni nr.Auto Świat Poradnik - jest jeszcze w kioskach
    > zamieścili duży test kilkunastu żarówek właśnie H7 .
    > Chyba jednak ta za 50 zł będzie lepsza od tej za 9 zł .

    Znaczy że ta za 50 zł powinna wytrzymać 2 lata?
    Sądzę że wątpię :-)

  • 24. Data: 2011-11-15 10:10:16
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    Pisalem juz o tym kilka razy:

    zwykla, firmowa zarowka do wymiany po max. roku (przebieg ca. 15 tys.)
    zarowka ultra life, double life czy podobna firmowa - jezdze juz prawie 3
    lata bez wymiany!

    auto: corolla

    wniosek: warto kupowac zarowki o przedluzonej zywotnosci w swiatlach do
    jazdy dziennej
    uwaga: nie wypowiadam sie co do swiatla tych zarowek, nie jezdze w nocy

  • 25. Data: 2011-11-15 11:07:34
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > A teraz do rzeczy:

    Wlasnie: jaki to samochod?

  • 26. Data: 2011-11-15 11:12:13
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2011-11-15 06:54, R pisze:
> [...]
    >
    > Uwaga wstępna: nie mam zamiaru dyskutować 1000. raz o sensie lub jego braku w
    > obowiązku jazdy w dzień na światłach. Stan faktyczny jest jaki jest i tyle.
    >
    > A teraz do rzeczy: Co 2-3 miesiące pada mi żarówka od świateł mijania (H7).
    > Chciałem Was zapytać, czy to normalna żywotność (jeżdżę głownie z/do pracy,
    > 1000km/m-c), czy raczej efekt kupowania najtańszej żarówki jaką znajdę w
    > supermarkecie (nazwy nie pomnę)?
    >
    > Bo jeśli to kwestia g*nej żarówki, to kupię droższą, ale jak będzie tak samo
    > często padała to bez sensu. Świateł do jazdy dziennej nie mam i nie będę montował.

    U mnie od 5-6 lat wymieniłem w sumie 3 żarówki (2 razy z lewej strony).

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 27. Data: 2011-11-15 11:21:44
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Tak czy owak radzę po pierwsze zmienić przyzwyczajenia, to znaczy odpalać
    > światła po odpaleniu silnika i gasić przed zgaszeniem silnika,

    Potrafisz to poprzec naukowo czy tylko tak pitolisz bez sensu ?

    sz.

  • 28. Data: 2011-11-15 11:28:36
    Temat: Re: ?ywotno?? ?ar?wek
    Od: "R." <r...@t...wywal.pl>

    W dniu 2011-11-15 11:07, CeSaR pisze:

    > Wlasnie: jaki to samochod?

    Laguna Iph2.

    R.

  • 29. Data: 2011-11-15 11:31:29
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > i zapalaj/gaś światła przy zapalonym
    silniku.

    Moze wyjasnij, dlaczego to ma pomoc ?

    sz.

  • 30. Data: 2011-11-15 11:43:57
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 Nov 2011 06:54:50 +0100, R napisał(a):

    (...)

    Ja tez jezdze na swiatlach mijania i przez ostatnie 50 tys. km zmienilem 1
    zarowke... Sprawdz instalacje.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał