  • 51. Data: 2016-05-20 20:08:57
    Temat: Re: benzyna / LPG > 3
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Tylko 4 ?

    > Znowu jakas uchwala w jedna noc ? Czy to dopiero pierwsze czytanie ?

    nie odróżniasz uchwały od ustawy?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 52. Data: 2016-05-20 21:42:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:
    >Ze grupa samochodowa to obowiazkowe wprowadzenie tachografow w
    >samochodach osobowych to tez pomysl chujni.

    bo nie ma to jak wolność jeżdżenia 24h na dobę.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 53. Data: 2016-05-20 21:44:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To wybiorczo Ci zycze spelnienia marzen w dobrym europejskim ustawodawstwie i
    mieszkania 300 metrow od dzikiego obozu z czterema tysiacami imigrantow z Afryki.
    Suwerennosc to dzisiaj mozliwosc nie przyjecia narzuconego limitu dziesieciu tysiecy
    imigrantow. Tak wiem wszyscy uciekna do niemiec z wyjatkiem tych co zostana i nowo
    zakwaterowanych. Zapewne 250 tysiecy ojro za nie przyjecie imigranta tez wydaje Ci
    sie sensowne bo wymyslone w chujni przez wysokiego chujniowego komisarza. Cos jeszcze
    przelomowego mieli z rybami ladowymi, dzemem z marchewki, krzywizna bananow i iloscia
    szczebli w drabinach. O niemozliwych do spelnienia normach czystosci spalin przez
    grzecznosc nie wspomne. Ze grupa samochodowa to obowiazkowe wprowadzenie tachografow
    w samochodach osobowych to tez pomysl chujni.