  • 71. Data: 2016-05-06 22:48:12
    Temat: Re: booster parametry
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Zaczynasz gadac do siebie... :)
    > ---
    > Jesteś pewien, że zrozumiałeś moją wypowiedź ?

    Jestem pewien. Tak samo jak jestem pewien, ze podstawowa znajomosc zasad
    pisowni mówi ze przed znakami interpunkcyjnymi nie stawiamy spacji. ...
    ---
    A no to nie stawiaj.

  • 72. Data: 2016-05-07 20:00:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Jestem pewien. Tak samo jak jestem pewien, ze podstawowa znajomosc zasad
    > pisowni mówi ze przed znakami interpunkcyjnymi nie stawiamy spacji. ...
    > ---
    > A no to nie stawiaj.

    Rece niestety opadają...

  • 73. Data: 2016-05-07 21:22:06
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 07.05.2016 o 20:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Rece niestety opadają...

    Z betonem tylko ciężkim narzędziem można rozmawiać, inaczej nie dotrze.

    --
    Czarek

  • 74. Data: 2016-05-08 00:37:14
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Czarek"

    Z betonem tylko ciężkim narzędziem można rozmawiać, inaczej nie dotrze.
    ---
    Wiesz co to w ogóle jest rozmowa ?

  • 75. Data: 2016-05-08 13:50:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-05-08 o 00:37, re pisze:

    > Z betonem tylko ciężkim narzędziem można rozmawiać, inaczej nie dotrze.
    > ---
    > Wiesz co to w ogóle jest rozmowa ?

    On wie, ja wiem, większość wie, ty niestety nie chcesz wiedzieć.

    Pozdrawiam

  • 76. Data: 2016-05-08 15:06:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 03.05.2016 12:00, Budzik wrote:

    > Nie wytłumaczysz...
    > re pod względem komponowania posta to niestety zulownia - jak panu
    > przeszkadza ze pijemy pod sklepem i jaramy faje na klatce to niech pan
    > zmieni sklep i mieszkanie.
    > Ale ze pisze w miare ciekawie a i nadziei na zmiane formatu postów nie ma -
    > ja przestałem sie czepiac.

    A ja przestałem go czytać. I odpowiadać. Jak nikt nie będzie z nim
    gadał, to albo się dostosuje, albo zdechnie.

    I ponieważ nie ma nadziei, ze zrobi to na zwróconą uwagę, to tą metodę
    polecam wszystkim pozostałym.

    Shrek

  • 77. Data: 2016-05-08 21:19:29
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

> [...]
    > ---
    > Wiesz co to w ogóle jest rozmowa ?

    On wie, ja wiem, większość wie, ty niestety nie chcesz wiedzieć.
    Jak się do mnie zwracasz to z dużej litery

  • 78. Data: 2016-05-08 21:26:04
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

> [...]

    gadał, to albo się dostosuje, albo zdechnie.

    I ponieważ nie ma nadziei, ze zrobi to na zwróconą uwagę, to tą metodę
    A ja polecam ignorowanie pretensjonalnych użytkowników grup dyskusyjnych.
    Ostatnio zresztą wysyp tutaj artykułów z różnymi ambitnymi tekstami typu
    "idiota", "mama tak a taka", "żulownia". Skrajny brak kultury i chęci
    dyskusji. Tak, że spoko. Będziecie mnie czytali albo zdechniecie. A kończąc
    ... obstawiam, że zdechniecie. Myślę w tym momencie dokładnie o osobnikach
    takie praktyki stosujących i dokładnie to, że zdechniecie.

  • 79. Data: 2016-05-08 22:44:45
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 08.05.2016 o 21:19, re pisze:

    > Użytkownik "RadoslawF"

    > On wie, ja wiem, większość wie, ty niestety nie chcesz wiedzieć.
    > ---
    > Jak się do mnie zwracasz to z dużej litery

    Pisanie z dużej/wielkiej jest oznaką szacunku, na który ty nie
    zasługujesz a ja (jak widać inni też) obecnie nie mam najmniejszej
    ochoty pisać do ciebie z dużej/wielkiej litery (jest to zgodne z
    zasadami pisowni w języku polskim)

    --
    Czarek

  • 80. Data: 2016-05-08 22:53:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-08 o 22:44, Czarek pisze:

> [...]
    > zasługujesz a ja (jak widać inni też) obecnie nie mam najmniejszej
    > ochoty pisać do ciebie z dużej/wielkiej litery (jest to zgodne z

    Tyle że pisanie z małej litery *nie oznacza* braku szacunku. Zatem
    zamiast zaśmiecać internet dyskusją z tym gównem, lepiej ono ignorować.

    --
    Liwiusz