  • 11. Data: 2017-01-18 22:46:47
    Temat: Re: [ciekawostki] choinka
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2017-01-18 o 22:32, szod pisze:
    > Nie, od dawna.
    Pytanie retoryczne, bo kojarzę :)

  • 12. Data: 2017-01-18 22:47:42
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2017-01-18 o 22:32, szod pisze:
    > Co daję pod rozwagę koledze od polityki.
    Nie jeden próbował, polegli wszyscy.
    Trudny do zabicia i odporny na wiedzę.

  • 13. Data: 2017-01-18 23:37:10
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 2017-01-18 o 22:47, Jawi pisze:

    > Nie jeden próbował, polegli wszyscy.
    > Trudny do zabicia i odporny na wiedzę.

    Co nie znaczy, że kiedyś nie zrozumie, że jego wypowiedzi świadczą o nim
    samym. Oby szybko.

  • 14. Data: 2017-01-19 16:53:57
    Temat: [OT] [ciekawostki] choinka
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    jakie granty przydzielono za te jakże zgodne z doktryną wypowiedzi?

    P.S.
    pytania nie ogarniacie, czy co?

  • 15. Data: 2017-01-20 11:46:31
    Temat: Re: [OT] [ciekawostki] choinka
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-01-19 o 16:53, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > jakie granty przydzielono za te jakże zgodne z doktryną wypowiedzi?
    >
    > P.S.
    > pytania nie ogarniacie, czy co?

    A które z twoich debilnych pytań masz na myśli?

    Pytania to może by się i ogarnęło, ale takiego tłuka jak ty to już
    raczej nie. Szkoda ścierać klawiatury :)