  • 21. Data: 2019-01-11 12:27:35
    Temat: Re: a tak chwala LPG że tanie
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-01-10 o 23:53, J.F. pisze:

    > Eee, chyba nie.
    > Albo nie masz bagaznika, albo tankowanie co 200 km :-P
    >
    > J.

    Mam bagażnik, tankuje co 400km a zapasówka jest w sprayu

    Lewis

  • 22. Data: 2019-01-11 13:44:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości grup

    >Mam bagażnik, tankuje co 400km

    A co to za auto i jaki zbiornik ?

    Fakt, ze te amerykany kiedys to byly duze ... 100l zbiornika by weszlo
    do bagaznika i nadal by wiele miejsce pozostalo.
    Ale juz nawet oni takich nie robia :-(

    > a zapasówka jest w sprayu

    A to taki sobie pomysl.

    W dodatku np w mojej vectrze kombi jest tylko dojazdowka - widac pelne
    kolo sie nie zmiescilo.
    Wiec zbiornik mniejszy.
    Ale ... silnik to ja mam polowe V8 :-)

    J.

  • 23. Data: 2019-01-11 14:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A tymczasem zbiornik w kole starcza na 360 km zasiegu, i to akurat
    > tyle, ze bez wiekszego zalu mozna stacje odwiedzic :-)

    Mi zbiornik starcza na 1800km wiec sie człowiek rozleniwia i chyba nikt
    nie bedzie probował argumentowac ze mały zbiornik LPG to jego plus...
    Zwłaszcza w czasach kiedy trzeba sobie to LPG samemu zatankować.
    Ale czy ten minus jest az tak wielki? Mimo wszystko chyba nie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 24. Data: 2019-01-11 16:42:41
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-01-11 o 13:44, J.F. pisze:

> [...]
    > Ale juz nawet oni takich nie robia :-(

    > A to taki sobie pomysl.
    >
    > W dodatku np w mojej vectrze kombi jest tylko dojazdowka - widac pelne

    E55 W210, w zbiornik leje w zależności od humoru 58-60l
    Tak wiem że to taki sobie pomysł z zapasówką w sprayu ale na małe
    nieszczelności pomaga a w razie większej wtopy mam asistance.

    Lewis

  • 25. Data: 2019-01-11 16:48:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Mi zbiornik starcza na 1800km wiec sie człowiek rozleniwia i chyba
    >nikt
    >nie bedzie probował argumentowac ze mały zbiornik LPG to jego plus...

    Argument byl taki, ze przy zasiegu ok 500km to nie jest duza wada, bo
    i tak trzeba zrobic przerwe w podrozy.
    No ale ja mialem 360km, a w praktyce 300, bo przeciez stacja na
    zawolanie sie nie trafi.

    Ale jest i zaleta - precyzyjniej mozna sobie spalanie policzyc :-)

    >Zwłaszcza w czasach kiedy trzeba sobie to LPG samemu zatankować.

    Hm, czy to wada ... szybciej, bo bez czekania :-)

    >Ale czy ten minus jest az tak wielki? Mimo wszystko chyba nie.

    Wiadomo, pare zl przykrywa inne wady :-)
    Ale to wlasnie od tego zasiegu zalezy - 500km, 300 czy 100 :-)
    I od sposobu jazdy - czy sie robi trasy po 1800km, czy tylko 10km
    dziennie po miescie.

    Jak dla mnie:
    -planujac malą wycieczke musialem zatankowac dzien wczesniej ...
    uciazliwosc niewielka.

    -no chyba, ze jak na zlosc bylem prawie pelny i nie oplacalo sie
    podjezdzac po 9 litrow ... trzeba bylo planowac tankowanie w trasie.

    -jak jechalem na narty do Spindlerowego Mlynu, akurat 180km w jedna
    strone ... no trzeba gdzies zatankowac przy powrocie, a tu czlowiek
    zmeczony, kombinezon przemoczony, albo sie zatrzymal gdzies na dobry
    posilek i teraz drugi postoj i pozno.
    No tak na dobra sprawe to wcale nie trzeba tankowac, rezerwe mialem
    na 600km, ale ten bol serca jak sobie pomysle ze na drogiej benzynie
    jade :-)

    przy krotszych wyjazdach problemu nie ma, jeszcze sie cieszylem ze
    moge na taniej stacji zatankowac, i jakos mokre ubranie nie
    przeszkadzalo :-)

    -sluzbowo do Warszawy, akurat 350 km ... i trzeba 10 minut wczesniej
    wstac, albo katusze przezywac na benzynie w warszawskich korkach :-)

    J.

  • 26. Data: 2019-01-11 17:28:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Ale juz nawet oni takich nie robia :-(
    >
    > E55 W210, w zbiornik leje w zależności od humoru 58-60l

    I to pozwala na 400km ? To po co ci E55 :-)

    >Tak wiem że to taki sobie pomysł z zapasówką w sprayu ale na małe
    >nieszczelności pomaga a w razie większej wtopy mam asistance.

    Ale zbiornik toroidalny w kole ? Chyba nie, bo za duzy.
    To czemu bez kola ?

    Ha, ostatnio mi wrednie opona pekla - szczelina z 1cm dlugosci.
    Byla okazja przetestowac spray, ale zalozylem dojazdowke :-(

    J.

  • 27. Data: 2019-01-11 20:50:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.01.2019 o 12:27, Lewis pisze:

    > Mam bagażnik, tankuje co 400km a zapasówka jest w sprayu

    V8 co 400 km z butlą w miejscu koła? nie bardzo to widzę - 9l/100 w
    standardzie.

    Co do zapasówki w spreju - na trzy razy co używałem zapasu sprej by nie
    pomógł - rozcięta opona. Za trzecim w sumie też nie - jakiś chuj mi
    spuścił powietrze bp był przekonany, że parking jest chodnikiem do nikąd
    i należy z puszkarzami walczyć i po prostu spuścił mi powietrze.

    Shrek

  • 28. Data: 2019-01-12 09:15:46
    Od: Bolko <s...@g...com>

> [...]
    > spuścił powietrze bp był przekonany, że parking jest chodnikiem do nikąd
    > i należy z puszkarzami walczyć i po prostu spuścił mi powietrze.

    Rozumiem dwa pierwsze przypadki
    Ale trzeci?
    Jak złapiesz gumę to z reguły nie masz powietrza w oponie

  • 29. Data: 2019-01-12 09:23:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.01.2019 o 09:15, Bolko pisze:

    > Rozumiem dwa pierwsze przypadki
    > Ale trzeci?
    > Jak złapiesz gumę to z reguły nie masz powietrza w oponie

    Nie złapałem gumy - jakiś miejski aktywista uznał parking za chodnik
    donikąd i spuszczał ludziom powietrze (kamyczek w wentyl i potem
    zakręcał). Więc spraj by nie pomógł - bo opona była cała;)

    Shrek

  • 30. Data: 2019-01-12 09:43:22
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu sobota, 12 stycznia 2019 09:23:38 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

> [...]
    > donikąd i spuszczał ludziom powietrze (kamyczek w wentyl i potem
    > zakręcał). Więc spraj by nie pomógł - bo opona była cała;)

    pierwszy z brzegu film

    https://youtu.be/_Mo7ZwOMwuo?t=347

    "o trzy centy podskoczyło koło do góry"

    minusem tego rozwiązania jest że potem opona na złom bo gumiarze
    nie chcę się z tym bawić