  • 11. Data: 2009-07-02 21:37:13
    Temat: Re: czy sa takie plyty glowne - inaczej
    Od: CeBeR <n...@i...pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

> [...]
    > razem to ja byłem tym "panem Heniem" co to się na tym ciut znał. ;-)
    >
    > A "według specyfikacji" to też nie najlepsze określenie. Serwery poza
    > płytą głowną moga mieć wszelkei elementy innych dostawców. I mimo ze
    > serwer niby Intela to po dokałdnym szperaniu okazuje się że Intel to
    > wyprodukowął 20 czy 40% całości. Cieżko okreslić w którym momencie to
    > "komputer firmowy a kiedy składak. Czy np. OEM robiony przez
    > Fukitsu-Siemens czy Della na zlecenie mniejszych firm to składak czy
    > komputer firmowy? Wszak nei wyprodukował go firma która go sygnuje. Ot

    Piszesz, jakbyś udawał że nie rozumiesz o co chodzi - nie o
    wyeliminowanie firm które zaproponują markowe serwery robione dla mniej
    znanych i tańszych OEMów, a takich panów Heniów, którzy obudowy
    (Codegena czy innego I-boxa) swoich garażowych skłAdaxów opatrzą (albo i
    nie) naklejką z logo własnej "firmy" i drą mordy o "ustawianych
    przetargach"...

  • 12. Data: 2009-07-02 22:59:12
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "CeBeR" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > I-boxa) swoich garażowych skłAdaxów opatrzą (albo i nie) naklejką z logo
    > własnej "firmy" i drą mordy o "ustawianych przetargach"...

    Hehe, dziwi mnie to nie bardzo uzasadnione zaufanie do "marki". Albo ma się
    konkretne argumenty ocenne, albo sadzi kawałki o marce. Marka to twór
    marketingowy.

  • 13. Data: 2009-07-03 06:48:10
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 02 Jul 2009 23:37:13 +0200, CeBeR
    <n...@i...pl> wrote:

> [...]
    >(Codegena czy innego I-boxa) swoich garażowych skłAdaxów opatrzą (albo i
    >nie) naklejką z logo własnej "firmy" i drą mordy o "ustawianych

    Problem w tym że na ile stykałem sie z przetargami gdzie był wymóg
    dostarczania serwerów to małe firmy oferowały właśnei OEM-y a nei
    składaki "pana Henia". Z tej prostej przyczyny że poza dostawą samego
    sprzetu zwykle wymogi przetargu zawierja też zapisy o serwisie i
    czasie jego reakcji czego "pan Henio" zwykle spełnić nei jest w
    stanie. I to raczej z tego powodu jest darcie gęby. Natomiast co do
    Adaxa pogardliwie przez Ciebei przytoczonego to akurat na ich jakoś
    nei narzekam. Ostatnio kupiłem kilkanaście ich komputerów do pracy
    biurowej opartych na płytach z Atomem a i troche strszych chodzi OK.
    Porównywalnei z HP czy Dellami z innych zamówień.

    Zdrówko