  • 11. Data: 2017-06-13 18:41:12
    Temat: Re: googlem na zachod?
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Ale nie gdy ma połączenie z internetem - wtedy ściąga dane bezpośrednio.

    Sciąga dane o korkach, robotach drogowych ale map już nie powinien dociągać
    jeśli te offline są świeże.

    > Ale info o korkach wtedy nie masz, więc działa jak każda inna nawigacja
    > offlinowa, tyle że o miernych możliwościach.

    Miałem na myśli jazdę z Googlem z włączonym roamingiem aby była informacja
    aktualna o korkach/wypadkach ale aby mapy przygotować wcześniej w domu.

  • 12. Data: 2017-06-13 18:52:33
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-06-2017 o 18:41, Pszemol pisze:

    > Sciąga dane o korkach, robotach drogowych ale map już nie powinien dociągać
    > jeśli te offline są świeże.

    Spróbuj.
    Głowy nie dam, bo nie użyłem tego badziewia więcej niż raz, ale mimo map
    offline, w online wyznaczał trasę ściągając dane mapowe od nowa.

    > Miałem na myśli jazdę z Googlem z włączonym roamingiem aby była informacja
    > aktualna o korkach/wypadkach ale aby mapy przygotować wcześniej w domu.

    Jest włączony net=będzie ściągał mapy na bieżąco.

  • 13. Data: 2017-06-13 20:25:41
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-06-13 o 18:41, Pszemol pisze:

> [...]
    > aktualna o korkach/wypadkach ale aby mapy przygotować wcześniej w domu.

    Chyba na dziś tylko Orange chwali się darmowym roamingiem, pod
    warunkiem, że ma się abonament bez limitu.
    T.

  • 14. Data: 2017-06-13 20:36:06
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    T. w

    > Chyba na dziś tylko Orange chwali się darmowym roamingiem, pod
    > warunkiem, że ma się abonament bez limitu.

    Po jakie licho dyskutujecie z Pszemolem o warunkach roamingu w UE, skoro on
    w UE był fizycznie może dekadę temu.

    <http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/r
    oaming-w-ue-play-cennik,56,0,2332984.html>

    --
    'Tom N'

  • 15. Data: 2017-06-13 20:46:04
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:
> [...]
    > w UE był fizycznie może dekadę temu.
    >
    > <http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/r
    oaming-w-ue-play-cennik,56,0,2332984.html>

    Nie mam pojęcia czemu Cię tak strasznie dupa boli jak czytasz to co
    piszę... :-)

  • 16. Data: 2017-06-13 21:05:43
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pszemol:

    > Nie mam pojęcia dlaczego tak strasznie mnie dupa boli gdy czytam to co
    > piszę... :-)

    Rzekłeś.

    --
    'Tom N'

  • 17. Data: 2017-06-13 22:05:06
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > darmowym roamingiem, pod
    Z tego co imo pamietam z tych nowych cennikow to pakiet giga na kraj bedzie
    uznawany w UE ale jednak nie w tej cenie...
    zostaje ok. cwiartka tego co w kraju, za te sama kase.
    z 10 giga -tam bedzie z 2,5-2,9 giga.
    na googla winno styknac tylko ile to faktycznie bierze....
    chodzi oczywiscie o trafic.
    co do samego navi to w u aucie jakim pojade jest jakis garmin. ta navi jest
    ok? dobrze toto lata?

  • 18. Data: 2017-06-14 08:01:41
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-06-13 o 15:27, J.F. pisze:

    > Ostatnia wycieczka do Niemiec kosztowala ponoc 50zl w dwa dni, ale nie
    > analizowalem szczegolowo czemu az tyle.

    To jakoś sporo ciągnie to Here :)
    Na TT Go 500 1200km zrobione w Niemczech w środku maja - 3.92zł licząc
    też inne usługi Googla korzystające z neta w czasie podróży :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 19. Data: 2017-06-14 09:59:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >To jakoś sporo ciągnie to Here :)

    No ba - klient przeciez chce dokladnie wiedziec gdzie bedzie stal, a
    firma zyje z produkcji sprzetu sieciowego :-)

    >Na TT Go 500 1200km zrobione w Niemczech w środku maja - 3.92zł
    >licząc też inne usługi Googla korzystające z neta w czasie podróży :)

    Trzeba przyznac, ze korkow bylo wyjatkowo duzo. Wracalem ze 2h dluzej
    niz jechalem "tam".

    J.

  • 20. Data: 2017-06-14 14:06:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Spróbuj.

    Sam spróbuj. Przecież to właśnie proponuję :-)

    > Głowy nie dam, bo nie użyłem tego badziewia więcej niż raz, ale mimo map
    > offline, w online wyznaczał trasę ściągając dane mapowe od nowa.

    A skąd to wiesz? Sprawdzałeś ile danych pobrał?

    Wątpię.