  • Data: 2017-08-18 10:11:19
    Temat: div float
    Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam na stronie diva zawierającego trzy divy, które chciałbym wyświetlać
    obok siebie. Z nieznanego mi powodu ostatni wyświetla się poniżej dwóch
    poprzednich (które wyświetlają się prawidłowo, tzn. obok siebie). Drugi
    div kończy się mniej więcej w połowie szerokości okna.

    Oto co wyświela mi FireFox o wspomnianym trzecim divie:

    element {
    color: blue;
    }
    div.tip {
    float: left;
    color: blue;
    text-align: left;
    vertical-align: middle;
    }
    .tip {
    color: blue;
    margin-top: 5px;
    margin-bottom: 5px;
    }
    body {
    font-family: 'Arial';
    font-size: smaller;
    color: #000000;
    }

    Natomiast o drugim:

    element {
    }
    div.control {
    float: left;
    }
    body {
    font-family: 'Arial';
    font-size: smaller;
    color: #000000;
    }

    Proszę o podpowiedź co zrobić, żeby div.tip wyświetlał się z prawej
    strony div.control, tzn. obok a nie pod.