  • 21. Data: 2017-05-10 09:28:54
    Temat: Re: gdzie się teraz najbardziej opłaca?
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 10.05.2017 o 08:55, Trybun pisze:

    > Ojej, znowu więcej kombinowania niż korzyści.

    weź przestań. przenosisz numer, doładowujesz za 25zł i masz 4 miesiące
    free. Opcja dodatkowa: ustawiasz powiadomienie w terminarzu na 3dni
    przed końcem, przenosisz numer gdzie chcesz.

    ToMasz

  • 22. Data: 2017-05-11 08:07:06
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    Trybun <c...@j...ru> wrote:

    > Młody pewnie jesteś, a musisz wiedzieć że u Żaka nie ma nic "prostego,
    > jasnego i czytelnego". Nawet zwykły zwrot sprzętu po umowie może się
    > wiązać z karami finansowymi, potrafi także zmusić do rezygnacji klienta
    > któremu to "w jasny i prosty" sposób oferował darmowy internet.

    Na szczęście u Solorza jest bardzo prosto, jasno, czytelnie i tanio - ale
    trzeba mieć trzycyfrowe IQ.

  • 23. Data: 2017-05-11 08:45:28
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-05-10 o 09:01, Liwiusz pisze:

    > W a2mobile akurat jest prosto. Na nic nie trzeba zwracać szczególnej
    > uwagi, raz zakupione pakiety przedłużają się automatycznie w
    > nieskończoność, jeśli tylko jest kasa na koncie, a w przypadku
    > pakietów 3w1, nie zapłacisz ani grosza więcej, bez względu na to ile
    > będziesz używał rozmów/smsów/mmsów/internetu. Tak więc jest to akurat
    > dobra oferta do włączenia jakiejś "starszej" osobie (która telefonu
    > jednak używa), doładowania za 240zł i przez rok nie trzeba nic pilnować.
    >
    > Dla osób nieużywających co do zasady telefonu intensywnie, dobrą
    > ofertą jest Play odNOWA.

    A co zawiłego było obciążaniu klienta który zwracał przez kuriera (nie
    było innej możliwości) dzierżawiony sprzęt, za jego rzekome
    uszkodzenie? Cóż za machinacje mógł wymyślić aby zniechęcić klienta do
    korzystania z usługi "darmowy internet"? W tych wymienionych
    przypadkach też się na początku wydawało że jest prosto i niemożliwe aby
    coś można było zamataczyć.

    Gdyby to ktoś inny oferował to już dawno bym miał jego kartę. Opcja wifi
    calling to mogłoby w moim wypadku słabego zasięgu być coś akurat dla mnie.

  • 24. Data: 2017-05-11 08:45:44
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-05-11 o 08:07, Andrzej pisze:

    > Na szczęście u Solorza jest bardzo prosto, jasno, czytelnie i tanio - ale
    > trzeba mieć trzycyfrowe IQ.

    Trzeba brać poprawkę.. Bo ile razy można wchodzić do tej samej,
    śmierdzącej rzeki..

  • 25. Data: 2017-05-11 08:46:27
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-05-10 o 09:28, ToMasz pisze:

> [...]
    > free. Opcja dodatkowa: ustawiasz powiadomienie w terminarzu na 3dni
    > przed końcem, przenosisz numer gdzie chcesz.

    A czemu nie - idę do salonu, kupuję kartę, wpisuje kod uruchamiający
    usługę i korzystam?

  • 26. Data: 2017-05-11 08:46:41
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-05-10 o 09:02, Liwiusz pisze:

    > Generalnie korzyścią jest około 75zł po cenach t-mobilowych, albo 60zł
    > po cenach a2mobilowych. Już za mniejsze oszczędności ludzie operatorów
    > zmieniali, więc czemu nie. Wadą jest tylko brak mmsów.

    Ale po co ta zabawa w podchody, te kombinacje i zabiegi?

  • 27. Data: 2017-05-11 08:54:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-11 o 08:46, Trybun pisze:

    > A czemu nie - idę do salonu

    Iść do salonu? Ale po co tak kombinować?

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2017-05-11 08:54:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Ale po co ta zabawa w podchody, te kombinacje i zabiegi?

    Peace. Nie chcesz, nie korzystaj.

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2017-05-11 13:04:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Alzem ???????????" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Ja zrozumiałem to tak, że warunkiem przyznania ci bonusu na czas 3
    >okresów po 30 dni każdy, jest wcześniejsze doładowanie konta kwotą
    >25zł, które to zostanie skonsumowane w 4 okresie, a ten 4 okres
    >odnowi się automatycznie, bo jest wystarczająca kwota na koncie.

    A potem co ? Kolejne przenosiny ?
    W sumie - czemu nie :-)

    Hm, po wynosinach mozna chyba wrocic do t-mobile na kolejne 4 miesiace
    :-)

    J.

  • 30. Data: 2017-05-11 18:09:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >>> free. Opcja dodatkowa: ustawiasz powiadomienie w terminarzu na

    >Iść do salonu? Ale po co tak kombinować?

    Bedzie szybciej.
    A dla niektorych to i wygodniej.

    J.