  • 11. Data: 2010-02-28 18:42:39
    Temat: Re: call center
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Jerki" <k...@p...onet.eu> napisał w wiadomości
    news:hme9em$8ht$1@news.onet.pl...
    > Jak chcesz tanie call-center na tradycyjnym ISDN, zajrzyj na stronę
    > www.ositron.pl
    > Jarek
    >
    > Użytkownik "Chevy" <c...@h...com> napisał w wiadomości

    Jarku, nikt cię nie nauczył, że się po pierwsze, pisze po cytacie, a po
    drugie, tnie niepotrzebny tekst?

    --
    Pająk chwat,
    wszystkich brat!

  • 12. Data: 2010-02-28 21:06:00
    Od: "Chevy" <c...@h...com>

    Użytkownik "Jerki" <k...@p...onet.eu> napisał w wiadomości
    > Jak chcesz tanie call-center na tradycyjnym ISDN, zajrzyj na stronę
    > www.ositron.pl
    > Jarek

    Dzieki

  • 13. Data: 2010-02-28 21:50:08
    Temat: Re: call center (UWAGA, KRZYK!)
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    > Użytkownik "Jerki" <k...@p...onet.eu> napisał w wiadomości
    >>

    > Dzieki

    (CIACH kilka kB tekstu)

    PANOWIE! MUSZĘ WAS OPIERDOLIĆ ZA EWIDENTNE ZŁAMANIE ZASAD PISANIA W
    USENECIE!
    PO PIERWSZE, PISZE SIĘ PO CYTACIE, (to do Jarka)
    PO DRUGIE, _WYCINA SIĘ_ ZBĘDNE PARTIE TEKSTU!!! (to do was obu)

    ZASTOSOWANIE SIĘ WYSOCE POŻĄDANE.

    --
    Pająk chwat,
    wszystkich brat!

  • 14. Data: 2010-02-28 23:57:29
    Od: "Chevy" <c...@h...com>

> [...]
    > PO PIERWSZE, PISZE SIĘ PO CYTACIE, (to do Jarka)
    > PO DRUGIE, _WYCINA SIĘ_ ZBĘDNE PARTIE TEKSTU!!! (to do was obu)

    ok przyjmuje opierdol! Czy teraz jest ok ?
    pozdro

  • 15. Data: 2010-03-01 01:04:26
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    > ok przyjmuje opierdol! Czy teraz jest ok ?

    Otóż to! Teraz jest znacznie lepiej!
    Jeszcze wskazane jest niewycinanie tzw. wrotek... Ma to na celu
    ułatwienie pozostalym połapania się w watku...
    Może, żeby nie przedłużać, rzucę linkiem, gdzie jest opisane, jak
    poprawnie pisać i cytować.
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm
    Adres jest sprawdzony, poprzez jego "odpalenie" przed chwilą.

    Pozdrawiam

    PS. Jak chodziłem po BBS-ach fidonetowych i niefidonetowych, to mnie też
    opiertentegodalano :))

    --
    Pająk chwat,
    wszystkich brat!

  • 16. Data: 2010-03-01 01:15:26
    Od: Tomek <n...@n...no>

    On 2010-03-01 02:04, Araneus Diadematus wrote:

> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > PS. Jak chodziłem po BBS-ach fidonetowych i niefidonetowych, to mnie też

    Tak, ale niektórzy ze ścisłej czołówki pmt (co to lubią o centralach
    porozmawiać ;) ) do dziś nie deklarują kodowania, mimo że wysyłają w
    ISO-8859-2, a u innych... krzaki, aż oczy bolą.

  • 17. Data: 2010-03-01 02:39:51
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Tomek" <n...@n...no> napisał w wiadomości

    (wuchta tekstu)

    > Tak, ale niektórzy ze ścisłej czołówki pmt (co to lubią o centralach
    > porozmawiać ;) ) do dziś nie deklarują kodowania, mimo że wysyłają w
    > ISO-8859-2, a u innych... krzaki, aż oczy bolą.

    Sprawdziłem, w nagłówkach kodowanie mam. Co do krzaczków - widocznie
    czytnik ma inne domyślne kodowanie. Trzeba to ustawić na ISO, bez
    "wymuszania" domyślności dla każdej wiadomości, znaczy się, bez
    fiksowania, bo z tego się dużo krzaków robi... np. zafiksuj sobie ISO, a
    ja coś puszczę w Unicode... Sporo zależy od czytnika, jego ustawień
    domyślnych, fiksacji pewnych parametrów ("zawsze coś-tam-coś-tam"), inne
    czynniki też nieraz wchodzą w grę. Może tak się stać, gdy komuś uszkodzi
    się profil. W OE jest niezałatana od lat dziura, polegająca na tym, ze
    program w takiej sytuacji nie podstawia do nagłówków informacji
    wpisanych we właściwościach (pierwsza zakładka). Wystarczy wtedy
    pozaznaczać (to są 4 pola tekstowe) każde pole, wyciąć, ponownie wkleić,
    zatwierdzić, w kodowaniu dla wychodzacych ponownie zatwierdzić ISO (lub
    Unicode - UTF8), powinno zabanglać.

    Tak przy okazji - Tomku, Ciebie też (no, mnie też, nie przejmuj się)
    dotyczy uwaga o "równowadze" między tekstem cytowanym a własnym...
    Pamiętaj, że są koledzy, co płacą za ilość przepłyniętej informacji,
    nadmiarowy tekst może im ponabijać niepotrzebnie rachunki, poza tym, źle
    wygląda. Najlepiej było w miejsce gdzie postawiłem "(wuchta tekstu)"
    krótką notkę w czym rzecz, jeśli to pod spodem było za mało... w każdym
    razie, muszę domyślać się (i zapewne nie tylko ja), do której konkretnie
    części mojego tekstu się odniosłeś. Czasem trzeba się odnieść do
    całości, ale często w takich przypadkach zupełnie wystarczy, gdy tekst
    się urżnie, a da jedno-dwuzdaniową wmiankę, co zostało dziabnięte, oraz
    normalnie na to odpowiedzieć. Oszczędzi to groszy płacącym za ilość
    ruchu, oszczędzi ruchu serwerom, przez co wiadomość rozejdzie sie
    szybciej.

    Tyle na razie ode mnie, gdyby coś nie było jasne, to pytaj,
    (p)odpowiem(y).

    Pozdro

    --
    Pająk chwat,
    wszystkich brat!

  • 18. Data: 2010-03-01 08:32:18
    Od: Tomek <n...@n...no>

    On 2010-03-01 03:39, Araneus Diadematus wrote:

    > Użytkownik "Tomek" <n...@n...no> napisał w wiadomości
    >
    > (wuchta tekstu)

    > Sprawdziłem, w nagłówkach kodowanie mam. Co do krzaczków - widocznie

    Nie miałem na myśli Ciebie. :)

  • 19. Data: 2010-03-06 13:53:22
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 27 Feb 2010 20:19:03 +0100, Chevy wrote:
    >rozumiem to tak ze wykupuje ISDN ktory przydziela 20 numerow tel. podpinam
    >to do centrali PBX i konfiguruje ja tak ze po wybraniu numeru_1 zglasza sie
    >centralka na ktorej sa nagrane rozmowy w stylu "Fax wcisnij 1, Dzial
    >sprzedazy 2 itp" i po wybraniu przez klienta 2 centrala szuka wolnego
    >konsultanta. Kazdy konsultant ma przydzielony numer z tych 20.
    >Tak to działa ?? czy zle rozumiem??

    ISDN daje wieksze mozliwosci. Wykupujesz np dwie linie [4 rozmowy na
    raz mozesz przeprowadzic], do nich ... czemu 20 nr, skoro ci tyle nie
    trzeba ? Wiec powiedzmy 10-20 nr tzw DDI [prawie to samo co MSN].

    Operator konfiguruje to tak ze caly zakres numeracji jest obslugiwany
    przez obie te linie.

    Po czym tak konfigujesz centralke zeby polaczenia na nr miejski
    np NNNNNNN03 szly od razu na wewnetrzny fax, NN..00 to np
    informacja/sekretariat, poszczegolni handlowcy maja numery NN..5-9,
    a przychodzace na nr NN..01 sa kierowane do pierwszego wolnego
    handlowca.
    Co lepsze centralki maja wieksze mozliwosci sterowania, np przychodzi
    czlowiek, melduje sie do centralki i ta wtedy mu kieruje rozmowy.
    Wymeldowuje sie, wychodzi - a centralka wie zeby mu na puste biurko
    nie dzwonic.

    Dla klienta zaleta ze nie dzwoni na centralke i nie slyszy "wszyscy
    konsultanci bardzo zajeci, prosze zadzwonic pozniej".

    J.

  • 20. Data: 2010-03-09 12:47:48
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    > PS. Jak chodziłem po BBS-ach fidonetowych i niefidonetowych, to mnie też
    > opiertentegodalano :))

    To nie znaczy, że od razu trzeba się snobować