  • 11. Data: 2016-07-20 18:13:40
    Temat: Re: akopalipsa
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 20.07.2016 17:41, sundayman wrote:
    > Dobra, przyznam się.
    >
    > Współpracowałem z kolegą z klasy (podstawówka), który wpadł na pomysł,
    > żeby "odzyskany" z ulicy (stan wojenny) pojemnik z gazem łzawiącym , UG
    > coś tam, przymocować do modelu szybowca i puścić wzdłuż pewnej ulicy w
    > Łodzi...
    >
    > Było przepięknie. Ludzie płakali ze wzruszenia (chyba). Niestety, jakimś
    > cudem trafilim na naszego nauczyciela od "zajęć technicznych".
    > Nie wiedzieć dlaczego nie docenił talentu technicznego. Afera była taka,
    > że hej...

    Atak gazowy dronem?
    Wylądowałbyś w Kiejkutach szybciej niż ten szybowiec.
    ;-)

    pzdr
    bartekltg

  • 12. Data: 2016-07-20 18:14:19
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > I do ogniska, czy jakiś bardziej wyrafinowany sposób?

    Do ogniska ?? Ognisko w mieście ?? To niebezpieczne przecież.
    Normalnie, jeb o ścianę na boisku. Była przecież "spłonka" zrobiona z
    tzw. "korka".

  • 13. Data: 2016-07-20 18:17:56
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Do ogniska ?? Ognisko w mieście ?? To niebezpieczne przecież.
    > Normalnie, jeb o ścianę na boisku. Była przecież "spłonka" zrobiona z
    > tzw. "korka".

    Pewnego razu, grupa terrorystów młodocianych spuściła taki granat z I
    pietra na parter, gdzie w oficynie mieściła się stołówka.

    Wszystkie szyby wyleciały. Odbyły się formalne przesłuchania. Ale
    sprawców nie ustalono. Dziś mogę napisać, że to Krzysiek z Kiślem.
    Nie wiem jak Kisiel, Krzysiek jest w Norwegii. Możecie mu skoczyć,
    systemowi siepacze !

  • 14. Data: 2016-07-20 18:22:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >sprawców nie ustalono. Dziś mogę napisać, że to Krzysiek z Kiślem.
    >Nie wiem jak Kisiel, Krzysiek jest w Norwegii. Możecie mu skoczyć,

    Sprawdzic czas przedawnienia przestepstw terrorystycznych i reakcje
    Norwegow na terrorystow.
    Ja bym tam nie wykluczal ekstradycji :-)

    J.

  • 15. Data: 2016-07-20 18:33:28
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Wystawały Ci w lipcu spod zimowego płaszcza? ;-)

    no i co ? Okazało się że student !
    Moim zdaniem powinien ich oskarżyć o dyskryminację termokonfekcyjną !
    Chuj komu do tego, kto w czym chodzi latem !

    Do tego jakieś badania niby robił.
    Blady strach padł na studentów polibudy...

  • 16. Data: 2016-07-20 18:53:29
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-07-20 o 18:17, sundayman pisze:

> [...]
    > sprawców nie ustalono. Dziś mogę napisać, że to Krzysiek z Kiślem.
    > Nie wiem jak Kisiel, Krzysiek jest w Norwegii. Możecie mu skoczyć,

    Wydaje się, to niemożliwe. Takie zachowanie młodych ludzi. :-)
    Ale ja w to wierzę, dlatego, że w podobnym, nieodpowiedzialnym
    zachowaniu brałem udział. Tylko obiektem ataku był samolot, który
    dokonywał oprysku (osypu) podczas gdy my byliśmy na tzw. wykopkach
    szkolnych.
    Na szczęście nie został trafiony, ale wylądował na polu co spowodowało
    panikę wśród uczestników. Po ostrej reprymendzie pilota rozstaliśmy się
    zgodzie.

    Nie udało mi się historii naciągnąć pod tematykę grupy, ale musiał to z
    siebie wyrzucić. :-)
    A może jednak coś z grupa ma to wspólnego... byli to uczniowie tzw.
    Technikum Energetycznego.

    Robert

  • 17. Data: 2016-07-20 18:57:31
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-07-20 o 18:33, sundayman pisze:

> [...]
    > Chuj komu do tego, kto w czym chodzi latem !
    >
    > Do tego jakieś badania niby robił.
    > Blady strach padł na studentów polibudy...

    Coś niekomunikatywny musiał być, skoro godzinę trwały negocjacje. :-)

    Robert

  • 18. Data: 2016-07-20 19:56:07
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > A może jednak coś z grupa ma to wspólnego... byli to uczniowie tzw.
    > Technikum Energetycznego.

    z tego wynika prosty logiczny wniosek - kto za młodu nie konstruował
    niebezpiecznych narzędzi lub środków wybuchowych, to potem inżyniera z
    niego nie będzie !

    Z drugiej strony, kiedy sobie pomyślę, że mój młody mógłby dziś robić
    podobne idiotyzmy, to ciarki mnie przechodzą, bo sobie wyobrażam od razu
    urwaną rączkę albo nóżkę...

    No to może mały konkursik - kto zrobił w młodości najgłupszą i
    najbardziej niebezpieczną rzecz ?

    Może wykluczmy rzeczy w rodzaju "wypiłem wodę brzozową z piwem i winem
    siarczanym".
    To robił każdy :D

  • 19. Data: 2016-07-20 19:57:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Za to co robilismy 50 lat temu z chlopakami na podworku to dzisiaj rodzice by
    dozywocie dostali z mozliwoscia wczesniejszego zwolnienia po dwudziestu pieciu
    latach.

  • 20. Data: 2016-07-20 20:39:52
    Od: Paweł Kasztelan <P...@g...com>

    W dniu 2016-07-20 o 17:21, sundayman pisze:

    > W młodości lubiłem sobie zrobić rakietkę na mikrosilniczki z Czuj-Czynu.
    > Teraz to chyba lepiej się nie przyznawać do tego, bo CBA z FBI i PZU
    > przyleci o 5 rano...

    I pomyśleć że kiedyś można było w "Młodym techniku" przeczytać jak
    robić różne rzeczy z dziedziny chemii.
    Teraz te stare numery to pewnie są zakazane. A w bibliotece
    to tylko za specjalnym zezwoleniem bo są w dziale prohibitów :)
    Ja kiedyś przez przypadek wrzuciłem na grupę przepis na "materiał"
    (nazwy nie podaje bo znowu przyjdą) to koledzy z USA poprosili
    naszych i nasi przyszli :) o 5-tej rano.

    Pozdr. PK.