  • 11. Data: 2017-05-09 20:50:03
    Temat: Re: gdzie się teraz najbardziej opłaca?
    Od: Alzem ??????????? <a...@b...by>

    z tych wszystkich ofert, które przedstawiliście, najkorzystniejszą (moim
    zdaniem) jest a2mobile.pl

    jest prosta, jasna, czytelna
    stałe, przewidywalne obciążania
    nie trzeba tracić czasu na zabawy w przenoszenie numerów, pilnowanie
    terminów, doładowywanie jakimiś kodami, bądź zdrapkami, czy czymś tam.

    Dziękuję tej osobie, która podzieliła się na tej grupie informacją o tej
    ofercie a2mobile.pl

  • 12. Data: 2017-05-09 21:00:26
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-05-09 o 20:42, Liwiusz pisze:

    > Coś źle liczysz.

    Może i się gubię:
    "Wystarczy doładować konto za 25 zł, a my włączymy superofertę. Oferta
    obowiązuje w trzech cyklach 30 dniowych"

    i przez te 3x30 = 90 dni jest:
    - rok ważności konta przez 90 dni
    - 30GB internetu
    - rozmowy i SMS bez limitu

    a potem...
    "Nie musisz też pamiętać o przedłużeniu oferty - po zakończeniu promocji
    przedłuży się automatycznie _za 25 zł na 30 dni_."

    czyli promocja się skończyła i teraz za 25zł jest już na 30 dni.

    Kolejny miesiąc podobnie za 25zł? nie szukałem

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2017-05-09 21:13:29
    Od: Alzem ??????????? <a...@b...by>

    Ja zrozumiałem to tak, że warunkiem przyznania ci bonusu na czas 3
    okresów po 30 dni każdy, jest wcześniejsze doładowanie konta kwotą 25zł,
    które to zostanie skonsumowane w 4 okresie, a ten 4 okres odnowi się
    automatycznie, bo jest wystarczająca kwota na koncie.

  • 14. Data: 2017-05-09 21:14:30
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-05-09 o 20:50, Alzem ??????????? pisze:
> [...]
    > terminów, doładowywanie jakimiś kodami, bądź zdrapkami, czy czymś tam.
    >
    > Dziękuję tej osobie, która podzieliła się na tej grupie informacją o tej

    Daj znać jak z zasięgiem i co oznacza "w sieci" W sieci Aero czy sieci
    Polkomtel?

    --
    Irokez

  • 15. Data: 2017-05-09 21:23:10
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-05-09 o 21:13, Alzem ??????????? pisze:
> [...]
    > które to zostanie skonsumowane w 4 okresie, a ten 4 okres odnowi się
    > automatycznie, bo jest wystarczająca kwota na koncie.

    no właśnie... to tak napisali, że trzeba teraz pisać o interpretację do
    warunków promocji ;)

    --
    Irokez

  • 16. Data: 2017-05-10 01:00:46
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-05-09 o 19:27, Irokez pisze:

    > tu jest 50zł za 4 miesiące.
    > 25zł to tylko 30 dni.

    Albo coś nie umiesz czytać regulaminów albo ja nie umiem. Ładujesz 25 zł
    i masz:
    1mc no limit rozmowy, no limit smsy, 10 GB
    2mc no limit rozmowy, no limit smsy, 10 GB
    3mc no limit rozmowy, no limit smsy, 10 GB
    4mc kasują te 25 zł sprzed 1mc i dają no limit rozmowy, no limit smsy,
    10 GB.

    za 50zł to masz no limit do końca roku.

  • 17. Data: 2017-05-10 08:55:51
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-05-09 o 12:32, Liwiusz pisze:

    > 90dnizadarmo.pl

    Ojej, znowu więcej kombinowania niż korzyści.

  • 18. Data: 2017-05-10 08:56:13
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    > terminów, doładowywanie jakimiś kodami, bądź zdrapkami, czy czymś tam.
    >
    > Dziękuję tej osobie, która podzieliła się na tej grupie informacją o

    Młody pewnie jesteś, a musisz wiedzieć że u Żaka nie ma nic "prostego,
    jasnego i czytelnego". Nawet zwykły zwrot sprzętu po umowie może się
    wiązać z karami finansowymi, potrafi także zmusić do rezygnacji klienta
    któremu to "w jasny i prosty" sposób oferował darmowy internet.

  • 19. Data: 2017-05-10 09:01:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-10 o 08:56, Trybun pisze:

> [...]
    > wiązać z karami finansowymi, potrafi także zmusić do rezygnacji klienta
    > któremu to "w jasny i prosty" sposób oferował darmowy internet.

    W a2mobile akurat jest prosto. Na nic nie trzeba zwracać szczególnej
    uwagi, raz zakupione pakiety przedłużają się automatycznie w
    nieskończoność, jeśli tylko jest kasa na koncie, a w przypadku pakietów
    3w1, nie zapłacisz ani grosza więcej, bez względu na to ile będziesz
    używał rozmów/smsów/mmsów/internetu. Tak więc jest to akurat dobra
    oferta do włączenia jakiejś "starszej" osobie (która telefonu jednak
    używa), doładowania za 240zł i przez rok nie trzeba nic pilnować.

    Dla osób nieużywających co do zasady telefonu intensywnie, dobrą ofertą
    jest Play odNOWA.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2017-05-10 09:02:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-10 o 08:55, Trybun pisze:

    > Ojej, znowu więcej kombinowania niż korzyści.

    Generalnie korzyścią jest około 75zł po cenach t-mobilowych, albo 60zł
    po cenach a2mobilowych. Już za mniejsze oszczędności ludzie operatorów
    zmieniali, więc czemu nie. Wadą jest tylko brak mmsów.

    --
    Liwiusz