  • 271. Data: 2011-07-04 23:17:41
    Temat: Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-04, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Nieistotne. Wbrew temu, co piszą niektórzy idioci, nie możesz zakładać,
    > że zamierzający skręcać w lewo nie przepuszcza jednocześnie pieszych na
    > przejściu.

    Ja bym to sforumłował inaczej: Nieważne jest gdzie później pojedzie koleś
    przepuszczający pieszych na przejściu.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 272. Data: 2011-07-04 23:17:48
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-04 23:01, Cavallino pisze:

    > Ważne.
    > Bo tam słowa nie było o tym, że auta zatrzymały się przed przejściem
    > (czyli w celu przepuszczenia pieszych), za to były informacje że
    > zatrzymały się przed skrętem w lewo (czyli w celu przepuszczenia
    > samochodów z przeciwka).

    Już dawno nie. Było o tym co oznacza przepis.

    Shrek.

  • 273. Data: 2011-07-04 23:19:58
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-04 23:04, Cavallino pisze:

    > To samo twierdziłeś o czerwonym świetle (co oczywiście jest bzdurą) więc
    > Twoje przekonanie ma zerową wiarygodność.

    Tak, a to, że pada deszczy wynika z występowania opadów atmosferycznych.

    > Twoim zdaniem.
    >
    > A wynika to z tego, że po prostu nie znasz stosownego przepisu, który
    > reguluje tą kwestię.

    Zacytujesz? To wtedy odpowiem.

    Shrek

  • 274. Data: 2011-07-04 23:21:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

    > Już dawno nie. Było o tym co oznacza przepis.

    J.w.
    Było o tym co I WJAKIEJ SYTUACJI oznacza przepis.
    A tu była tylko jedna sytuacja która nas interesowała.

  • 275. Data: 2011-07-04 23:28:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Tak,

    No tak.
    Skoro zapodajesz widzimisię na sytuację jasno określoną stosownym przepisem,
    z czego wynika że nie masz pojęcia jaka jest faktyczny powód, to z dużą dozą
    prawodobieństwa można założyć, że i w drugiej sytuacji będziesz gadał, mimo
    że nie będziesz wiedział.

    > Zacytujesz? To wtedy odpowiem.

    HINT: linia zatrzymania i zakaz wjazdu na skrzyżowanie gdy nie ma możliwości
    jego opuszczenia.
    A lekcję odrób sam.

  • 276. Data: 2011-07-04 23:29:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.07.2011 17:33, Michał Gut pisze:

    > wysepka byla owszem ale pomiedzy pasami w roznych kierunkach.
    > ulica to nie pulawska a 7ka kolo jakiegos hotelu na litere G.

    Jeśli to na G to George, to chodzi o Nadarzyn i tam są światła.

    Tak czy inaczej to moja okolica i się dokładniej dopytam, bo potężnie
    kręcisz w zeznaniach.

  • 277. Data: 2011-07-04 23:38:47
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-04, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Jeśli to na G to George, to chodzi o Nadarzyn i tam są światła.

    Przecież Nadarzyn jest przy ósemce, a nie przy siódemce...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 278. Data: 2011-07-05 00:00:00
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-07-2011 22:44, Andrzej Lawa pisze:

    [ciach]

    > Ale z drugiej strony niestety z większością tej tępej tłuszczy zwanej
    > społeczeństwem nie da się rozmawiać inaczej jak z co głupszymi
    > zwierzętami - metodą kija i ewentualnie marchewki czy innej kiełbasy.

    Otóż to. Niestety przez debili nad którymi trzeba panować w w/w sposób,
    cierpią wszyscy. Bo każdy zasraniec widzi na drodze tylko swój interes.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 279. Data: 2011-07-05 00:12:58
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    jędruś - bawimy sie w gluchy telefon. nie krece sie w zeznaniach bo to nie
    ja zadzwonilem w te panny.
    nazwa to chyba nie george byl. poza tym to bylo blizej janek.

  • 280. Data: 2011-07-05 00:15:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Andrzej Lawa

    > Nieistotne. Wbrew temu, co piszą niektórzy idioci, nie możesz zakładać,
    > że zamierzający skręcać w lewo nie przepuszcza jednocześnie pieszych na
    > przejściu.

    Oczywiście, że nie można tak zakładać, ale wtedy wchodzi w grę inny
    przepis.

    Tak, wiem, że dla niektórych to trudne do ogarnięcia. Współczuję.