  • 31. Data: 2019-02-11 22:22:03
    Temat: Re: co kupi albo dla czego nie kupowa akurat tego
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 11-02-2019 o 21:37, kk pisze:

    > Piszesz o autach dużych, średnich. małych, jeszcze mniejszych?

    W moim przypadku kompakt i kompaktowy suv.
    Ale to raczej pokazuje jak firma podchodzi do produkcji swoich aut -
    tzn. byle jak, byle znaleźć jelenia i wepchnąć mu bubel.
    Nie ma powodów, żeby w jakiejkolwiek innej klasie aut, mieli mieć inne
    podejście.

  • 32. Data: 2019-02-12 15:57:30
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 lutego 2019 22:22:04 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:

> [...]
    > tzn. byle jak, byle znaleźć jelenia i wepchnąć mu bubel.
    > Nie ma powodów, żeby w jakiejkolwiek innej klasie aut, mieli mieć inne

    Dacia to trochę inne auto.
    Kiedyś pracowałem na budowie autostrady gdzie kangoor byl
    podstawowym samochodem.
    Krótko dawał radę jak na te warunki bo koparka czasami była potrzebna.

  • 33. Data: 2019-02-12 22:12:34
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12-02-2019 o 15:57, Bolko pisze:

    > Dacia to trochę inne auto.

    Megane też?

    Miały bardzo dużo wspólnego, żeby nie powiedzieć że to były identyczne
    przypadki.

  • 34. Data: 2019-02-25 00:35:24
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-02-12 22:12, Cavallino wrote:

    > Megane też?
    >
    > Miały bardzo dużo wspólnego, żeby nie powiedzieć że to były identyczne
    > przypadki.

    Osobiście polecam renówki bo jeżdżą i fajne są.