  • 11. Data: 2010-10-05 23:34:12
    Temat: Re: auto dla kobiety...
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > DS3

    Kurcze... - francuzy niechetnie akurat :-( - ogolna ambiwalencja wobec tej
    nacji...) Ale, nie asotulnie nie... Popatrze - dzieki za trop.
    Duze ujeżdżamy - "i cóż, że ze Szwecji"... ale małe (np. c30) jakies
    kichowato-chińskie :-) C70 kabrio - nawet może i tak, ale nie ta pólka
    cenowa...

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --
    Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl
    Aktualnie 13 656 zdjęcia z 19 krajów.

  • 12. Data: 2010-10-05 23:37:13
    Od: AL <a...@s...tam>

    Jacek Bronowski pisze:

> [...]
    > Duze ujeżdżamy - "i cóż, że ze Szwecji"... ale małe (np. c30) jakies
    > kichowato-chińskie :-) C70 kabrio - nawet może i tak, ale nie ta pólka

    to moze MINI ?

    tu masz porownanie obu:
    http://moto.pl/MotoPL/1,99232,7992021,Citro%C3%ABn_D
    S3_vs_MINI___Test_wideo.html

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 13. Data: 2010-10-05 23:43:29
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Jacek Bronowski" <f...@r...pl> napisał w wiadomości

    > pięćsetka odpada (gust...) - w Włochow tylko alfa jest akceptowana :-)
    > Range Rover - za duży do miasta...
    > X5 - oooo nie w tą markę nie wchodzimy (decyzja moja, nie żony :-) -
    > jeżeli już to TT - ale to inny swiat (kasa, kasa) :-)
    > Ale na Mini popatrze - choć pewnie przyzwoita wersja, to nie ta cena...

    Jak ten budżet to netto to zobacz też Audi A1. Mnie jakoś stylistyka nie
    leży ale to auto szykuje się na zwycięzcę w kategorii lansu miejskiego w
    przyszłym roku. Jeśli brutto to chyba wyjdzie golas.

  • 14. Data: 2010-10-05 23:44:08
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > to moze MINI ?

    No - Mini jak najbardziej (pisałem wyżej). Ale niestety - wszelkie ciekawe
    wersje - to znacznie ponad limit... Chyba, że daja rabart rzędu 30 %...

    pozdr.
    Jacek Bronowski

  • 15. Data: 2010-10-06 00:03:16
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 5 Oct 2010 23:01:14 +0200, Jacek Bronowski napisał(a):

    > Cos w tym guscie... Moze jakas Alfa (Giulietta?)?

    Podobno obecnie najbezpieczniejsze auto w swojej klasie - nabijesz sobie
    punktów tym, że dbasz o jej bezpieczeństwo ;)

    Niestety to zarówno nowy model jak i w ogóle nowa konstrukcja - ja bym na
    razie odpuścił i poczekał, aż wszystkie wady wieku dziecięcego wyeliminują.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 16. Data: 2010-10-06 00:04:12
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > Witam
    > Szukam jakiegos autka dla kobiiety... :_)
    > Chodzi o to, ze ma byc nowe, do 75 kpln i dostepne w lizingu (:-)
    A może ASX mitsubishi? Od 68, a za 78 całkiem "wypasiony" w wersji intesne
    (składane lusterka, ksenony. Bezpieczny, zwrotny, napęd na cztery łapy,
    chyba niezbyt oszczędny, przyjemnie wygląda (choć to oczywiście dyskusyjna
    sprawa).
    Zresztą zobacz sam:
    http://www.mitsubishi.pl/porownaj-wersje/ASX
    Cennik:
    http://www.mitsubishi.pl/cennik/ASX

    --
    Yogi(n)
    http://www.cartoonstock.com/directory/l/lemming.asp

  • 17. Data: 2010-10-06 00:18:14
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    > Podobno obecnie najbezpieczniejsze auto w swojej klasie - nabijesz sobie
    > punktów tym, że dbasz o jej bezpieczeństwo ;)

    Tia, albo sie okaże, że nie wierzy w jej umiejętności za kółkiem i zakłada
    że się rozbije ;-)

  • 18. Data: 2010-10-06 06:54:46
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Szukam jakiegos autka dla kobiiety... :_)

    ja przymierzam żonę do KIA VENGA. oczywiście skrzynia automatyczna ale i tak
    jeszcze zostanie na zapas wacików z Twojego budżetu :)
    a za tą kasę mozna już poszukać KIA Sportage. nie będzie to full wersja
    diesel 4x4 ale podstawa z kilkoma dodatkami na pewno
    pzdr
    GL

  • 19. Data: 2010-10-06 09:10:27
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Auto do miasta, ale nie powinno byc "typowo miejskie" (smrat, sejczento,
    > fiesta...).

    Przypatrz sie dokladniej na nowe Fiesty, dlugosc minimalnie mniejsza od Pumy
    do tego szersza i wiekszy rozstaw osi.
    Nie mieszalbym jej do grona Seicento. Fiesta spuchla od modeli po 2003. Z
    fajnymi felami apetycznie wyglada.

    > Małe, ale raczej z "tym czymś". Nie musi byc specjalnie
    > ekonomiczne.

    Moze Suzuki Swift np. 1.6 125konikow? :-)

    Pozdrawiam
    Maciek

  • 20. Data: 2010-10-06 11:10:01
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > No :) Sporo kobiet ktore znam wariuja na jego punkcie. W sumie na dniach
    > jade go ogladnac do salonu.

    Kurcze, ale wg cennika taka wersja jaka by pasowała to ok. 83 kpln. Czy ktos
    ma doświadczenie ile można stargować w salonie Nissana w przypadku takiego
    nowego modelu?
    A autko rzeczywiscie fajnie sie prezentuje (na ekranie, bo na zywo nie
    widzialem jeszcze). Moze popoludniu podjade gdzies go zobaczyc.

    pozdr.
    Jacek Bronowski