  • 101. Data: 2014-05-03 16:59:14
    Temat: Re: było?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.04.2014 17:56, zakłamana szmata bez honoru pisze:

    > Już żeś tu przylazł, leczyć swoje kompleksy, ułomny człowieczku?

    Spierdalaj, kłamco.

  • 102. Data: 2014-05-03 21:40:26
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-05-03 16:59, Andrzej Lawa pisze:

    > Spierdalaj, kłamco.

    Kultura i inteligencja to z ciebie tryskają jak fontanna - tyle, że
    gnojowicy :)

  • 103. Data: 2014-05-04 09:12:34
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-23 16:48, J.F pisze:

    > Nie, ja bym go w tej sytuacji wczesniej wpuscil.
    > No chyba ze bym wczesniej wiedzial ze to taki cham ... no to lup, o
    > ile odruch bez/warunkowy by pozwolil :-)
    >
    > J.

    Dla mnie to wygląda że wojownik na chama się wpieprzył pod koła temu
    filmującemu. Oczywiście sam popełnił wykroczenie wjeżdżając na
    skrzyżowanie z którego nie mógł zjechać, ale to nic nie zmienia - w tym
    przypadku cham był tylko jeden.
    I mała uwaga - dlaczego wszyscy piszą o BMW, dla mnie auto którym ten
    cham się poruszał wygląda na Toyotę Avensis.

  • 104. Data: 2014-05-05 09:08:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.05.2014 21:40, uzytkownik pisze:

    > Kultura i inteligencja to z ciebie tryskają jak fontanna - tyle, że
    > gnojowicy :)

    Ooo, sentymentalne wspomnienia z rodzinnego składu gówna ci się na
    klawiaturę rzucają? Tarzałbyś się, świnio...