  • 21. Data: 2010-09-09 19:31:52
    Temat: Re: gdzie oferty prywatne?
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *mariuszmo* wrote in <news:4c87f413$0$22803$65785112@news.neostrada.pl>:
    > otomoto i allegro opanowane przez handlarzy krętaczy, szkoda gdziekolwiek
    > dzwonić i jechać bo mają same złomy reanimowane z zachodnich szrotów
    > tak się zastanawiam może najlepiej kupić coś krajowego od kogoś kto np
    > zmienia na większy/ nowszy itp
    > tylko gdzie w internecie odszukać takie oferty? są?

    ja bym szukal tak jak szukam czesci do PC na allegro. sortuje po malejącej cenie
    i patrze na najdroższe, a potem jade w dół aż trafię na akceptowalną cenę.

    jeśli auto jest w dobrym stanie, to spodziewałbym się, że zapłacę 10-20% więcej
    niż wycena Infoexperta...

    pozdr, rdx
    --
    zapewnij sobie 3584 zł emerytury, http://bit.ly/dBevmU

  • 22. Data: 2010-09-09 19:32:30
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Vlad The Ripper* wrote in <news:i6a879$j4t$1@inews.gazeta.pl>:
    > Parę lat temu zakupiłem sobie 14 letnie auto, co prawda ściągnięte z
    > Holandii, ale przypadkiem okazało się, że miało tam tylko jednego
    > właściciela i w ciągu 2,5 roku eksplatacji wydałem na serwis i naprawy
    > jakieś 600-700 zł.

    nie wymieniales oleju przez 2,5 roku? :)

    pozdr, rdx
    --
    ile kosztuje samochód - http://bit.ly/crVp6y

  • 23. Data: 2010-09-10 08:36:03
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "radxcell" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > nie wymieniales oleju przez 2,5 roku? :)

    Raz wymieniłem. W wolnossącym benzyniaku, aż nadto

  • 24. Data: 2010-09-10 10:31:15
    Od: amos <g...@g...com>

    On 9 Wrz, 10:14, BearBag <c...@g...com> wrote:
    > troche drożej. Przecież go nie popsuł tylko dlatego że handluje.
    > Stereotypy w tym kraju często urastają do wielkości gór.
    > Handlarz nie równa sie złom, ma identyczne szanse posiadać dobre auto
    > jak osoba prywatna. Też polecam szukać czegoś w normalnej cenie bo
    > okazji na tym rynku nie ma.

    Problem niestety polega na tym, ze handlarz nigdy nie powie, ze auto
    ma wady, bo zalezy mu na jak najszybszej sprzedazy.
    Poza tym czesto nie jest ich swiadomy, bo wiedza o nich pojawia sie
    wraz z wielomiesiecznym/letnim uzytkowaniem.

    Ja prywatnie sprzedajac auto, o jego wadach napisalem drugie tyle co o
    zaletach. Plus dluga lista wszystkich napraw. Bo mi zalezy, zeby
    czlowiek nie odjechal oszukany.
    U handlarza tego nie dostaniesz. Auto sprzedane i po klopocie.

    Dlatego tez sie generealizuje i wszystkich handlarzy traktuje tak samo
    omijajac szerokim lukiem. Co nie znaczy, ze nie ma troche bardziej
    uczciwych.

    Ale tacy maja klientow z polecenia a nie z Allegro.

    --
    amos

  • 25. Data: 2010-09-10 10:33:26
    Temat: Re: gdzie oferty prywatne? (was: gdzie oferty prywatne?)
    Od: amos <g...@g...com>

    On 9 Wrz, 10:54, huri_khan <s...@s...pl> wrote:

    > Nie wiem na jaki wydział i gdzie chodziłes ale u mnie to chyba większość
    > była dziewicami ;)

    U mnie tez, mniej wiecej polowa. Ta brzydsza polowa. Ze 2 sztuki ich
    bylo...

    --
    amos

  • 26. Data: 2010-09-10 10:46:20
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:i6a62f$c0j$1@inews.gazeta.pl !
    Pewnie kiero jakis, ten Vlad The Ripper . Tak se patrze i patrze jak
    nawija makaron na uszy:

    > Trzeba zawęzić filtr. Pierwszy właściciel, zarejestrowany w Polsce i
    > kupiony w polskim salonie.

    Szczegolnie to ostatnie ;>
    Z autopsji wiem, ze samochody krajowe po gwarancji to najczesciej
    metaloplastyka, druciarstwo itp. - wymagana duzo wieksza uwaga niz auto np
    z poludnia europy (fakt, ze to tzw "ulegalki" ale stan ogolny przy podobnym
    przebiegu jak w PL o niebo lepszy).

    Taka luzna uwaga z mojej strony na "z polskiego salonu"...

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 27. Data: 2010-09-11 10:54:13
    Od: BearBag <c...@g...com>

> [...]
    > Poza tym czesto nie jest ich swiadomy, bo wiedza o nich pojawia sie
    > wraz z wielomiesiecznym/letnim uzytkowaniem.

    Myslę że o aucie wiesz prawie wszystko po tygodniu użytkowania, ten
    jeden 1-2% niewiedzy ma naprawdę małe znaczenie.

> [...]
    > czlowiek nie odjechal oszukany.
    > U handlarza tego nie dostaniesz. Auto sprzedane i po klopocie.

    Auta kupuje na co dzien i takich kłamstw i udawania niewiedzy jak u
    prywatnych włascicieli kombinatorów nigdy nie uslyszałem od handlarza.
    Sorry, ale będac piewszym włascicielem jak można sie tłumaczyć że sie
    nie pamięta że auto było rozbite a takie tłumaczenie słysze prawie za
    każdym razem jak pokazuje sprzedającemu ewidentne skasowania auta w
    przeszłości.
    Jeszcze gorszy jest przypadek który upiera się że auto jest
    bezwypadkowe i bezstłuczkowe, ma oryginalny lakier i w ogole jest wow!
    Pokazujesz takiemu typowi odchodzący i łuszczący sie klar, ślady
    papieru ściernego pod lakierem, nierównie wyczyszczoną szpachlę albo
    nawet pekąjącą a on ci bedzie twierdził że 10letnie auto ma prawo mieć
    takie oznaki. Hadlarz przynajmniej nie udaje wariata i debila w jednej
    osobie. Najwyżej może udawać niewiedze bo auta nie zna od nowości.
    I jeszcze jedno, według polskiego prawa o wiele łatwiej zwrócić auto
    pośrednikowi, kupując złoma od prywatnej osoby możesz mu najwyżej
    pomachać palcem po fakcie.

> [...]
    > uczciwych.
    >
    > Ale tacy maja klientow z polecenia a nie z Allegro.

    Żle robisz, powinieneś oglądać auta a nie sprzedających.
    Jakby handlarz sprzedawał tylko auta z polecenia to zamknął by
    działalność po miesiacu z braku obrotów. To nie piekarnia że chodzisz
    tam codziennie na zakupy, trzeba szukać wszedzie rynku zbytu i przede
    wszystkim na internecie.