  • 21. Data: 2017-06-14 17:11:10
    Temat: Re: googlem na zachod?
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-06-2017 o 14:06, Pszemol pisze:
    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Sam spróbuj.

    Nie używam tego programu, tylko lepszych - więc jako jego użytkownik Ty
    musisz to zrobić, albo nie zawracać gitary.

    Przecież to właśnie proponuję :-)

    > A skąd to wiesz? Sprawdzałeś ile danych pobrał?

    Raczej ile czasu mu to zajęło.

    > Wątpię.

    Wolno Ci.
    Na wiarę nie poradzę.

  • 22. Data: 2017-06-14 18:13:55
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Nie używam tego programu, tylko lepszych - więc jako jego użytkownik Ty
    > musisz to zrobić, albo nie zawracać gitary.
    >
    > Przecież to właśnie proponuję :-)

    Jak widać nie są takie lepsze skoro nie umieją trzymać map offline a
    jednocześnie pokazywać korki uliczne i podpowiadać alternatywne trasy dla
    jego ominięcia, a Google Maps to potrafi.

    > Raczej ile czasu mu to zajęło.

    Czasu??? Może odczyt z SD card masz powolny :-)

    :-)

  • 23. Data: 2017-06-14 18:27:42
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-06-2017 o 18:13, Pszemol pisze:

    > Jak widać nie są takie lepsze skoro nie umieją trzymać map offline a
    > jednocześnie pokazywać korki uliczne i podpowiadać alternatywne trasy dla
    > jego ominięcia, a Google Maps to potrafi.

    Co Ty bredzisz?
    Przecież wszystko powyżej było właśnie o google maps.

    Aplikacja której używam ZAMIAST tego gniota, potrafią to wszystko, tyle
    że nie potrzebują do tego połączenia z internetem, nawet w celu
    ominięcia zatorów.

    > Czasu??? Może odczyt z SD card masz powolny :-)

    No właśnie o tą różnicę czasu między wyznaczeniem trasy offline a online
    chodzi.

  • 24. Data: 2017-06-14 18:53:09
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Aplikacja której używam ZAMIAST tego gniota, potrafią to wszystko, tyle
    > że nie potrzebują do tego połączenia z internetem, nawet w celu

    Umknęła mi zatem nazwa tego wspaniałego programu który wyznacza połączenia
    offline a jednocześnie pokazuje aktualną sytuację na drodze online.

    > No właśnie o tą różnicę czasu między wyznaczeniem trasy offline a online
    > chodzi.

    Mi chodzi o różnicę w ilości płatnych danych jakie program konsumuje w
    roamingu. Ilość danych potrzebna do odebrania z serwera do ustalenia trasy
    przejazdu jest nieporównywalniem mniejsza od ilości danych potrzebnych do
    pokazania całej szczegółowej mapy. I dlatego o mapy offline tu chodzi.

  • 25. Data: 2017-06-14 19:02:54
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-06-2017 o 18:53, Pszemol pisze:

    > Umknęła mi zatem nazwa tego wspaniałego programu który wyznacza połączenia
    > offline a jednocześnie pokazuje aktualną sytuację na drodze online.

    O TMC słyszałeś?
    Wiele aplikacji potrafi z tego skorzystać.

    > Ilość danych potrzebna do odebrania z serwera do ustalenia trasy
    > przejazdu jest nieporównywalniem mniejsza od ilości danych potrzebnych do
    > pokazania całej szczegółowej mapy.

    Oczywiście, bo online pobiera tylko trasę i jej okolice a nie cały
    region/kraj, tak jak to możesz sobie pobrać w offline.
    Co nijak nie oznacza że danych mapowych dla tej trasy nie pobiera sobie
    online dokładnie tak samo, jakby nigdy nie miał pobranych map offline.

  • 26. Data: 2017-06-14 19:11:00
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > O TMC słyszałeś?
    > Wiele aplikacji potrafi z tego skorzystać.

    Niestety nie słyszałem. Podaj proszę namiary jakieś bo u mnie Google
    podpowiada tmctrans.com albo Texas Medical Center :-)

> [...]
    > Co nijak nie oznacza że danych mapowych dla tej trasy nie pobiera sobie
    > online dokładnie tak samo, jakby nigdy nie miał pobranych map offline.

    No to do kitu, bo cały dowcip się rozchodzi aby map wzdłuż trasy już NIE
    dociągał w roamingu skoro ma aktualną pobraną przez wifi wcześniej. A
    pisałeś że lepszy od Google Maps a tu taka kicha :-)

  • 27. Data: 2017-06-14 19:15:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >O TMC słyszałeś?
    >Wiele aplikacji potrafi z tego skorzystać.

    W Polsce to zdaje sie dziala tak sobie.

> [...]
    >Co nijak nie oznacza że danych mapowych dla tej trasy nie pobiera
    >sobie online dokładnie tak samo, jakby nigdy nie miał pobranych map

    To by troche glupie bylo ...

    J.

  • 28. Data: 2017-06-14 19:26:12
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-06-2017 o 19:11, Pszemol pisze:

    > Niestety nie słyszałem. Podaj proszę namiary jakieś bo u mnie Google
    > podpowiada tmctrans.com albo Texas Medical Center :-)

    Mówiłem, że w tych USA jesteście poszkodowani.
    U mnie to pierwszy link w google.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Traffic_Message_Channe

    > No to do kitu,

    No do kitu, przecież mówię, że nie używam bo mam lepsze programy.

    >bo cały dowcip się rozchodzi aby map wzdłuż trasy już NIE
    > dociągał w roamingu skoro ma aktualną pobraną przez wifi wcześniej. A
    > pisałeś że lepszy od Google Maps a tu taka kicha :-)

    A Ty znowu swoje.
    Ile raz mam Ci powtórzyć, że piszemy o google maps i o niczym innym?

    Normalna nawigacja offline, to offline, więc NIGDY nie dociąga żadnych
    map, pojmij to wreszcie.

  • 29. Data: 2017-06-14 19:28:26
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-06-2017 o 19:15, J.F. pisze:

    > W Polsce to zdaje sie dziala tak sobie.

    A masz odbiornik tmc?
    Jakby Ci miało działać jak nie masz?

    > To by troche glupie bylo ...

    Bo ten offline w googlu to proteza, a nie offlinowa nawigacja.
    Żeby było śmieszniej - raz pobrane mapy wygasają i po pewnym czasie
    musisz je pobierać ponownie.
    Przy czym samo pobieranie jest więcej niż upierdliwe.

  • 30. Data: 2017-06-14 19:45:16
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Cavallino <c...@k...pl> wrote:
> [...]
    > Ile raz mam Ci powtórzyć, że piszemy o google maps i o niczym innym?
    >
    > Normalna nawigacja offline, to offline, więc NIGDY nie dociąga żadnych

    Jest całe offline, oczywiscie, ale wtedy nie dociaga przez sieć niczego.

    Jest całe online, i wtedy wszystko idzie przez internet (w USA nawet RDS
    nie jest popularny, a co dopiero TMC).

    Google Maps oferuje hybrydę w postaci map offline a wyznaczanie trasy i
    sledzenie korków i podpowiadanie alternatywnych tras online.

    Czy teraz rozumiesz?