  • 11. Data: 2010-09-09 10:32:13
    Temat: Re: gdzie oferty prywatne?
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4c888897$0$22809$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Artur Frydel" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > Filtrowanie nic nie daje. Handlarze zaznaczaja "pierwszy wlasciciel" bo sa
    > pierwszymi wlascicielami w kraju...

    Trzeba zawęzić filtr. Pierwszy właściciel, zarejestrowany w Polsce i kupiony
    w polskim salonie. Wtedy wypluje co trzeba, tyle że pojedyncze sztuki na
    województwo. Sam szukam sedana z wolnossącym dieslem i nie odkupiony z
    zagranicznego złomowiska ruchomy wkład do pieca hutniczego. W mazowieckim
    najczęsciej allegro wypluwa komunikat o braku poszukiwanych przedmiotów.

  • 12. Data: 2010-09-09 10:48:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 9 Sep 2010 10:32:13 +0200, Vlad The Ripper napisał(a):

> [...]
    > najczęsciej allegro wypluwa komunikat o braku poszukiwanych przedmiotów.

    Bo wyszukiwanie masz głupie - jeżeli to ma być młodsze od ciebie, to w
    zasadzie pozostanie ci jakaś śladowa seria Octavii SDI i chyba kilka Polo
    sedan - jeżeli ktokolwiek to kupił, bo target Polo raczej kupował 1.4
    benzyna (do jazdy na zebrania kółka różańcowego spokojnie wystarcza i jest
    tańszy od diesla).
    Z większych to chyba tylko jakieś stare serie Puga 406 i tyle. No chyba, że
    jeszcze 405 kupisz, ale znaleźć 15- i więcej latka od pierwszego
    właściciela to jak znaleźć dziewicę na polibudzie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 13. Data: 2010-09-09 10:54:56
    Temat: [OT] Re: gdzie oferty prywatne? (was: gdzie oferty prywatne?)
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 9 Sep 2010 09:48:13 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Z większych to chyba tylko jakieś stare serie Puga 406 i tyle. No chyba, że
    > jeszcze 405 kupisz, ale znaleźć 15- i więcej latka od pierwszego
    > właściciela to jak znaleźć dziewicę na polibudzie.

    Nie wiem na jaki wydział i gdzie chodziłes ale u mnie to chyba większość
    była dziewicami ;)
    P.S. Nie chodziłem do seminarium :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 14. Data: 2010-09-09 11:01:34
    Temat: Re: [OT] Re: gdzie oferty prywatne?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 9 Sep 2010 10:54:56 +0200, huri_khan napisał(a):

    > Nie wiem na jaki wydział i gdzie chodziłes ale u mnie to chyba większość
    > była dziewicami ;)

    No to się zgadza, nie zaznaczyłem, że mam na myśli kobiety.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 15. Data: 2010-09-09 11:08:55
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Bo wyszukiwanie masz głupie - jeżeli to ma być młodsze od ciebie, to w

    Powiedziałbym nie głupie, tylko bazujące na doświadczeniu i uświadomionych
    potrzebach, wiem dlaczego chcę tego czego szukam. Nie spieszy mi się, mam
    czym jeździć i nie mam cisku by kupić na już, bo to się zwykle źle kończy.

> [...]
    > jeszcze 405 kupisz, ale znaleźć 15- i więcej latka od pierwszego
    > właściciela to jak znaleźć dziewicę na polibudzie.

    Parę lat temu zakupiłem sobie 14 letnie auto, co prawda ściągnięte z
    Holandii, ale przypadkiem okazało się, że miało tam tylko jednego
    właściciela i w ciągu 2,5 roku eksplatacji wydałem na serwis i naprawy
    jakieś 600-700 zł. Specjalnie szukam czegoś w podobie, bo o tak tanie w
    utrzymaniu auta ciężko.
    Marka jest mi już obojętna. Swoją drogą jak coś wiesz to powiedz, jaki
    producent poza VAG montował po 1998 wolnossące diesle?

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2010-09-09 11:11:30
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Jak jest z giełdami? np Rzeszów ? warto tracić czas i jechać czy tam też
    > ta sama śmietanka co w komisach i pod drzewkami u domorosłych handlarzy?

    Giełda raczej bez sensu. Przynajmniej bazując na tym jak bywa w Słomczynie,
    ten sam szrot od handlarzy jak na allegro, tylko drożej

  • 17. Data: 2010-09-09 11:12:10
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 9 Sep 2010 09:10:00 +0200, Jackare napisał(a):

    > Użytkownik "mariuszmo" <t...@s...pl> napisał w wiadomości
    > właściciela, to sprzedaje się w "trymiga". Ja sprzedałem clio od teścia w
    > ciągu kliku godzin (wystawiłem o północy a o 5:30 miałem telefon i gość je
    > kupił - jak się okazało - handlarz) Mój szwagier sprzedał swoje tico (w

    Dokładnie tak jest ponieważ handlarz z tego żyje całymi dniami śledzą te
    same ogłoszenia i jeżeli pojawia się nowe które ich interesuje to reagują
    prawie natychmiast.

    Natomiast mam wrażenie ponieważ w ostatnim roku szukałem w rodzinie 2
    samochodów i handlarze chyba nie interesują się aż tak bardzo samochodami
    poniżej 5-6 tyś.

  • 18. Data: 2010-09-09 11:28:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 9 Sep 2010 11:08:55 +0200, Vlad The Ripper napisał(a):

> [...]
    > czym jeździć i nie mam cisku by kupić na już, bo to się zwykle źle kończy.

    Głupie, bo od wielu lat nie montowano wolnossących diesli do sedanów, poza
    paroma, dosyć bezsensownymi wyjątkami.
    Jakbyś zmienił wyszukiwanie na hatchbacka czy kombi - miałbyś sporo więcej
    wyników.

> [...]
    > Marka jest mi już obojętna. Swoją drogą jak coś wiesz to powiedz, jaki
    > producent poza VAG montował po 1998 wolnossące diesle?

    PSA słynnego XUD9 (później po jakichś modyfikacjach pod innym symbolem, z
    odrobiną elektroniki) montował jeszcze całkiem niedawno, ale to były auta
    głównie typu Berlingo - skądinąd świetne auto, jak tylko wyszukasz od
    prywatnej osoby a nie zajeżdżane w firmie

    Oprócz tego:
    Xsara - ale to nie sedan tylko berline/kombi
    Peugeot 306 - to samo, jakieś śladowe ilości sedanó
    no i oczywiście Polonez :-)

    Jakbyś zrezygnował z tego dosyć bezsensownego sedana, to szukaj Xsary, choć
    nie jestem pewien kiedy skończyli montować 1.9D

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 19. Data: 2010-09-09 11:54:17
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

> [...]
    > paroma, dosyć bezsensownymi wyjątkami.
    > Jakbyś zmienił wyszukiwanie na hatchbacka czy kombi - miałbyś sporo więcej

    Sedanów w ogóle jest mało przynajmniej poniżej aut klasy D, a ja od zawsze
    chciałem sedana, tylko nie starczało mi nigdy cierpliwości na szukanie i
    brałem hatchbacki.

> [...]
    >
    > Oprócz tego:
    > Xsara - ale to nie sedan tylko berline/kombi
    > Peugeot 306 - to samo, jakieś śladowe ilości sedanó

    A to jeszcze Polonezy nie uległy biodegradacji? :)

    > Jakbyś zrezygnował z tego dosyć bezsensownego sedana, to szukaj Xsary,
    > choć
    > nie jestem pewien kiedy skończyli montować 1.9D

    Dzięki

  • 20. Data: 2010-09-09 14:38:15
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 09.09.2010 11:08, Vlad The Ripper pisze:
    > Marka jest mi już obojętna. Swoją drogą jak coś wiesz to powiedz, jaki
    > producent poza VAG montował po 1998 wolnossące diesle?

    W Almerze N15 do 2000 roku jedyna wersja wysokoprężna była wolnossąca.
    Przy 2 litrach pojemności miała 75KM.

    S.