  • 191. Data: 2011-07-04 10:43:32
    Temat: Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "szufla" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:iuruc8$3ro$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie jestes

    Nie rozmawiamy o mnie, skup się na meritum.
    Albo skończ się błaźnić i zamilknij.

  • 192. Data: 2011-07-04 10:46:04
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.07.2011 09:46, wit pisze:

    > Twierdzisz, że jak na jednym pasie stoi sznur samochodów a ja jadę drugim
    > pustym, to nie mogę podjechać do przejścia tylko mam stać na wysokości
    > ostatniego na pasie obok?

    Przeczytaj, co ci napisał RoMan, bo ja już nie mam do ciebie siły...

  • 193. Data: 2011-07-04 10:49:38
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.07.2011 10:34, Cavallino pisze:

    > Jakbyś umiał czytać, to byś wiedział, że wtargnęły pod jadący pojazd z
    > wysepki oddzielającej pasy ruchu, więc to w jaki sposób przebyły
    > pierwszą część drogi (do wysepki) NIE MA ZNACZENIA.

    A gdzie, łaskawco, widziałeś na ul. Puławskiej w Warszawie rzekomą
    wysepkę oddzielającą pas do skrętu w lewo od pasa do jazdy na wprost, hmm?

  • 194. Data: 2011-07-04 10:51:54
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-07-04 09:47, Andrzej Ława pisze:

    > Nie zrozumiałeś: wszystkim w wątku (poza m.in. pewnym matołkiem o
    > dwuliterowej ksywce) chodziło o to, że nie można tych stojącym ominąć
    > _póki_ nie upewni się, że nie przepuszczają pieszych.

    Ano jeśli tak, to rzeczywiście nie zrozumiałem.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 195. Data: 2011-07-04 11:00:03
    Temat: nie karmic trolla
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

    > Nie rozmawiamy o mnie, skup się na meritum.
    > Albo skończ się błaźnić i zamilknij.

    Przeczytaj caly watek bo gdzies sie urwales zaraz na poczatku i zostales w
    lesie.
    Nikt tu kolejnemu tumanowi nie bedzie wszystkiego tlumaczyl od poczatku.

    sz.

  • 196. Data: 2011-07-04 11:01:19
    Temat: Re: nie karmic trolla
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Przeczytaj caly watek bo gdzies sie urwales zaraz na poczatku i zostales w
    > lesie.

    Przeczytałem, w 100% zgadzam się z to.
    Nie każde zatrzymanie na jezdni, w tym przed pasami, jest zatrzymaniem
    określonym w przepisie.

    > Nikt tu kolejnemu tumanowi nie bedzie wszystkiego tlumaczyl od poczatku.

    Czyli nie ma szans, że zrozumiesz o co biega?

  • 197. Data: 2011-07-04 11:14:24
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:iurtuj$vn2$...@n...onet.pl...

    > Jakbyś umiał czytać, to byś wiedział, że wtargnęły pod jadący pojazd z
    > wysepki oddzielającej pasy ruchu

    mnie uczyli czytać 30 lat temu, może obecnie coś się zmieniło, ale z mojego
    czytania wynika, że dzieciaki były na pasach przed którymi stał samochód,
    który jak kolega piszącego założył, stał tam do lewo skrętu, także nie
    teleportowały się z wysepki, a szły po pasach

    > więc to w jaki sposób przebyły pierwszą część drogi (do wysepki) NIE MA
    > ZNACZENIA.

    ale ma znaczenie, że szły już po pasach, bo na lewym pasie dla pojazdów,
    przed pasami dla pieszych stał samochód, naucz się czytać ze zrozumieniem,
    bo się tylko ośmieszasz

  • 198. Data: 2011-07-04 11:21:52
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    Andrzej Ława <a...@l...spam_precz.com> wrote:
    > Przeczytaj, co ci napisał RoMan, bo ja już nie mam do ciebie siły...

    Co napisał RoMan to napisał RoMan, ty napisałeś tak:

    "A ten twój znajomy wbrew zakazowi omijał pojazdy stojące przed
    przejściem i trafił w pieszych już znajdujących się na przejściu?".

    Szczególnie "omijał" i "pojazdy".

    wit

  • 199. Data: 2011-07-04 11:29:32
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

    > Przeczytałem,

    Nie, nie przeczytales. Zacznij jeszcze raz od poczatku.

    sz.

  • 200. Data: 2011-07-04 11:32:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie,