  • 1. Data: 2016-05-21 18:36:51
    Temat: dvb-t
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy w warszawie dvbt będzie odbierało na śrubokręcie wsadzonym w
    gniazdko antenowe?

  • 2. Data: 2016-05-21 19:06:43
    Temat: Re: dvb-t
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...usun.slupsk.pl>

    W dniu 21.05.2016 o 18:36, platformowe głupki pisze:
    > czy w warszawie dvbt będzie odbierało na śrubokręcie wsadzonym w
    > gniazdko antenowe?

    Jak powyginasz śrubokręt na kształt tego:
    http://blog.malcom.pl/wp-content/uploads/2014/11/biq
    uad12.jpg
    to czemu nie ;-)

  • 3. Data: 2016-05-21 20:02:43
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no niestety na śrubokręcie nie działa,
    po przyłożeniu palucha też nie działa...

    jakiś pomysł zanim kupię antenę?

    może tuner walnięty?

  • 4. Data: 2016-05-24 18:26:55
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    po wystawieniu za okno anteny pokojowej o zysku 2dBi
    złapało moją ulubioną stację - TVN...

    pytanie jaki zestaw zastosować żeby można było odbierać dvb-t w mieszkaniu?

    czy antena z jakimś 20dB wzmacniaczem się nada?

  • 5. Data: 2016-05-24 19:47:25
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    > złapało moją ulubioną stację - TVN...

    Widzę jakieś rozdwojenie jaźni..
    Chyba, że to miała być ironia.

  • 6. Data: 2016-05-24 20:25:14
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ni1vcm$acf$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    > mieszkaniu?
    >
    > czy antena z jakimś 20dB wzmacniaczem się nada?

    Zdecydowanie się nada, na jakieś kilkadziesiąt metrów dookoła...

    --
    Wyindywidualizowaliśmy się
    z rozentuzjazmowanego tłumu

  • 7. Data: 2016-05-25 09:35:42
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    > czy w warszawie dvbt będzie odbierało na śrubokręcie wsadzonym w
    > gniazdko antenowe?
    Lepiej ten śrubokret wsadz sobie...albo nie, bo jeszcze to zrobisz..

  • 8. Data: 2016-05-25 11:00:30
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "wchpikus" <w...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Lepiej ten śrubokret wsadz sobie...albo nie, bo jeszcze to zrobisz.

    No i uzyska, co zechce, będzie mieć (tele)wizje...
    Tylko nadajnik nie wiem gdzie jest, na Starowiejskiej 15, czy Bema 22...? :P
    (Oczywiście, Siedlce)
    Google powie coś więcej o ich "emisji" :P

    --
    Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
    (C) Stephen Hawking

  • 9. Data: 2016-05-25 19:23:12
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    kupiłem pod gusem antenę, jest niestety dupa...

    łapię tylko TVP1 i TVP2 z któregoś tam muxa, na 522MHz

    coś łapie mi na 576MHz, ale wypisuje, że wszystko kodowane,

    na 770MHz nie znajduje nic zupełnie,

    czy to normalne? może antena zwalona?

    antena pokojowa ze wzmacniaczem 24dB

  • 10. Data: 2016-05-28 23:07:24
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 25.05.2016 o 11:00, ACMM-033 pisze:

> [...]
    > Tylko nadajnik nie wiem gdzie jest, na Starowiejskiej 15, czy Bema
    > 22...? :P (Oczywiście, Siedlce)
    > Google powie coś więcej o ich "emisji" :P

    Niech ten śrubokręt wsadzi w dupę to mu się te kodowane rozkodują. Jak
    wsadzi jeszcze palec to nastąpi demuxowanie.