  • 81. Data: 2016-05-08 23:02:32
    Temat: Re: booster parametry
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Czarek"

    > On wie, ja wiem, większość wie, ty niestety nie chcesz wiedzieć.
    > ---
    > Jak się do mnie zwracasz to z dużej litery

    Pisanie z dużej/wielkiej jest oznaką szacunku, na który ty nie
    zasługujesz ...
    ---
    Jak według Ciebie nie zasługuję to nie pisz do mnie.

  • 82. Data: 2016-05-08 23:03:46
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > Pisanie z dużej/wielkiej jest oznaką szacunku, na który ty nie
    > zasługujesz a ja (jak widać inni też) obecnie nie mam najmniejszej
    > ochoty pisać do ciebie z dużej/wielkiej litery (jest to zgodne z
    > zasadami pisowni w języku polskim)

    Tyle że pisanie z małej litery *nie oznacza* braku szacunku. Zatem
    zamiast zaśmiecać internet dyskusją z tym gównem, lepiej ono ignorować.
    ---
    Twoje komentarze są brakiem nie tyle szacunku ile elementarnej kultury.