  • 91. Data: 2014-04-27 01:05:07
    Temat: Re: było?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 22.04.2014 13:00, Budzik pisze:

    > Nie wierze... To juz takie oczywistosci sobie bedziemy tłumaczyc?
    > Powinien się zatrzymać w takim miejscu, zeby nie blokować ruchu
    > poprzecznego.

    Przepis na który się powoływałeś nie mówi nic o ruchu poprzecznym.
    Kombinuj dalej.

    [ciach]

    > Nawet jeżeli by tak uznał, to cwaniakuje bo próbuje włączyć sie do ruchu
    > brzmi jakoś dziwnie...

    Zgubiłeś się. Chodziło o hipotetyczną sytuację, w której cwaniak
    ominąłby kilka samochodów zatoru jadąc przez posesję (stację).

  • 92. Data: 2014-04-27 01:13:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 22.04.2014 13:13, uzytkownik pisze:

    > Bzdura.
    > Gdyby był blisko prawej krawędzi wyjazdu ze stacji to ten z BMW nie
    > miałby możliwości wyjechać, a jednak wyjechał.

    Dwa metry to wg ciebie daleko?

    A tam było mniej, bo ten z bumy ledwo się przecisnął.

    [ciach]

    > Później na drodze częściej będziemy spotykać takich idiotów, którzy
    > sparaliżują całe skrzyżowanie, bo im się wydaje, że jak mają
    > pierwszeństwo to mogą je bezgranicznie egzekwować, łamiąc przy tym PoRD.

    Złamanie przez jadącego prosto mogło nastąpić ewentualnie w momencie
    wjeżdżania na skrzyżowanie. W "spornym" momencie je opuszczał.

    [ciach]

    > Bzdura.
    > Nie ma czegoś takiego jak legalne egzekwowania swojego prawa.

    ROTFL

    > Jeżeli zostanie ci udowodnione, że świadomy zagrożenia egzekwowałeś
    > swoje prawa to możesz zostać uznanym przynajmniej za współwinnego.

    Jakiego zagrożenia? Jedyne "zagrożenie" polegało na tym, że BMW
    _wbrew_przepisom_ ruszyło. Kontrolę nad sytuacją miał ten z BMW, to on
    nie miał pierwszeństwa więc to on powodował zagrożenie.

    > Sam nawet taki przypadek miałem. Byłem sprawcą kolizji z powodu braku
    > widoczności. Byłem zmuszony wyjeżdżać na chybił-trafił. Gość po mimo, że

    Zmuszony? Miałeś lufę przy skroni? Czy rodziłeś? ;->

    > miał pierwszeństwo nie starał się uniknąć kolizji tylko kontynuował
    > jazdę na siłę się wciskając. Przyznał się przed policjantami, że był
    > zdziwiony tym, ze wjeżdżam na skrzyżowanie nie ustępując mu
    > pierwszeństwa. Naprawdę byłem zdziwiony, bo policjanci zaproponowali mi,
    > abym sprawę oddał do sądu, bo sąd może tu orzec współwinę, pomimo, że on
    > znajdował się na drodze z pierwszeństwem.

    ROTFL

    I to ma być twój dowód?

    [ciach]

    > skrzyżowaniem, bo stworzył się korek z powodu stłuczki. Droga poprzeczna
    > wcześniej była przejezdna i jechały nią samochody, ale jak ci wjechali
    > na skrzyżowanie to skutecznie zakorkowali obydwie drogi.

    Inna sytuacja. BMW nie jechało drogą tylko włączało się do ruchu.

  • 93. Data: 2014-04-27 01:16:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 22.04.2014 16:13, uzytkownik pisze:

    > Oczywiście Ty się nie udzielasz w tym wątku i nie powtarzasz tych samych
    > bzdurnych zdań jak maniak, aż staną się prawdą.

    Może napij się nerwosolku, dzieciaku?

  • 94. Data: 2014-04-27 01:17:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 23.04.2014 17:36, mlodz pisze:

    > Przy okazji: BMW to marka, a samochód tej marki to bmw. Na grupie
    > samochodowej dobrze byłoby to rozróżniać ;>

    ROTFL

  • 95. Data: 2014-04-27 11:00:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...com ...

    > Weź przetłumacz to na język polski...

    Odrobina dobrej woli i sobie poradzisz...

  • 96. Data: 2014-04-27 11:00:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...com ...

    > Przepis na który się powoływałeś nie mówi nic o ruchu poprzecznym.
    > Kombinuj dalej.

    Wybacz ale ja naprawdę nie mam pojęcia o czym Ty piszesz.
    Skąd takie wyłączenia?

    > [ciach]

    > Zgubiłeś się. Chodziło o hipotetyczną sytuację, w której cwaniak
    > ominąłby kilka samochodów zatoru jadąc przez posesję (stację).

    Coraz lepiej...
    A jakby przy okazji oszukiwał fiskusa to już w ogóle trzeba mu blokować
    wyjazd. Nie dopisuj jakiś niestworzonych historii, żeby usprawiedliwić
    chama.
    Chociaz czytając Twoje posty jest to zrozumiałe...
    Parafrazując to co kiedyś napisałeś: zapewne filmujący po prostu postanowił
    gówno nazwać gównem. A że akurat gównem okazało się być jego zachowanie...

  • 97. Data: 2014-04-27 11:00:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...com ...

    > Zajścia. Za trudne słowo?

    Zależy jak je napisać...

    > [ciach]

    > Nie obejmuje ono dojazdu do posesji.

    Bo?
    Jakaś strefa wyłączona?

    > Ty masz do niego pretensje o wjeżdżanie na skrzyżowanie - piłeczka po
    > twojej stronie (chociaż w sumie zawsze miałeś tendencję do żądania, by
    > ktoś za ciebie udowadniał zasadność twojego stanowiska).

    Ależ dla mnie to jest jasne, że to cały teren z przyległościami, z tego co
    pamiętam, 15 metrów w każdą stronę.

    > Znowu masz jakiś problem z językiem polskim?

    A Ty?

    Pytam czy na pewno chciałeś napisać "może" i zastanawiam się, skąd
    wątpliwości.

  • 98. Data: 2014-04-27 17:56:21
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-04-27 01:16, Andrzej Lawa pisze:

    > Może napij się nerwosolku, dzieciaku?

    Już żeś tu przylazł, leczyć swoje kompleksy, ułomny człowieczku?

  • 99. Data: 2014-04-27 21:50:28
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Fri, 25 Apr 2014 23:21:31 +0200, uzytkownik napisał(a):

    > Uważasz, że należy "powiesić Cygana, bo kowal zawinił?"

    Poddaję się. Na serio - strasznie kreatywnie odbierasz świat.

    > Jaki to ma związek z kłótnią pomiędzy burakiem z BMW, a debilem z kamerką?

    Rany Julek, kontekst był raptem 2 posty wyżej. Meganka była przykładem
    na to, że na skrzyżowanie wjeżdżali wszyscy jak leci, a nie tylko jeden
    upatrzony przez ciebie i to w niecnych celach.

    Nie wiem też po kiego grzyba już któryś raz w tym wątku wypisujesz różne
    oczywistości, ale pal to już licho. Cóż, zdarzenie jakie było - każdy
    widzi, my sobie pozostańmy przy swoich zdaniach. ;>

  • 100. Data: 2014-04-27 21:52:02
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Sun, 27 Apr 2014 01:17:37 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > ROTFL

    Tu się nie ma co śmiać, tu się trzeba uczyć. ;>