  • 31. Data: 2010-10-06 19:31:17
    Temat: Re: auto dla kobiety...
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > Poza tym, coś pisałeś o awersji do BMW. ;)

    Nie no, bez przesady... MINI to MINI, a nie BMW...
    Jak by tak do tego podchodzic - to musialbym czympredzej pozbyc sie v70-ki,
    bo przeciez nie bede chinskim autem jezdzil... :-)
    O ile z BMW mam zdecydowanie negatywne skojarzenia (głównie z powodu
    dominującej w naszym kraju grupy użytkowników) o tyle z MINI raczej dobre.
    Tyle, ze cena jest zaporowa. Do 75 kpln to tylko absolutnie goła, najtańsza
    wersja...

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --
    Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl
    Aktualnie 13 656 zdjęcia z 19 krajów.

  • 32. Data: 2010-10-06 19:41:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 6 Oct 2010 19:31:17 +0200, Jacek Bronowski napisał(a):

    > Nie no, bez przesady... MINI to MINI, a nie BMW...

    O... sprzedali? Kiedy? Nic nie zauważyłem, musiałem na chwilę do ubikacji
    wyskoczyć.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 33. Data: 2010-10-06 20:13:21
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > O... sprzedali? Kiedy? Nic nie zauważyłem, musiałem na chwilę do ubikacji
    > wyskoczyć.

    Ale kto sprzedał i co sprzedał? I co mnie to interesuje?
    Ja nie piszę o własności, tylko o marce. Dopóki na samochodzie jest znaczek
    i napis MINI, a w środku (w Polsce) nie siedzą głównie łyse karki z klamkami
    za paskiem to jest MINI a nie BMW. A gdzie jest produkowane, kto ma prawa do
    marki i kto ma ile akcji - w tym kontekście jest to dla mnie bez znaczenia.
    Tak jak Skoda to nie Audi, Audi to nie Volkswagen Smart to nie Mercedes, a
    Volvo nie jest chińskim samochodem.
    Oczywiście cały czas mam na myśli kontekst "marki". A czy to ma wpływ na
    jakość i charakter samochodu, itd. - to juz zupełnie inna kwestia.

    pozdr.
    Jacek Bronowski

  • 34. Data: 2010-10-06 20:25:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 6 Oct 2010 20:13:21 +0200, Jacek Bronowski napisał(a):

> [...]
    > Tak jak Skoda to nie Audi, Audi to nie Volkswagen Smart to nie Mercedes, a

    Silnik BMW, jest produkowany w fabryce BMW, jest sprzedawany przez sieć
    sprzedaży BMW, jest kupowany przez dokładnie taką samą klientelę jak BMW
    serii 1 i 3 - widzisz tu jakąś róznicę?
    Jest spora różnica na zachodzie - jedynki i trójki są sporo rzadziej
    kupowane tipsiarom na osiemnastkę.

    > Oczywiście cały czas mam na myśli kontekst "marki". A czy to ma wpływ na
    > jakość i charakter samochodu, itd. - to juz zupełnie inna kwestia.

    jw.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 35. Data: 2010-10-06 22:25:52
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    > Rzecz gustu ale do Giullietty to sie nawet nie umywa. Poza tym jaki sens
    > kupowac to auto do miasta.? Czy nie lepiej aby było małe aby łatwo się
    > manewrowało i parkowało?

    Przeciez to jest male auto. I na dodatek wyzej zawieszone, lepiej
    zniesie miejskie drogi niz taka Alfa.

  • 36. Data: 2010-10-06 23:09:13
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > Tak jak zadnych opli nie trawie za design i wykonczenie "byle szybko i
    > tanio", tak nowa astra naprawde niezle wyglada na drodze i za 75k bedziesz
    > miec chyba wszystkie mozliwe dodatki.

    Nie mam urazy do Opla - kilka lat jezdzilem Omega i bardzo milo to
    wspominam. Ale w tym wypadku z Opli wchodzila by w gre tylko Tigra - ale juz
    jej nie robia... Inne sa za bardzo "zwyczajne" :-) Auto ma sie wyrózniac z
    tlumu...

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --
    Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl
    Aktualnie 13 656 zdjecia z 19 krajów.

  • 37. Data: 2010-10-06 23:14:07
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > A może ASX mitsubishi?

    Oglądałem go dziś w salonie. To raczej jednak nie to... Troche za duży i
    zbyt "surowy" we wnętrzu. Taka stylizacja na "prawdziwą terenówkę" trochę.
    Podobnie zresztą jak obecna Vitara. A nie tego szukamy.
    Nissan Juke bardziej pasuje do założeń. Szkoda tylko, że są problemy z
    "zaopatrzeniem" :-(

    pozdr.
    Jacek Bronowski

  • 38. Data: 2010-10-07 08:08:28
    Od: Franc <k...@w...wp.pl>

    Dnia Wed, 6 Oct 2010 23:09:13 +0200, Jacek Bronowski napisał(a):

    > Auto ma sie wyrózniac z tlumu...

    Citroen DS3
    Pobawiłem się na stronie modułem do konfiguracji. Można całkiem fajne
    rzeczy uzyskać.

    Poza tym Citroen ma taką dziwną politykę cenową, że daje ceny cennikowe
    dosyć wysokie, a potem od tego spory rabat - co przekłada się na normalną
    cenę, ale masz zazwyczaj większy wypas od innych.

    --
    Franc

  • 39. Data: 2010-10-16 21:36:37
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > Nissan Juke?

    No wiec jeszcze raz dzieki - Twoja propozycja trafila ostateczne w
    dziesiatke :-)
    Autko zamowione i zaliczkowane. Podobno juz nawet z tasmy zjechalao...
    Nie udalo sie znalezc nic innego - z charakterem, niebanalnego, przyzwoicie
    wyposazonego do 75 kpln...
    A tak na marginesie mozna w necie znalezc mnostwo wybrzydzania i narzekania,
    jakie to okropne i paskudne auto. A w sieci dealerskiej na ciekawsza
    (popularniejsza) wersje trzeba czekac kilka miesiecy - ot taki dualizm
    rzeczywistosci :-)

    To co wybralismy u wszystkich dealerow ktorych sprawdzilem bylo najwczesniej
    na 15-30 stycznia. Na szczescie w jednym znalazlo sie na polowe listopada
    :-) Teraz trzeba tylko miec nadzieje, ze sie nie spoznia za bardzo.

    pozdr.
    Jacek Bronowski